Aihe: Tangomarkkinat!
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13 14
EP
11.07.2019 21:21:49 (muokattu 11.07.2019 21:24:01)
Eläkeläissoittaja: Samaa ihmettelin minäkin. Ikä alkaa näkyä, jota vielä ruma parta korostaa. Hyvin lauloi!

Mun mielestäni ikä näkyy ihan edukseen.
Kun nyt vaan pysyisi kaidalla tiellä, eikä hukkaisi lahjojaan.

E: Tuomarit sen sijaan..
Mitähän lienneet kuunnelleet? Käsittämätön tulos finaaliin!
artope
11.07.2019 21:47:12

EP: Mun mielestäni ikä näkyy ihan edukseen.
Kun nyt vaan pysyisi kaidalla tiellä, eikä hukkaisi lahjojaan.

E: Tuomarit sen sijaan..
Mitähän lienneet kuunnelleet? Käsittämätön tulos finaaliin!

Eiks yleisö päättänyt finaaliin menijät?
"Siwa-stemma - yllättävän lähellä"
EP
11.07.2019 22:05:16
artope: Eiks yleisö päättänyt finaaliin menijät?

Jaa? En tiedä, ihan sama..
riff
12.07.2019 23:21:48
Hohoo! Äsken tuli pari tuntia suorana alfalta erittäin holtitonta leslietä. Ei depth ja rate säädöillä olis saanu lähes tremoloa muistuttavia väpätyksiä aisoihin. No oli sielä yks joka osaa laulaa. Pitäskö laittaa ultra braata soimaan...;-)
Vapisuttaa vieläkin...
Kyynisyys on realismia.
EP
13.07.2019 20:11:51 (muokattu 13.07.2019 20:16:12)
No noista valitsisin: Johannes Vatjus ja Silla Pöyry!

E: Mutta ai hitto, että on upee kuunnella tuota orkesteria ja eri soittimien soolo-osuuksia! JESS!!
Veksi
13.07.2019 21:59:42 (muokattu 16.07.2019 20:10:12)
Ja mikä parasta, Mika Toivanen ei enää pilaa tangomarkkinoita!
Alfons Åberg
14.07.2019 05:37:23
Mitä tulee tuohon finaaliin, niin olipa Jokisen Ismo muuttunut siitä, kun edellisen kerran naama ruudussa.
"Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu." -elon arska
artope
14.07.2019 10:05:58

Ei ilmeisesti kovin kiinnosta nämä kisat kun parranpärinää muusta kuin laulajista. No oli kiva nähä Hietaniemikin pitkästä aikaa telkussa. Samaa huumoria ukolla kuin ennenkin.
"Siwa-stemma - yllättävän lähellä"
EP
14.07.2019 12:35:46 (muokattu 14.07.2019 12:36:11)
Torstain jälkeen en enää seurannu, mutta satuin autoradiosta kuulemaan tuota loppua niin kotona sitten kattelin kuitenkin..
WanhaWetäjä
14.07.2019 13:10:16

artope: Ei ilmeisesti kovin kiinnosta nämä kisat kun parranpärinää muusta kuin laulajista.
Joo, parranpärinää olisi vaikka mistä ko skaboihin ja Smorkkiin liittyen, näistä kuulee keikoilla kollegoilta joilla on takana lukuisia kuninkaallisten säestyksiä, myös itse olen päässyt useita säestämään kuin myös kuullut faktaa siitä mitä kaikkea ko skaboihin liittyy. Voisi sanoa että kyseessä en eräänlaiset salaiset kansiot eli niistä ei kannata julkisesta avautua kenenkään ko piireissä liikkuvan.
Kyllä maailma on ihmeellinen, varsinkin se maailma mikä on kulisseissa ja josta tavallisella topilla ei ole harmainta aavistustakaan.

Näilläkin palstoilla pyörii satunnaisesti joitakin hyvinkin lähellä varsinkin Tangomarkkinoita olleita ja olevia ammattilaisia, sieltä tulisi karua faktaa, jääköön nimimerkit mainitsematta.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
EP
14.07.2019 15:43:35
Musiikkiin palatakseni tuore Smork voittaja Neitoset ihan piristävää
vaihtelua aiempaan niin miehiseen kilpailuun tottuneena.
nightbird
14.07.2019 23:13:33 (muokattu 15.07.2019 07:45:00)
Voiton jälkeinen duetto voittajaparilla aikamoinen fiasko. Kuningatar seuraa Kuningasta
sen minkä pystyy mutta jäljessä kuitenkin.Eikä oikein muutenkaan oikein ole selvillä tuosta "aavan meren tuolla puolen" hommasta. Osansa epävarmalle aloitukselle varmaan antoi myös käsittämättömän outo sovitus ko.kappaleesta orkesterilta intron osalta.
WanhaWetäjä
15.07.2019 14:49:29

Hehee...taas on kauhea pärinä ja märinä vääristä valinnoista mm Suoli 24 foorumilla MUTTA mm tuosta taustakähminnästä ja tuomaroinnista avaudutaan muillakin foorumeilla...
https://radiosun.fi/2019/07/14/tang … ahvoja-musiikki-ja-tanssiesityksia/
EP
15.07.2019 16:40:55
Jäin miettimään, että miten se paikalla oleva yleisö äänesti finaaliin menijät?
..ja miksi?
Eläkeläissoittaja
16.07.2019 07:43:33

Yritin katsoa uusinnan eilen. En voinut sitä joutavaa lässytystä etenkään sietää, joten OFF-näppäin sai kyytiä. Aivan sama minulle, ketkä kruunattiin.
EP
16.07.2019 11:47:43
Viime vuoden tangokuninkaalliset jossain haastattelussa pitivät tanssilavojen kuolemista pötypuheena.
Niin tai näin, tyhmäähän se olisi jos ei omaan työhönsä uskoisi.

Tangomarkkinat ja Smork on omalta osaltaan nostanut tanssimusiikin tasoa, siitä ei pääse mihinkään.
WanhaWetäjä
16.07.2019 16:40:20

EP: Viime vuoden tangokuninkaalliset jossain haastattelussa pitivät tanssilavojen kuolemista pötypuheena.
Niin tai näin, tyhmäähän se olisi jos ei omaan työhönsä uskoisi.

Tangomarkkinat ja Smork on omalta osaltaan nostanut tanssimusiikin tasoa, siitä ei pääse mihinkään.

Sinähän sen tiedät kun keikoilla käyt, TÄH? Nuo marionetit nyt puhuvat mitä paskaa vaan, he joilla menee (hetken) lujaa ovat täydellisesti pihalla kokonaisuudesta + Smorkin kohdalla tapahtuu todella ikäviä asioita joista sinä tavallisena topina et tiedä yhtään mitään.
Mutta näistä ei kannata julkisesti huudella, odotan sitä hetkeä kun joku jo uransa lopettanut näin tekee, loppuu paskanpuhuminen ja illuusiot siihen.
EP
16.07.2019 16:49:13
WanhaWetäjä: Sinähän sen tiedät kun keikoilla käyt, TÄH? Nuo marionetit nyt puhuvat mitä paskaa vaan, he joilla menee (hetken) lujaa ovat täydellisesti pihalla kokonaisuudesta + Smorkin kohdalla tapahtuu todella ikäviä asioita joista sinä tavallisena topina et tiedä yhtään mitään.
Mutta näistä ei kannata julkisesti huudella, odotan sitä hetkeä kun joku jo uransa lopettanut näin tekee, loppuu paskanpuhuminen ja illuusiot siihen.

Toistaiseksi ei kukaan muu kuin sinä, oi kaikki tietävä WW! :D
EP
17.07.2019 11:45:45
WanhaWetäjä: En puhu paskaa enkä mutuile, en ole ohutta yläpilveä oleva kukkahattuturakainen kuten eräät vaan realisti joka on kuullut ja kokenut asioita joista sinulla ei ole mitään käsitystä. Sinulle sanoisin jälleen kerran että ole hiljaa jos sinulla ei ole varsinaista asiaa itse aiheesta. Käy keikoilla niin opit jotain siitä elämästä, se on jotain ihan muuta kuin keitetyt nakit Loimaan Seurahuoneella.

Ketä kiinnostaa noi ulkomusiikilliset "juorut"?
Se, että Tangomarkkinat ja Smork on nostanut tanssimusiikin tasoa ja varsinkin keikkapändien osalta on mielestäni täysin totta, jos sinulla on eriävä perusteltu käsitys asiasta, niin kerro ihmeessä.

Keikoilla käynti ei asiaan vaikuta millään tavalla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)