Tuomoo 03.07.2019 21:54:39 | |
---|
TTV: Tästä tyylipisteet Metallicalle :-) https://youtu.be/G9kz-tag04U Oli kyllä hyvä veto, hyvässä vireessä herrat ovat. Mutta samalla naurahdin sille, että kukapa olisi parikymmentä vuotta sitten uskonut, että vielä joskus Kirk tiluttaa lavalla pieruverkkarit jalassa. Hoho. |
Röntgen-Jeesus 04.07.2019 16:19:16 | |
---|
Regalis Apertura: Öö ymmärsinkö oikein että järkkärit eivät päästäneet sua sinne vaikka sulla oli lippukin? Vai mistä kiikasti? Järkkärit ohjasi minut ja seuralaiseni sinne kenttäalueelle eikä snake pittiin vaikka asiaa pariin kertaan koitin tiedustella että onko tosissaan tuolla suunnassa. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
Vessajono: Mulkkua pitää pystyä heiluttamaan joko päältä tai alta, muulla ei oo väliä. |
Sawez 05.07.2019 17:32:11 | |
---|
Röntgen-Jeesus: Järkkärit ohjasi minut ja seuralaiseni sinne kenttäalueelle eikä snake pittiin vaikka asiaa pariin kertaan koitin tiedustella että onko tosissaan tuolla suunnassa. Kiva. Toivottavasti mulle ei käy samalla lailla. "Ei sillä ole väliä onko kova puoltahtia edessä tai takana, kunhan vaan on kova."
-slipoilfan- |
Ojankaivaja 05.07.2019 18:32:33 | |
---|
Röntgen-Jeesus: Järkkärit ohjasi minut ja seuralaiseni sinne kenttäalueelle eikä snake pittiin vaikka asiaa pariin kertaan koitin tiedustella että onko tosissaan tuolla suunnassa. Missään en ole ikinä alkanut riehumaan mutta tästä asiasta alkaisin, jos mulle kävisi näin. Vittu kun vituttaa sun puolesta! |
-Spade- 06.07.2019 11:06:57 | |
---|
TTV: Tästä tyylipisteet Metallicalle :-) https://youtu.be/G9kz-tag04U Sehän lähti tiukasti. Tuo Trujillo on kyllä aika perkeleen kova basisti. 10 päivää keikkaan! Metlica! Ohan se varma. |
Megalomania 06.07.2019 19:31:12 | |
---|
Tuomoo: Mutta samalla naurahdin sille, että kukapa olisi parikymmentä vuotta sitten uskonut, että vielä joskus Kirk tiluttaa lavalla pieruverkkarit jalassa. Hoho. Soittaisin minäkin pieruverkkarit jalassa, jos olisin Kirk. Pikkurahasta ei varmaan ole puutetta ja keikkaliput myy verkkareista huolimatta. Mukavahan ne päällä on soittaa. Tai ehkä Kirkillä on vaan joku nu metal -kausi käynnissä, kun ovat St. Angeriltäkin viisuja soittaneet. Ehkä kiertueen lopussa Kirkillä on kokonainen verkkapuku lavalla käytössä kuin jollain Jonathan Davisilla konsanaan. Tosiaan ihan kulman takana on Metallican konsertti. Pian sen Young Metal Attack- ja Power Metal -maininnoilla kuvaillun orkesterin musiikki raikaa. Keikka tulee olemaan ns. eka kerta mulle. Pitkälti toistakymmentä vuotta Metallicaa olen kuunnellut, mutta en ole saanut aikaiseksi päästä paikan päälle. Ei siis ole ollut fyrkkaa lippuihin tai keikka on myyty hetkessä loppuun. No, nyt menee tämäkin neitsyys. Vihdoin tulen näkemään lavalla sen miehen, joka innoitti minua kasvattamaan komeat viikset ja pukeutumaan pitkälti mustiin vaatteisiin. "Koska musiikin voidaan havaita koostuvan melodiasta ja rytmistä, on kiinnitettävä huomiota siihen vaikutukseen, mikä niillä on kasvatukseen." - Aristoteles |
Artturi 07.07.2019 00:14:12 | |
---|
Hienoa Megalomania. Luulenpa että et tule pettymään. Mä olen wanha ja olin jopa 84 Liedossa ja 86 Saapasjalkarockissa kun oli vielä Cliffikin mukana tässä maailmassa. Taitaa H-linna olla n. kahdeskytä kerta ja ikinä en ole pettyneenä pois kävelly Metallican keikalta. Have a nice one brother! https://www.youtube.com/watch?v=bZJLdSqTM9I |
Röntgen-Jeesus 07.07.2019 19:39:31 | |
---|
Ojankaivaja: Missään en ole ikinä alkanut riehumaan mutta tästä asiasta alkaisin, jos mulle kävisi näin. Vittu kun vituttaa sun puolesta! Pienessä hönössä ja muutenkin keikasta huumaantuneena en älynnyt vasta kuin keikan loputtua että en ollut Snake Pitissä. Sen jälkeen onkin tasaisesti vituttanut kyseinen asia. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
Vessajono: Mulkkua pitää pystyä heiluttamaan joko päältä tai alta, muulla ei oo väliä. |
Welho-77 08.07.2019 01:30:05 | |
---|
Artturi: Hienoa Megalomania. Luulenpa että et tule pettymään. Mä olen wanha ja olin jopa 84 Liedossa ja 86 Saapasjalkarockissa kun oli vielä Cliffikin mukana tässä maailmassa. Taitaa H-linna olla n. kahdeskytä kerta ja ikinä en ole pettyneenä pois kävelly Metallican keikalta. Have a nice one brother! https://www.youtube.com/watch?v=bZJLdSqTM9I Mutta ei metallica siellä Liedossa silloin ollut jos pilkkua nussitaan. Kuntaliitos tuli vasta 2015 kun Tarvasjoesta tuli osa Lietoa. Long live the King of Mercy. |
Ojankaivaja 09.07.2019 09:43:06 (muokattu 09.07.2019 09:49:52) | |
---|
Viikko vielä! It's amazing when ac/dc (long way to the top) starts. That's when you know it's about to get crazy! https://www.youtube.com/watch?v=gC4q3rmRGys Näillä on kyllä ylivoimaisesti paras tapa aloittaa keikka, ikinä missään. Long way to the top + Ecstacy nostaa tunnelman kattoon. Edellisestä kerrasta onkin jo yli vuosi... :D |
Unmasked 09.07.2019 20:10:50 (muokattu 10.07.2019 12:38:37) | |
---|
Jos joku vielä kaipailee lippua niin mulla olis yksi kappale PDF-muodossa. Saapi poistaa jos ei myynti-ilmoitukset ole sallittuja. E: myyty |
Regalis Apertura 10.07.2019 12:48:49 | |
---|
|
zedder 11.07.2019 00:55:15 | |
---|
Hyvin resonoiva yksilö. |
Funkånaut 11.07.2019 08:03:47 | |
---|
"Comic sans in the streets, Wingdings in the sheets." |
Regalis Apertura 11.07.2019 15:29:59 (muokattu 11.07.2019 15:31:46) | |
---|
Jaa sittenhän minäkin olen liian yli-ikäinen faniksi;)... Pitääkin lopettaa heti välittömästi ennenkuin tapahtuu (kuulo?)vaurio. |
Röntgen-Jeesus 12.07.2019 21:27:13 | |
---|
Ihanaa miten jotkut kipuilevat vuodesta toiseen Metallican nimen kuullessaan. Näin se on ollut jo vuodesta 1981 ja tulee olemaan loppuun asti. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
Artturi 15.07.2019 17:33:48 | |
---|
|
yellow 15.07.2019 20:29:30 | |
---|
Röntgen-Jeesus: Ihanaa miten jotkut kipuilevat vuodesta toiseen Metallican nimen kuullessaan. Näin se on ollut jo vuodesta 1981 ja tulee olemaan loppuun asti. Koirat haukkuu, karavaani kulkee...äijät on vasta jotain 55-v, miksipä homma ei jatkuisi vielä yli 10 vuotta.... |
Ikävähköä keliä lupailee illalle. |
J.Nikkanen 16.07.2019 15:09:48 (muokattu 16.07.2019 15:11:15) | |
---|
In Finland we have this thing called tunkki, you can keep yours. |