Vainottu 17.07.2019 23:25:13 | |
---|
Savu: Jep! Merkkaajia kyllä on, mutta yhteydenotot ovat vähissä. Eiköhän tämä tästä :) Taitaa olla monet merkkaajat samanlaisia haaveilijoita kuin meikäläinen, joilla halut on kovat, mutta tilin kate ei riitä realisoimaan niitä haaveita. :) Toisaalta ilman haaveilua ei tule GAS-oireita, eikä myöskään soittokamat liiku. Kitara on kyllä pirun nätti ja olen ilmoitusta useamman kerran katsellut sillä silmällä. Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. |
Little Savage 18.07.2019 09:43:51 | |
---|
Savu: Meinasin sanoa samaa. :) Vaikka puoliso pistäisi vastaan. Ei siis ole ihme että juuri ostetut kamat päätyvät myös torille takaisin tunneperäisten syiden takia. ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. Anna sakkoa saatana. |
munkero 18.07.2019 10:45:28 | |
---|
J.customia kanssa merkkailtu ja kateltu. Yhteydenottoja on tainnu tulla vissiin kaks. :D Täytyy varmaan jättää telineen perälle tuokin. Marko Fobba Forss: Aleksi: saako sulta ottaa mallia niihin viiksiin? Yngwie Malmsteen: My whole life philosophy is that more is more. |
ibnz 18.07.2019 13:17:12 | |
---|
munkero: J.customia kanssa merkkailtu ja kateltu. Yhteydenottoja on tainnu tulla vissiin kaks. :D Täytyy varmaan jättää telineen perälle tuokin. Perhana, aina kelpaa takaisin :) Jos vaan olisi tilaa, siis. Tuntuu tosi oudolta se, että torilla ei ole yhtään omaa ilmoitusta Huomenna sitten! |
VIPMetal 18.07.2019 14:57:36 | |
---|
munkero: J.customia kanssa merkkailtu ja kateltu. Yhteydenottoja on tainnu tulla vissiin kaks. :D Täytyy varmaan jättää telineen perälle tuokin. Olis ollu tree of life inlayt niin olisin ostanu heti! =D |
Snapo 18.07.2019 15:02:25 | |
---|
VIPMetal: Olis ollu tree of life inlayt niin olisin ostanu heti! =D No eikä, hyi sentään.. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
ibnz: Perhana, aina kelpaa takaisin :) Jos vaan olisi tilaa, siis. Tuntuu tosi oudolta se, että torilla ei ole yhtään omaa ilmoitusta Työnnät mulle jotain vähempikielisiä vaihdossa. Voin ehkä joksus maksaa väliäkin. Marko Fobba Forss: Aleksi: saako sulta ottaa mallia niihin viiksiin? Yngwie Malmsteen: My whole life philosophy is that more is more. |
hallu 20.07.2019 09:13:39 | |
---|
TTV: Virhe: kitarakamat hankitaan fiiliksellä, ei järjellä :-) Tämä on muuten täysin totta. Lisäksi olen itse tehnyt kaikkein onnistuneimmat hankintani juurikin fiiliksellä. Olen miettinyt, että kitarakamojen hankintaan liittyy niin paljon muuttujia ettei sitä oikein järjellä voi hallita, niin pakko ottaa intuitio avuksi. Mutta tunne on yleensä paras apu elämässä ja muutenkin tunteella tehdyt ratkaisut on sellaisia joita ei tarvitse sitten katua...... yleensä. Jos joskus huomaat tivaavasi typeryksen kanssa, niin pidä huoli ettei se toinen tee samoin :-) |
Haeroe 20.07.2019 13:55:42 | |
---|
hallu: paljon muuttujia ettei sitä oikein järjellä voi hallita, niin pakko ottaa intuitio avuksi. Uusin GAS:n stratoni oli spekseiltään vuosikymmenten fiilis-erehdys -metodin tulosta eli siinä käytin jo järkeä enemmän kuin fiilistä. Tiesin haluavani straton, koska straton kaulamikkisaundi on paras kitarasaundi ikinä missään (piste). Tiesin, että straton tallasaundi ei pääse kovin korkealle parhaiden saundien sarjassa yksikelaisena yksinään, joten siihen piti laittaa humppari. Straton talla on hyvä, mutta super-v on vielä parempi eikä siinä kuitenkaan menetetä straton ydintä. Kaulan profiili ja radius ovat myös hioutuneet vuosien aikana minulle oikeaksi. Itse aiheeseen kommentoin, että kansan syvien rivien silmissä nimetön kitara on vaikea myytävä. Katar on kova kitara, ja hinta on kohdillaan yli kahden tonnin kitarasta, mutta pitopeliksi nuo pitäisi hankkia. Valitettavasti maku muuttuu, ja itselläni erityisesti usko toimivaan vibratallaan on lisääntynyt muutaman toimivan sellaisen jälkeen. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
sustain65 20.07.2019 13:57:18 | |
---|
Minusta järjen ja fiiliksen yhdistelmä on paras. Muutama perusasia punnitaan järjellä ja fiiliksellä tehdään sitten se lopullinen valinta/päätös. |
Jukka Häikiö 20.07.2019 22:43:57 | |
---|
Joskus on kyl hiton hyvä, ettei kamat mee ihan heti, saa vähän miettimiseen aikaa, et kandeeks myydä olleskaan, joskus tulee oltua vähän hätänen liikkeissään myös myyntihousut jalassa. No höh |
Savu 21.07.2019 15:28:41 | |
---|
Jukka Häikiö: Joskus on kyl hiton hyvä, ettei kamat mee ihan heti, saa vähän miettimiseen aikaa, et kandeeks myydä olleskaan, joskus tulee oltua vähän hätänen liikkeissään myös myyntihousut jalassa. Tämäkin totta. Voi testata sillä, että laittaa kitaran/laitteen pois näkyviltä ja katsoa, että tuleeko sitä kaivattua loppupeleissä. Torilla tavataan! |
hevikukko 22.07.2019 00:39:21 | |
---|
The Jack: Tarkoittaako käteiskauppa, että setelit täytyy lyödä fyysisesti käteen eikä kauppa onnistu "maksu etukäteen tilille paketti postiin" - periaatteella? Ymmärrän käteiskaupan tarkoittavan tarkoittavan sitä, ettei postitus onnistu. Kitarakaupoista saa halvalla/ilmaiseksi sopivan laatikon postitukseen, ja mikäli ilmoituksessa olisi selvä maininta tästä ja hinnasta postikulujen kanssa kaupat syntyisi luultavasti helpommin. Oma hevikitarakiintiö on täynnä, joten tällä kertaa en ole ostomielessä kiinnostunut. Kitara tuli myytyä ja käteiskaupalla. Käteiskauppa on rahat tumppuun mutta sama on tilisiirto tai postiennakko/MH-ennakko...kaikki käy. En ole ikinä ollut kranttu lähettämään mitään. Parhaillaan pakkasin Mesan Rectifier kaapin kaikkiiin mahdollisiin kuplamuoveihin ja lähti Lapin suuntaan täältä Etelästä naarmutta pölyittä matkahuollolla. Homma kunnossa lukkoa mun avautumiselle nyt....seuraaviin myynteihin sitte vaan ja askel kerrallaan. Jos soitto ei välillä kulje se ei vaan kulje....ollaan kaikki ihmisiä!!!!!!! |
munkero 22.07.2019 15:28:13 | |
---|
Ois pitäny tonnia halvempaan keppiin vaihtaa 150€ välirahalla. Hymyilin ihan ääneen. Marko Fobba Forss: Aleksi: saako sulta ottaa mallia niihin viiksiin? Yngwie Malmsteen: My whole life philosophy is that more is more. |
Stone 23.07.2019 09:25:20 | |
---|
Jukka Häikiö: Joskus on kyl hiton hyvä, ettei kamat mee ihan heti, saa vähän miettimiseen aikaa, et kandeeks myydä olleskaan, joskus tulee oltua vähän hätänen liikkeissään myös myyntihousut jalassa. Tuo on kyllä totta. Mahdollinen pahin gas voi hiipua hieman ja järki tulee mukaan. "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
Laulava Kylätohtori 23.07.2019 09:31:05 | |
---|
munkero: Ois pitäny tonnia halvempaan keppiin vaihtaa 150€ välirahalla. Hymyilin ihan ääneen. Nämä on kyllä.. ei helvetti.. :D Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Jukka Häikiö 23.07.2019 14:32:56 | |
---|
Noi vaihtotarjoukset on välillä aika huimia, tossa joku tarjos Suhr:in kaappiin jotain ihan, ulkona jo marginaalistakin osastoo, vaan ei siinä, ainahan saa koittaa, niistä kannata mieltään pahoittaa. No höh |
JuSu 23.07.2019 14:54:20 | |
---|
Jukka Häikiö: Noi vaihtotarjoukset on välillä aika huimia, tossa joku tarjos Suhr:in kaappiin jotain ihan, ulkona jo marginaalistakin osastoo, vaan ei siinä, ainahan saa koittaa, niistä kannata mieltään pahoittaa. Mulle tarjottiin kerran kitaraan vaihdossa kelsiturkkia. Myös olutta on tarjottu maksuvälineeksi. "I have more faith in my plumber than I do in the eternal being. Plumbers do a good job. They keep the shit flowing."
-Charles Bukowski |
munkero 23.07.2019 15:20:36 | |
---|
Siis periaatteessahan tuo ois ollu semmonen "ihan ok" vaihtari. Valitettavasti mä oisin kaivannu 700€ väliä ja hintanäkemysten erotus oli kevyet 550€, niin en alkanu edes neuvottelemaan. Torillehan se keppi ois kuitenkin menny, pari tollasta mulla on kuitenkin jo ollu ja tuo oli väärän värinenkin... Marko Fobba Forss: Aleksi: saako sulta ottaa mallia niihin viiksiin? Yngwie Malmsteen: My whole life philosophy is that more is more. |
Suurvisiiri69 24.07.2019 04:26:40 | |
---|
Ite keittiöremonttia tein ja jäi vanhat, tosin hyväkuntoiset ja toimivat tavarat yli, niin yritin vaihtaa keittiönpöytää tuoleineen ja pakastinta kitaroihin. Ei natsannu kyl yksikään yritys... 666 ja heviä saatana. |