Krice 21.07.2019 18:27:41 | |
---|
Olisikohan Paiste 19" Giant Beat multi ride sopiva ride minulle? Tuollaista olen pohtinut Apollon tilalle, koska se on vaan turhan iso (22") ja matalasoundinen. Paiste sen vuoksi, että lähes kaikki muutkin pellit on paisteja. |
hollmi-5 22.07.2019 09:06:28 | |
---|
Krice: Olisikohan Paiste 19" Giant Beat multi ride sopiva ride minulle? Tuollaista olen pohtinut Apollon tilalle, koska se on vaan turhan iso (22") ja matalasoundinen. Paiste sen vuoksi, että lähes kaikki muutkin pellit on paisteja. Kun noita sinun soittonäytteitä katselee, niin sillä perusteella suosittelen 20" thin crashia. Sitä voi kevyellä tatsilla komppailla ja crashaantyy hyvin. Itselläni on 20" A Thinja K Dark Thin crashit. Paisten 19" Giant Beat Multi toki, mutta siitä ei ole kokemusta, kuin nettivideona. https://www.youtube.com/watch?v=pwx9sM9K6HAhttps://www.youtube.com/watch?v=1BRDqMssE_0 Soundit, piuhat ja kajarit. |
Krice 22.07.2019 21:38:13 | |
---|
hollmi-5: Paisten 19" Giant Beat Multi toki, mutta siitä ei ole kokemusta, kuin nettivideona. Ehkä kokeilen tuota, koska 20" kuulostaa jo paljon matalammalta, myös 20" giant beat thin crash, joka olisi saman hintainenkin. |
Ohoh, ostin tuollaisen pikkusetin kun halvalla sai 18", 12" & 14":) Mutta kylläpäs vaan osoittautuikin tuo bassari melkoiseksi tykiksi, pitää sanoa että varsin positiivinen yllätys. Jäikö jotain sanomatta?
-Niin paljon sanomatta jää. |
Ruutikallo 29.07.2019 12:05:03 | |
---|
Ruutikallo: Ohoh, ostin tuollaisen pikkusetin kun halvalla sai 18", 12" & 14":) Mutta kylläpäs vaan osoittautuikin tuo bassari melkoiseksi tykiksi, pitää sanoa että varsin positiivinen yllätys. Jumaleissön enpä ole koskaan ennen omistanut yhtn mitään Taman valmistetta, mutta nytpä on sekin asia korjattu. --> pykälää lähempänä L.U.:ia, kö? (ei se keksi) Jäikö jotain sanomatta?
Ruutikallo 29.07.2019 12:09:12 (muokattu 29.07.2019 12:09:36) | |
---|
Paitsi en ole koskaan mennyt merkki/brandi edellä vaan soitin on se juttu ja loput seuraa mukana. e. Typo Jäikö jotain sanomatta?
Ruutikallo 30.07.2019 13:37:22 (muokattu 30.07.2019 13:39:09) | |
---|
Huh huh, katselin tuossa huvikseni T-kaupan sivulta symbaalien hintoja ja täytyypä sanoa että oli persiilleni lentää. Vastaavat Dark Energy haikat mkuin itselläni, maksaakin nykyään 611€, aiemmin muka 757€ muka ??!!?? Oohhhoh! www.thomann.de/fi/paiste_14_line_dark_energy_hihat_i.htmMuistelin ett maksoin neljäsataa jotyain aikanaan, melko heti kun ko. sarja julkaistiin. Samoin on Traditional 22" rideen tullut noin satanen-puoltoista lisää. www.thomann.de/fi/paiste_traditional22_lightride.htm Traditional 18" thin crash miltei 450€ www.thomann.de/fi/paiste_traditional18_thincrash.htmMulla Traditionals 17" & 18" Extra thin crashit, mutt niitä ei ooo saatavilla enää. Noh, sinällään tällä ei ole minulle merkitystä. Muutamat Amedia valmisteet löytyy myös ja niistä ei ole kuin hyvää sanottavaa, hinnankin puolesta. Toki omat kokemukset rajoittuu aika jazz-kokoihin ja paksuuksiin molemmilta valmistajilta. Ts. Melkoinen inflaatio kyläilemässä. No onhan nuo omat toki 2000-luvun alkupuolelta että sikäli asia ei niin ihmeellinen ole. Ovat toki hintansa tienanneet. Jäikö jotain sanomatta?
Ruutikallo 30.07.2019 13:44:17 | |
---|
Lisäyksenä vielä ed.postaukseen liittyen. Aika kivat symbaalien soundinäytteet on T-kaupan sivuilla. Jäikö jotain sanomatta?
Muovinen 19.08.2019 14:19:27 | |
---|
Menin katsomaan videon jossa vertailtiin isoa läjää erilaisia Zilkun ridejä. 22" Renaissance oli aivan liian ihana. Tai näin minun lompsa tokaisi samalla kun kuola tipahti suupielestä. https://soundcloud.com/muovinen |
Epämuusikko 21.08.2019 14:57:45 | |
---|
Hypistelin tänään Clevelander -messinkisnarea. Nimenomaan hypistelin: yritin nostaa niin ei noussut! Teen siitä jonkun videon jos ehdin. So smooth you can hear the beard. |
House Band 21.08.2019 16:35:25 | |
---|
Epämuusikko: Hypistelin tänään Clevelander -messinkisnarea. Nimenomaan hypistelin: yritin nostaa niin ei noussut! Teen siitä jonkun videon jos ehdin. Oho?! Oliko erilaisia snareja vaiko yksi kokonainen matto? Ne konserttiversiot on tolkuttoman hyväsoundisia pelejä. Tavallista en ole koskaan nähnytkään. Ihanko kotimaassa sellainen vai oletko ulkomailla? Soundi painaa,mutta haitari vain painaa. |
Epämuusikko 21.08.2019 17:28:32 (muokattu 21.08.2019 17:28:45) | |
---|
House Band: Oho?! Oliko erilaisia snareja vaiko yksi kokonainen matto? Ne konserttiversiot on tolkuttoman hyväsoundisia pelejä. Tavallista en ole koskaan nähnytkään. Ihanko kotimaassa sellainen vai oletko ulkomailla? Kotimaassa. 14x6.5". En nähnyt alle kun en jaksanut hyllyltä sitä nostaa :P Melko pramea peli. So smooth you can hear the beard. |
jabajee 24.08.2019 00:50:33 | |
---|
Hollmi-5:
Siihen aikaan tehtiin rummut paremmasta kamasta, kuin nykyään. Siitä sulla tosin ei ole kokemusta, kun sinun omat tuon aikakauden kamat edustaa nykyajan Milleniumtasoa... |
hollmi-5 24.08.2019 07:48:59 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
teleman 24.08.2019 15:20:06 | |
---|
Nyt olisi tarvetta tietäjien hinta-arviolle. Pojalta on jäänyt kellariin toimettomaksi kaikin puolin hyväkuntoinen rumpusetti. Itte olen kitaran rämpyttelijä ja rumpuhommista ei ole juurikaan tietoa. Kyseessä ovat seuraavat romppeet: Tama Superstar -setti Pöntöt: 20 basari, 10 tomi, 12 tomi, 14 lattiatom, 14 virveli Pellit: Istanbul Agop 20 Traditional Dark Crash Istanbul Agop 18 Traditional Medium Crash Istanbul Agop 16 Brilliant Crash Stagg HS hihat Stagg 10 Medium Splash Muut: Pearl P-902 -tuplapedaali Natal Pro Series -hihatteline Peltitelineet 2xYamaha, 1xSonor Pearl Speed Seed -penkki Yleiskuva löytyy tuolta: https://muusikoiden.net/dyn/users/162634.jpg Hinta-arviota toivoisin koko kasasta ja/tai yksittäisistä osasista. Kiitokset ja tattikset! |
Epämuusikko 01.09.2019 14:03:26 | |
---|
ite heittäisin että 900 euroa. Asiasta toiseen: voisivatko torimyyjät ottaa tavaksi ilmoittaa rumpujensa syvyydet halkaisijoiden ohella? Olisi hirveän kiva. Kiitos. So smooth you can hear the beard. |
Juhani_t 05.09.2019 17:16:19 | |
---|
Olen tässä ohuesti harkinnut että jos hommaisin täysin erilaisen peltisetin vähän niinkuin varalle. Nykyiset on Paisteen Signature -sarjaa, joihin olen ollut tyytyväinen mutta haluaisin tummempaa ja jatsimpaa soundia välillä. Onko Zildjianin Keropeista kokemusta? Oisko ne semmosia? |
Jucciz 06.09.2019 01:29:29 (muokattu 06.09.2019 01:31:12) | |
---|
Juhani_t: Olen tässä ohuesti harkinnut että jos hommaisin täysin erilaisen peltisetin vähän niinkuin varalle. Nykyiset on Paisteen Signature -sarjaa, joihin olen ollut tyytyväinen mutta haluaisin tummempaa ja jatsimpaa soundia välillä. Onko Zildjianin Keropeista kokemusta? Oisko ne semmosia? Kai ne perinteisiin kumartaa nekin, Constantinoplet nyt ainakin. Toki semmoinen peruskattaus Constaa on heti pari-kolme tonnia, jollei käy hirveä mäihä ja löydä kaikkia käytettyinä. Aiheesta puheen ollen, tekisipä kovasti mieleni matalasoundista ja ohutta Consta-crashiä. Testaamani 18-tuumaiset ovat kaikki olleet liian korkeita, joten olisikohan jokin tosi kevyt 20" thin kuitenkin se, mitä oikeasti haen? |
AP 06.09.2019 10:40:18 | |
---|
Juhani_t: Olen tässä ohuesti harkinnut että jos hommaisin täysin erilaisen peltisetin vähän niinkuin varalle. Nykyiset on Paisteen Signature -sarjaa, joihin olen ollut tyytyväinen mutta haluaisin tummempaa ja jatsimpaa soundia välillä. Onko Zildjianin Keropeista kokemusta? Oisko ne semmosia? Oisi hyvinkin. Toisaalta jos merkkiuskollinen olet, niin Paiste Traditionals -sarjaa vilkuilisin itse - ainakin pienen veikkausvoiton jälkeen. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Epämuusikko 07.09.2019 11:12:38 | |
---|
Keropeet ovat lähtökohtaisesti hienoja peltejä, mutta en testaamatta alkaisi millekään. Niitä ridejä on ollut moneen lähtöön. Haitsut, ne mitä oon kuullu, ovat olleet hyviä. Crasheista ei ole mitään käryä kun en niiden markkinoita seuraa. So smooth you can hear the beard. |