Aihe: Roland Microcube
1
SURf
18.06.2004 13:20:25
Moro

Näin kesälomamatkailun kynnyksellä pitää selvitellä ihan pieniä vahvistimia reissukäyttöön..

Otsikon mukainen vimpain, onko kellään semmoista tahi onko päässyt testailemaan? En ole itse missään törmännyt mutta kovasti rupesi kiinnostamaan tuommoinen.

Kokemuksia, kommentteja, odotuksia ihan mitä vaan tuohon liittyvää.

http://www.harmony-central.com/Guit … Data/Roland/MicroCube_Combo-01.html

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-167115.html

Marsun ministäkki kommentteja ei täällä kaivata, hushus.. ;)
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
Miikathebest
18.06.2004 14:12:49

Tuntuu pieni kämäinen elementti rajoittavan soundia. Ei oikein jytki, mutta ei kai sellasta kunnon chunkkia voikaan tuolta odottaa. Muuten säröt ja muut on ihan hyvät.
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It - Miika's Vision
Skebaristi
18.06.2004 14:23:44 (muokattu 18.06.2004 14:24:35)

Kerran olen testannut, ihan huippu peli! Kitaraa olin testaamassa musamaailmassa, myyjä sitten sano, että soita tuon rolandin läpi. Meinasin siinä vaiheessa sanoa myyjällä "Et perkele ole tosissasi!"(vieressä oli engl). :)
No sitten iskin espin rolandiin. Kyllä yllätyin, ihan huippu saundi, ja ääntäkin lähti todella paljon. Särö oli tosi munakas(noin pieneksi vahvariksi), ja cleani oli kans hyvä.

Efektejä en itse kokeillut, kun kitaraa pääosin testasin. Mutta kaveri soitti kerran kyseisellä vermeellä myös efektien läpi, ja hyvältä nekin kuullosti. Ei tietenkään mitään G-force tasoa, mutta kyllä ne matkailu käyttöön välttää.

Voin sanoa, että paras pikkutrankku, mitä minä olen kokeillut. Pitäisi itsellekkin ostaa craten tilalle mökkivahvariksi...
"Älä koskaan soita niin nopeasti kuin pystyt, opettele soittamaan niin nopeasti ettei tarvitse soittaa niin nopeasti kuin pystyy"
Jungleman
18.06.2004 17:34:25
Ostin tuollaisen leluksi pari viikkoa sitten. Soundit oman kajarin kautta ihan ok, ja mikä parasta, vehje kuulostaa hyvältä erittäin pienillä äänenvoimakkuuksilla. Kuulokkeilla kuulostaa vielä paremmalta. Säröt tottelevat yllättävän hyvin soittotatsia ja kitaran volumepotikkaa, akustisen mallinnus on kiva. Spekseissä ei muuten mainita kohinanpoistosta mitään, mutta jonkinlainen geitti selvästikin siivoaa sihinät ja pörinät pois.

Eilisissä bänditreeneissä toinen kitaristi soitti pelkästään MicroCubella: pari säröä eteen, line outista mikseriin, vähän kanavaeq:ta ja hyvää tuli. Ko. kitaristin putkivehje on ikuisuusremontissa ja odotellessa onneton on joutunut rynkyttämään treenikämpän nurkissa pyörivillä toivottomilla Valvestate-Marsuilla.

Odottelenpa vain että pääsee testaamaan tuota mökkiolosuhteissa, juhannuksen jälkeen alkaa loma...
Dinorocker
18.06.2004 18:18:11
Pienillä, sellaisilla normaali keskustelun ylittävillä volumeilla ja vähän sen ylikin, ihan Kapteeni peli.

Kitaralla on kyllä aika suuri merkitys...

Voisi piruuttaan semmosen hommata... Kesä kun on, mökille, kalastuksen lomassa.... yehh.

: )
Outrider
Jungleman
24.06.2004 09:24:42
Soitinpa tuossa viime lauantaina keikankin MicroCubella... Kaverin synttäreillä spontaani duokeikka kovaäänisen laulajattaren kanssa, omia biisejä limaballadeista räkäpunkkiin. Hauskaa oli, ja show sai hilpeän lisäelementin joka kerralla kun biiseissä piti vaihtaa soundeja säkeistön helmeilevästä chorus/reverb -puhtaasta kertosäkeen pomppumäiskeeseen :-)
Skebaristi
24.06.2004 10:27:38

Pitikö ihan käsipelillä vaihtaa? :) Ei kai niihin footswitch:iä saa, vai saako?
"Älä koskaan soita niin nopeasti kuin pystyt, opettele soittamaan niin nopeasti ettei tarvitse soittaa niin nopeasti kuin pystyy"
Jungleman
24.06.2004 10:47:40
Jep, käsikopelolla meni, ja melkein kohdalleen joka kerta :-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)