Aihe: Meneekö kitarakamaa roskiin?
1 2 3
Kyllikki
12.08.2019 14:26:13 (muokattu 12.08.2019 14:27:20)
munkero: Ite oon ainaki harkinnu hommaavani jonkun ritsan johon harjoitella nauhatöitä. Sen jälkeenhän se ainakin joutaa roskikseen...

Juu,noilla vanhoilla joutilailla soittimilla on hyvä harjoitella soitinkorjausta ja modaamista. Itse en ole kovinkaan kätevä käsistäni, joten annoin eräälle kaverilleni tehtäväksi otelaudan scallopoinnin. Kaveri on itseoppinut soitinkorjaaja, ja tehnyt näitä otelautaremontteja paljon pikkuhinnalla.

Tässä kuva hänen työnsä jäljestä (ylin kuva):
https://www.pinterest.es/pin/471048442262191559
Tästäkin kirjoituksesta saa antaa plussan... Ei oo pakko.
Laulava Kylätohtori
12.08.2019 14:31:33
LaXu: Tää ois ihan hyvä idea. Nurkat tyhjäksi, jollekin käyttökelpoista soitinkamaa eikä tarttis ettiä vaikka hinnan perusteella myynti-ilmoitusten seasta.

Eiköhän tämä olis helppo toteuttaa lisäämällä 'ilmoituksen tyyppi'-kohtaan lahjoitetaan. Samalla se 'Myyntihinta'-boksi pois.

Tämä toimisi varmasti esim. pääkaupunkiseudulla hyvin, mutta täällä maalla olisi vähän hankalampaa.
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
PIM
16.08.2019 23:34:30
Itse olen tässä miettinyt, että lahjoittaisin yhden sähkökitaran ja Voxin AD15:n paikalliselle Vimmart oppilaitokselle, mutta pitäisi vaan saada otettua sähköinen sulkakynä kauniiseen käteen ja laittaa viestiä että kelpaako.

https://www.vimmart.fi/

Vimmart yhdenvertaisen taiteen oppilaitos tarjoaa kaikille tasavertaisen mahdollisuuden taiteiden opiskeluun. Tampereella toimiva oppilaitos tarjoaa yleisen oppimäärän mukaista taiteen perusopetusta musiikissa. Musiikinopetuksen lisäksi Vimmart järjestää lyhytkursseja taiteen eri aloilta.

Toiminta on valtakunnassa varsin uudenlaista. Oppilaitoksen pääkohderyhmänä ovat erityistä tukea tarvitsevat, kuten kehitysvammaiset tai haavoittuneissa oloissa elävät ihmiset. Koulutuksessa pyritään toteuttamaan integraation periaatetta, joten oppilaitos on avoin myös opiskelijoille, jotka ovat myös normaalin taiteen perusopetuksen piirissä.

Perusajatuksena on, että jokaisella tulee olla mahdollisuus yhdenvertaisesti saada taidekoulutusta maassamme ja tätä kautta integroitua yhteiskunnan kaikkiin osa-alueisiin. Perinteisesti erityistä tukea tarvitsevat ihmiset ovat kuitenkin olleet tavoitteellisen taideopetuksen ulottumattomissa, mahdollisuuksia opiskeluun ei juuri ole ollut.
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)