BaariMikko 20.06.2004 16:10:43 | |
---|
Ehkä hieman hölmö kysymys, mutta: Tähän otsikkoon voi listata farkku- ym. byysamalleja, joissa on perinteiset kunnon trumpettilahkeet. Tämä siksi, kun noihin ei kovin usein törmää, ainakaan kunnollisiin. Ja jos satutte tietämään jonkun liikkeen, josta erityisesti kannattaa metsästää hipihtäviä kledjuja, niin kertokaa. Kaikenlaista erikoisliikettä tästäkin kaupungista löytyy, mutta tuollaiseen en ole vielä törmännyt. "BaariMikkoa ymmärtääkseen täytyy olla mieluiten keskivahvassa humalassa" -Järvihirviö |
vaurio 20.06.2004 16:43:41 | |
---|
paha sanoa. mä en nykyään enää osta vaatteita. päästäkää minut pois m-netistä! MEKKALA #2 |
The Boss 21.06.2004 11:58:05 (muokattu 21.06.2004 11:59:15) | |
---|
City-käytävässä on Levi's kauppa, sieltä pitäisi löytyä. Mä ainakin löysin kunnon kireet farkut jotka levenee aika paljon... Tosin noi levarit ei oo ihan mitään halpoja, hinta 80€ kieppeillä, mutta ne kestää hyvin ja onhan ne Levikset. Edit Anna hyvästä vinkistä plussa tai jos oli huono niin varoita ruinaamisesta... Hallelujah Rock 'N' Rollah |
Noita 21.06.2004 17:53:08 | |
---|
On tosi helppoa leventää housujen lahkeita itse. Leikkaat vaan lahkeen esim. polveen asti auki ja ompelet nurjalta puolelta haluamasi kokoisen kangaskolmion (jonka voi leikata vaikka vanhasta paidasta) halkion reunoihin kiinni. Learning to fly. |
bluesman86 21.06.2004 22:53:07 (muokattu 22.06.2004 16:42:24) | |
---|
On tosi helppoa leventää housujen lahkeita itse. Leikkaat vaan lahkeen esim. polveen asti auki ja ompelet nurjalta puolelta haluamasi kokoisen kangaskolmion (jonka voi leikata vaikka vanhasta paidasta) halkion reunoihin kiinni. näin tein minä omille stokkereille ja hienot tuli ja sitten kavensin reisien kohalta. edittiä: jim & jillistä ostin vaikka ei sitä moni uskois :) Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |
shonghila ska 22.06.2004 14:33:02 | |
---|
Ja jos satutte tietämään jonkun liikkeen, josta erityisesti kannattaa metsästää hipihtäviä kledjuja, Tsekkaa H&M! Mimmien osastolta löydät useitakin eri värivaihtoehtoja. |
KTR 22.06.2004 19:09:01 | |
---|
näin tein minä omille stokkereille ja hienot tuli ja sitten kavensin reisien kohalta. edittiä: jim & jillistä ostin vaikka ei sitä moni uskois :) Mites nuiden reisien kohalta oikein kavennetaan? Tässä ihan vakavissani suunnittelen lahkeiden levennys-operaatiota. Niistä tulisi ihan katu-uskottavatkin, kun on itse levennetyt. |
bluesman86 22.06.2004 21:16:22 | |
---|
Mites nuiden reisien kohalta oikein kavennetaan? Tässä ihan vakavissani suunnittelen lahkeiden levennys-operaatiota. Niistä tulisi ihan katu-uskottavatkin, kun on itse levennetyt. helposti...... ensin pökät käännetään nurin niskoin(sisäpuoli ulos päin) ja sitten sitä ulko saumaa ommellaan kiinni ja sitten leikataan ylimääräset hörsöt pois ja siis kannattaa tehä se noin suurin piirtein taskujen puolesta välistä vähän polven yläpuolelle..... täastä taas kukaa saa selkoo. Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |
Zarmo 23.06.2004 11:42:45 | |
---|
Anttilan alesta sai joskus Shine-merkkisiä farkkuja, jotka jonkin verran levenee. "Heikkisten suku on tuomittu ikuiseen köyhyyteen." -T.Huhtiniemi |
JanneR 23.06.2004 13:20:43 | |
---|
Jos liikkuu joskus vähän kauempanakin, niin Nummelassa Farkkuasema. Pieni kauppa täynnä reilusti leveneviä farkkuja hintaan 30 - 40 euroa. Ja liike on vieläpä sellainen, että siellä tuntee kolmekymppinen mieskin olonsa ihan kotoisaksi, toisin kuin ehkä H&M:n naistenosastolla. Housut ovat tosin stretchiä, mutta ovatpa sitten mukavat jalassa. Toinen asia, joka saattaa jotakuta häiritä, on farkkujen pesu kuluneen näköisiksi. Ovat kuitenkin jalassa erittäinkin hyvän näkösiä. Täältä muuten saattaa saada kyseisen mallisia farkkuja myös pikimustina pesemättöminä. Olen sellaisia kysellyt ja ovat luvanneet pitää silmänsä auki sellaisten varalta. |
Johannes_t 23.06.2004 17:02:09 | |
---|
Leveälahkeisia farkkujahan on kaikilla Merkeillä (Lee, Levis Deasel, Blue Planet jne.) mutta jos joku osaa kertoa, mistä moiset saisi mustana, niin siitä voisin jonkun löytöpalkkionkin tarjota! |
DT 23.06.2004 18:32:16 | |
---|
Levennä itse. Itse olen suosinut etenkin kukkakuvioista kangasta. "Kaikki muuttu vaikeaksi, jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minun päässäni. Minusta se on paljon hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen." -Nuuskamuikkunen |
BaariMikko: Tähän otsikkoon voi listata farkku- ym. byysamalleja, joissa on perinteiset kunnon trumpettilahkeet. Tämä siksi, kun noihin ei kovin usein törmää, ainakaan kunnollisiin. Jes jes! Annoitko mulle plussan, jos annoit niin kiitos nimittäin se oli mun eka. Hallelujah Rock 'N' Rollah |
The Boss 24.06.2004 13:01:53 | |
---|
Niin ja kävitkö siellä Levi's storessa? Hallelujah Rock 'N' Rollah |
Tangled** 24.06.2004 18:06:29 | |
---|
Kuinka tyhmältä kuullostaakin, niin likkojen vaatteet on usein pojille oikein hyviä. Mä olen joitain housujani lahjoittanut miespuolisten käyttöön ja hyvin palvelevat vieläkin. Nämä tee-se-itse-levennysjutut ovat myös erittäin kannattavia. Saa ainakin sellaiset kuin haluaa. (ellei sitten ihan tumpelo ole. Mitä kyllä useat miespuoliset saattavat olla. :)) Pakko tähän väliin sanoa, että tuollaiset hipahtavat housut miesten päällä ovat kyllä hullun hyvän näköiset. Sitten miehelle vielä rastat, niin kaikki on hyvin :) Hevi on paskimmillaankin parasta. |
Henko 26.06.2004 18:41:02 | |
---|
Leveät lahkeet on ihan jees, paitsi fillaroidessa täytyis melkeen laittaa pyykkipojilla kireiks ettei jäis eturattaan ja ketjun väliin. Ja vesisateella/talvella lahkeet kastuu helposti. Mut eipä niitä vaatteita käyttömukavuuden vuoks pidetä. Ja onha leveet lahkeet mukavammat ku pillit. Molemmat on siistit :) Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
Mimi 29.06.2004 18:55:49 (muokattu 01.07.2004 19:58:55) | |
---|
Leveälahkeisia farkkujahan on kaikilla Merkeillä (Lee, Levis Deasel, Blue Planet jne.) mutta jos joku osaa kertoa, mistä moiset saisi mustana, niin siitä voisin jonkun löytöpalkkionkin tarjota! Levenevälahkeiset (ei tosin levene mitenkään kovin paljon, mutta tarpeeksi mulle) mustat Very Nice merkkiset löysin itselleni kotipaikkakunnaltani. Mallin nimeä en muista (niin ja naisten mallia tietysti ovat)... Nyttemin ovat jo kulahtaneet harmaaksi, mutta pysyvät kyllä mustina jos hoitaa kunnolla... Very Nicejä käsittääkseni valmistetaan jossain täällä keski-Suomessa päin, Keiteleellä? Lapinlahdella? Myyntiä pitäisi löytyä myös jonkun verran muualtakin päin, mutta parhaiten löytyy kuitenkin tehtaanmyymälästä (valikoimaa ainakin on). Edit: niin mitens se löytöpalkkio??!! =D edit: Niin näitä Very Nicejä valmistaa siis M.A.S.I. company tai joku sen tapainen... Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!?? (Rokatessa Roiskuu II) |
Tangled** 29.06.2004 19:54:25 | |
---|
Haa, mulla oli joskus skidinä Very Nicet. Sillon kun ei viä mistään mitään tajunnut, piti vaan olla leveät lahkeet. Hyvät housut olivat! Ihan kunnon farkkua, ei mitään stretsipaskaa. Sen siitä saa. |
Zarmo 30.06.2004 13:55:33 | |
---|
Nämä tee-se-itse-levennysjutut ovat myös erittäin kannattavia. Saa ainakin sellaiset kuin haluaa. :) Itse kun tekee, saa juuri sellaiset kuin sattuu tulemaan. Pitäisi varmaan ompelukone hankkia. "Heikkisten suku on tuomittu ikuiseen köyhyyteen." -T.Huhtiniemi |
Kassu 30.06.2004 15:11:42 | |
---|
Herttoniemessä, siellä teollisuusalueella on joku farkkukauppa. Siellä on vaikka mitä. Sieltä ostin yhdet lahkeisiin päin levenevät 501:set eikä ollu ees kalliit. |