Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: DAT-Nauhuri
1
xDeathbox
14.07.2019 18:03:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjesta,
 
Olis tarkotuksena masteroida vanha EP vuosien takaa ja olis tarvetta DAT-nauhurille. Vieläkö jollakin vastaavaa löytyis joko edullisesti myyntiin asti taikka sitten lainaus/vuokraus mahdollisuutta nauhurille?
 
Tarve olisi pohjanmaalla.
 
dewil
15.07.2019 13:22:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pohjanmaa on aika laaja käsite niin on paha sanoa mitään tarkempaa.
Mä ottaisin yhteyttä johonkin vähän vakiintuneempaan studioon lähialueelta ja kysyisin, josko heiltä löytyisi konetta ja voisivat suorittaa siiron sulle.
Ei tollasta vehjestä kannata lähtä ostamaan yhden projektin takia. Pahimmassa tapauksessa vanha, kalibroimaton vekotin syö sen teidän nauhan.
 
Tai sitten olette järkeviä ja pistätte sen masteroitavaksi oikealle masterointipajalle, kuten mulle (kesthouse.com) ja annatte ammattilaisen suorittaa siirron, sekä masteroinnin.
 
Dont Clone The Beat. Own The Beat.
xDeathbox
15.07.2019 14:33:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarkennetaan sijaintia että Vaasan seutu :)
 
Pauli Lappalainen
15.07.2019 18:53:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

xDeathbox: Morjesta,
 
Olis tarkotuksena masteroida vanha EP vuosien takaa ja olis tarvetta DAT-nauhurille. Vieläkö jollakin vastaavaa löytyis joko edullisesti myyntiin asti taikka sitten lainaus/vuokraus mahdollisuutta nauhurille?
 
Tarve olisi pohjanmaalla.

 
Joku studio, radioasema tai teatteri, noista saattaisi datti löytyä.
Se, että saako vanhalta nauhalta mitään talteen on herran hallussa, vaikka dat-nauha luokitellaankin oikein säilytettynä arkistokelpoiseksi mediaksi.
 
anapena
15.07.2019 20:30:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on melkein toimiva, pitäis tehdä pieni huolto siihen, toivon sen olevan halvan mallia DIY...saapa nähdä milloin saan aikaiseksi perehtyä siihen.
 
TommiW.- Autot, kämpät ja piparit.
xDeathbox
16.07.2019 16:03:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pauli Lappalainen: Joku studio, radioasema tai teatteri, noista saattaisi datti löytyä.
Se, että saako vanhalta nauhalta mitään talteen on herran hallussa, vaikka dat-nauha luokitellaankin oikein säilytettynä arkistokelpoiseksi mediaksi.

 
Kiitoksia Pauli vinkeistä, studioihin on tiedusteluja laitettu mutta ikävä kyllä vastaukset on luokkaa että ENÄÄ ei löydy :/
 
Täytyypä koittaa olla yhteydessä noihin muihin mainitsemiisi paikkoihin ja toivoa parasta.
 
JoKo
16.07.2019 19:14:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa muuten vähän käsin pyörittää sitä nauhaa ennen kuin laittaa koneeseen. Tai ainakin pyörittää playllä. Mulla kerran kävi niin että laitoin vuosikymmeniä kuuntelematta olleen nauhan sisään koneeseen ja aloin kelaamaan alkuun. Nauha ryttääntyi koneen sisään ja sitä ei saanut ulos kuin väkivalloin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «