EP 14.06.2019 18:05:47 (muokattu 14.06.2019 18:07:04) | |
---|
WanhaWetäjä: Saattaisit kasvattaa uskottavuuttasi ja saada sen myötä keikkakyselyjä. Ei kukaan osta sikaa säkissä, eihän. Ne jotka kysyy, tietää eikä tässä tuurauksiin kauheasti mieli tee, mutta aina on onnistunut. Tosin ohjelmisto pitää tietää etukäteen. Miksi et mennyt? Menin. Se ei ole tätä päivää paitsi jos alat rakentaa bandia nollasta joka taas on kuollut ajatus jo syntyesssään. Pitää olla valmius lähteä tuuraamaan jos aikoo tehdä keikkaa. Vanhoista pieruista kasattu bandi on tuhoon tuomittu, tilaajia ei moiset viritykset kiinnosta vaikka kyseessä olisi ihan ammattimiehet, näitä on nähty ja jopa koettu. Ei ollenkaan kuollut ajatus tehty pari kertaa, työtä se vaati sitä ei saa pelätä. "Vanhoista pieruista" ei ole kyse." Palstan säännöissä sanotaan että älä kirjoita mitään jos sinulla ei ole mitään sanottavaa. Voisi jopa leikillisesti nimetä sinut palstan mr off topiciksi, tästä lienee ihan dokumenttia saatavissa. Toisaalta täällä on nykyään niin hiljaista että todellakin so what. Jos mä kirjoitan, että "EOS, pyyntöjä odotellaan." Se on ihan asiaa. Kohta puoliin alkaa loma, että johonkin voisi lähteäkin.. E: Jos luulet, että tunnet kaikki palstan soittaja, olet väärässä. |
aslak 14.06.2019 19:12:47 | |
---|
Juuri saanut Uudenkaupungin keikkapölyt pyyhittyä ja Juhannuksena taas mennään rantakeikalle, sitten Laitila, Hesa jne |
artope 17.06.2019 06:30:15 | |
---|
artope: Seuraavat olis: 3.7 Laitila 11.7 Perniö 16.8 Turku Sitten onkin hiljaisempaa... Lisätään tähän joidenkin kiusaks: 9.7 Raatalan humpparalli "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
WanhaWetäjä 17.06.2019 11:30:32 | |
---|
artope: Lisätään tähän joidenkin kiusaks: 9.7 Raatalan humpparalli Ei minua haittaa saati kiusaa mutta onko kyseessä ns oikea keikka josta saa asiallisen korvauksen vai onko kyseessä hyväntekeväisyys/promoveto? Näkyvyyttähän tuolla saa jos ei muuta. Jottei olisi off topiccia niin oma "kesäkiertue" on : 21.6 Maisanasalo/Tre 9.7 Tortinmäk/Turku 10.7 Nivala (kauas on pitkä matka) 13.7 Merikievari 14.7 Pavi/Hesa 17.7 Esakallio/Somero 4 bassokeikkaa, 2 kitarakeikkaa. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
artope 03.07.2019 11:36:55 | |
---|
Tänään siis Laitila ja siellä Tanssikanala. Saamme olla kukkoina tunkiolla... "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
half 18.07.2019 15:30:49 | |
---|
Ihan justiinsa kohta Raumalle. http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw |
baron 01.08.2019 15:54:10 (muokattu 03.08.2019 11:17:12) | |
---|
Tänä iltana Otavan jazzleirin loppukonsertti ravintola Lumo, Mikkeli Edit Se olikin Tempo se keikkapaikka. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
WanhaWetäjä 02.08.2019 07:39:19 | |
---|
Huomenna pientä matkailua, pisto Keminmaalle. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
Lennu 03.08.2019 15:29:35 | |
---|
Hääkeikalle. Rumpali ajaa, eli voi pölliä vieraiden viinoja. "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
artope 05.08.2019 09:22:44 | |
---|
Muutama ilmotus jäänyt väliin, mutta tuskin se ketään on hetkauttanut.. Mut seuraavaksi Littoisten lavalle 16.8 "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
EP 05.08.2019 11:54:54 | |
---|
artope: Muutama ilmotus jäänyt väliin, mutta tuskin se ketään on hetkauttanut.. Mut seuraavaksi Littoisten lavalle 16.8 Ei kyllä kaikki pittää ilimottaa! :) |
baron 05.08.2019 22:28:24 | |
---|
No ensi Pe keikka stadin keskustassa ja sitten seuraavan viikon La jossain hevon kuusessa landella, jossain Vantaalla. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
WanhaWetäjä 07.08.2019 01:04:10 (muokattu 07.08.2019 15:52:21) | |
---|
EP: Ei kyllä kaikki pittää ilimottaa! :) No ilmoitappa joku ;-) Palstan ideahan on todellakin "minne keikalle seuraavaksi", et ole tainnut ymmärtää tätä koska AINUTTAKAAN ilmoitusta en muista sinun laittaneen ko alueesta, korjaa toki jos olen väärässä. Seuraavaksi toritanssit 10.8 klo 9-11 paikka Hämeenkyrön tori, bassoa pumputellaan ja tangokuninkaallista säestellään. EDIT juu ei ole tätä keikkaa. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
EP 07.08.2019 05:53:27 | |
---|
Hyvää huomenta! :) Hämeenkyröön torille ens lauantaina. Siellä on tosi upee basisti soittamassa, paras koko maassa ..ehkä Euroopassakin. Näin olen kuullut, pakko mennä toteamaan paikanpäälle. Itse kauheen vaatimaton koskaan.. ei koskaan korosta omaa osaamistaan, ei nosta itseään yläpuolelle, semmonen hiljainen vaatimaton muutenkin. En mä mitään tangokuninkaallisia aio kuunnella, ne on kuulemma lauluhölmöjä kaikki tyynni! Hähähäää!! :D |
TompBass 07.08.2019 07:07:13 | |
---|
Kun te noin kovasti toisistanne tykkäätte niin ehdotan että perustatte oman Kuninkaallis bändin? Trio Tribute Band (TTB) EP: Bassot / WW: Kitarat / THE1: Rummut Kiertue voisi alkaa vaikka Hämeenkyrön torilta. Juicea, Baddingia, ym. |
WanhaWetäjä 07.08.2019 15:51:41 | |
---|
EP: Hyvää huomenta! :) Hämeenkyröön torille ens lauantaina. Tervemenoa, en ole paikalla, just sain puhelun että ko keikkaa järkännyt liideri/PA-vastaava ei pääse päätyönsä takia paikalle joten säestyksen hoitaakin joku valmis bandi. Uskoakko vai ei, en tiedä. Siellä on tosi upee basisti soittamassa, paras koko maassa ..ehkä Euroopassakin. Saattaa olla, en tiedä kuka siellä soittaa mutta tuskin ihan Euroopan paras kuitenkaan. Näin olen kuullut, pakko mennä toteamaan paikanpäälle. Itse kauheen vaatimaton koskaan.. ei koskaan korosta omaa osaamistaan, ei nosta itseään yläpuolelle, semmonen hiljainen vaatimaton muutenkin. Mitäpä tuohon sanoisi muuta kuin olet sinä aikamoinen turakainen, todella outo hiippari. Puskista huutelija vailla mitään käsitystä mistään mikä liittyy tämän päivän keikkailuun ja esim tähän topicciin, sellainen sinä olet. Katso peiliin, käy keikoilla, kommentoi sitten. En mä mitään tangokuninkaallisia aio kuunnella, ne on kuulemma lauluhölmöjä kaikki tyynni! Hähähäää!! :D Osa on, osa ei, montaako sinä olet säestänyt? Seuraava keikka onkin sitten ihan oikeasti olemassa eli tangokuninkaan säestys Sotkamon Naapurivaaran huvikeskuksessa la 17.8. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
geggo: Kun te noin kovasti toisistanne tykkäätte niin ehdotan että perustatte oman Kuninkaallis bändin? Trio Tribute Band (TTB) EP: Bassot / WW: Kitarat / THE1: Rummut Kiertue voisi alkaa vaikka Hämeenkyrön torilta. Juicea, Baddingia, ym. Eikos toi EP aloittanut jo noi torikeikat? Muistaakseni näin pätkän Nokian torilta. Taitaa löytyä juutuubista vieläkin... Soundi painaa,mutta haitari vain painaa. |
EP 07.08.2019 18:06:11 | |
---|
House Band: Eikos toi EP aloittanut jo noi torikeikat? Muistaakseni näin pätkän Nokian torilta. Taitaa löytyä juutuubista vieläkin... Löytyy toki! Laitoin sen aikanaan siksi, että oli keikkaa myydessä jotakin näytettä. Harmi vaan, että kuvaus vääränä päivänä, sade ja yleisökato, soitto vähän pakkopullaa.. Toisena päivänä upee auringonpaiste ja yleisöä lavanedusta täynnä, muutama tuttu kasvokin! Muutenkin hieno keikka kaikkineen kommelluksineen! :D |
House Band 07.08.2019 18:46:20 | |
---|
EP: Löytyy toki! Laitoin sen aikanaan siksi, että oli keikkaa myydessä jotakin näytettä. Harmi vaan, että kuvaus vääränä päivänä, sade ja yleisökato, soitto vähän pakkopullaa.. Toisena päivänä upee auringonpaiste ja yleisöä lavanedusta täynnä, muutama tuttu kasvokin! Muutenkin hieno keikka kaikkineen kommelluksineen! :D Ihan vaan mielenkiinnosta... Tuliko keikkaa? Soundi painaa,mutta haitari vain painaa. |
Lennu 07.08.2019 18:53:49 | |
---|
House Band: Ihan vaan mielenkiinnosta... Tuliko keikkaa? Wanha Wetäjä osannee vastata tähän. "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |