HS 18.06.2004 23:18:52 | |
---|
Terve -Riveran, vähän vanhempaa mallia oleva "Knucklehead"-putkinuppi. Lämmetessään "söi" soundin. Vikaa ei koskaan löydetty. -Kitara Brian Moore C-90. Hieno ameriikan herkku, joka ei kuitenkaan koskaan oikein "sopinut käteen" (lähinnä kaulasta johtuen) ja jäi useinmiten makoilemaan laukkuun. -Muutama ponneton Marshall - Ei niitä kestä muistella :( -Digiraituri. En minä sillä prkl mitään tee! |
Kalm 19.06.2004 16:35:48 | |
---|
Lienee Epiphone by Gibson "charvel 4" joskus '85 paikkeilla kun olivat muotia. 21 nauhaa(hevikitarassa?), pilipalifloyd, HSS mikitys ja upea metallipunainen väritys. Jälkiviisaana olisi voinut huoletta jättää nuokin vireongelmat väliin ja ostaa vaikka saman aikakauden japsisquierin tms. perinteisemmän kitaran. Can't stand no longer - Ei seiso ilman lonkeroa |
Chemo 19.06.2004 19:52:36 (muokattu 19.06.2004 19:52:59) | |
---|
Epiphone by Gibson Heh - mä muuten katselin noita kitaroita silloin, kun olivat osuvassa hintaluokassa ja mä olin ostamassa kitaraa. Päätin sitten ventata vähän, kun olin lähdössä Jenkkeihin vaihtariksi - ja ostin sieltä suunnilleen samaan rahaan G LP Standardin.... Ramalamadingdong. |
G-mies 19.06.2004 20:57:45 | |
---|
Epiphone by Gibson "charvel 4" joskus '85 paikkeilla kun olivat muotia. 21 nauhaa(hevikitarassa?), pilipalifloyd, HSS mikitys ja upea metallipunainen väritys. Ei perhana, ominaisuudet kuulostavat niin tutuilta että tämän täytyy olla samanlainen kuin meikäläisen eka ritsa! No kyllähän tuo sai soittoinnostuksen muutamaksi vuodeksi lopahtamaankin... "Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer |
battery 20.06.2004 04:18:39 | |
---|
zoom505 - lojuu jossain lattialla, kun raaski myydäkkään tuota, kun on jo niin legendan maineessa ;D Ibanezin pari soundtank muovipurkkii..säröjä olivat, en muista mitä..ei toiminu ainakaan mulla, katosivat hyvin nopeasti nurkista.. Marshall Valvestate 2x12" "konpo" - kait jokaisen kitaristin pitää kokea tämä Morley volume/wah - jotenkin eloton makuuni Harley Benton les paul kopsu - tämä ehkä on paskimmista paskin!! *iso varoitus* tears will set you free..farewell now |
Heavymies 20.06.2004 10:52:31 | |
---|
Eiköhän se ole se legenda.. Zoom 505II Jumala ei vähennä elämästäsi soittamiseen käytettyä aikaa. |
JartZA 20.06.2004 11:57:33 | |
---|
zoom505 - lojuu jossain lattialla, kun raaski myydäkkään tuota, kun on jo niin legendan maineessa ;D Niin ja kuka ostaisi? SG: "nicht only forthe guys that like Angus Young or Pete Townsend." -Thomann |
päänahka 21.06.2004 14:15:00 | |
---|
Morley volume/wah - jotenkin eloton makuuni Samaa mieltä. Kuitenkin jengi puhuu ihan vakavissaan Morleyn waheista. Onkohan toi nimenomainen vol/wah jotenkin erilainen, koska musta se oli ihan paska. Soolot on perseestä. |
McNulty 21.06.2004 14:20:40 | |
---|
Minulla se huonoin ostos on ollut varmaan pulttikaulainen Charvel Avenger (eli se randy rhoads v)... en yksinkertaisesti pystynyt soittamaan sillä mitään kun kyynerpää napsu aina siihen keleen "siipeen" =)) Niinpä poistatin sen kaverille joka antoi vaihdossa Ibanez RG570 skeeban jostain 90-luvun alusta... vai olikohan se RG560... eniveis. Sekin jo tosiaan vaihdettu mutta sain siitä huomattavasti enempi mitä Charvelista aikanaan maksoin =) T-Bone |
Asmi 21.06.2004 16:20:56 | |
---|
Zoom Player 4040 tai jotain sinne päin...On onneks jo unohtunu aika hyvin. Mut ei se mitään, maksoin 400mk ja möin 250eurolla. Tyhmä se joka maksaa liikaa... ...Näin kupin ja lautasen... |
Sintti 21.06.2004 16:37:42 (muokattu 21.06.2004 16:47:07) | |
---|
Zoom Player 4040 tai jotain sinne päin...On onneks jo unohtunu aika hyvin. Mut ei se mitään, maksoin 400mk ja möin 250eurolla. Tyhmä se joka maksaa liikaa... Pieni kusetus... x) Möitkö kenties jollekkin juniorille? Itellä taitaa olla tuo iban soundtank sarjan slampunk pedaali...siis se pahin harhaostos... EDIT: onnekseni en mennyt ostamaan sitä "suumi 505:sta".. :)))))))))))))))))))))) Support you logal terrorists |
EtG 23.06.2004 13:28:02 (muokattu 23.06.2004 13:28:45) | |
---|
Zoom 505. Tarvitseeko sanoa enempää? itelläni ei ole tota, mutta kokeilussa huomasin loistoäänen, ja nykyään sitä ääntä sanotaan "legendaariseksi kalkkunaääneksi" huoh huoh Pakkanen karistaa nudistit |
päänahka 23.06.2004 14:53:15 | |
---|
itelläni ei ole tota, mutta kokeilussa huomasin loistoäänen, ja nykyään sitä ääntä sanotaan "legendaariseksi kalkkunaääneksi" huoh huoh Siinä on se joku "step" -efekti, joka kuulostaa todella tarpeelliselta. Vähän niin kuin seonnut ja muutenkin paskan kuuloinen autowah. Tätäkö tarkoitit? Onkohan joku oikeasti käyttänyt sitä jossain biisissä? Soolot on perseestä. |
mievaan 23.06.2004 23:07:48 | |
---|
Harley benton WAh:in tilasin joskus thomannilta ihan vittuillakseen. Pari kertaa sen kanssa rämpyttelin ja siihen se sitten jäi, ja taisi olla vielä valmiiksi paskana... Niin ja pakkauksessa oli muuten kuva pedaalista ja siinä on joku säätöpotikka? mutta se mikä minulle tuli niin siinä ei ollut mitään potikoita. Noh onneksi se ei maksanut kun 40 rekkua, nyt se pölyttyy hyllyn takana ettei kukaan vaan huomaa sitä, saisin vittu hävetä silmät päästäni jos joku sen näkisi! Haistappa pierua sika! |
Uksindus 24.06.2004 01:36:54 | |
---|
Menee vähän offtopiciksi, mutta menkööt: Eli ostin thomannilta tämän LeadFoot wahwahin (tais maksaa jonku 120 vanhaa rahaa), ja tottakai se oli ihan scheiße. Itse "wah-efektiä" ei juuri kuulunut, söi pattereita yms. Sitten mokomasta meni pedaali paskaksi (kestotestin seurauksena), jonka jälkeen pedaali oli kasassa liimalla, ruuveilla ja kaljalla. Patterien vaihdon yhteydessä (niin, tässä vekottimessa ei tosiaan ole patterikoteloa, eikä mitään paikkaa patterille. Se vaan kolisee tuolla sisällä) varastin sitten jostain säätömuuntajan mallia karvalakki, joka sitten paloi viikon sisällä. Tästä kiukustuneena otin sitten koko pedaalin pois tehden näin ns.fixed-position wah:in, jonka virtalähteenä toimii vanhasta 486:sta rakennettu "9V virtalähde" josta tulevien ja menevien johtojen, valojen ja elektroniikkakomponenttejen määrä on niin huomattava että että siihen ovat kaikki suhtautuneet pelonsekaisella kunnioituksella, kuten räjähtäviin laitteisiin tuleekin suhtautua. Wah on siis yhä käytössä (asetettu korostamaan keskiääniä + diskantteja) ja olen jopa yllättäen tyytyväinen sen toimintaan ja soundeihin. Hilpeyttä ja kyselyjä kyllä herättää musta suorakaiteen muotoinen laatikko jossa on reikä potikan ronkkimista varten, on/off kytkin ja sen vieressä iso valkoinen laatikko joka hurisee, jossa on paljon valoja ja korppuasema ja äänikortti. |
Wah on siis yhä käytössä (asetettu korostamaan keskiääniä + diskantteja) ja olen jopa yllättäen tyytyväinen sen toimintaan ja soundeihin. Hilpeyttä ja kyselyjä kyllä herättää musta suorakaiteen muotoinen laatikko jossa on reikä potikan ronkkimista varten, on/off kytkin ja sen vieressä iso valkoinen laatikko joka hurisee, jossa on paljon valoja ja korppuasema ja äänikortti. Ei sulla olisi kuvaa tuosta? :) Vaikuttaa loistavalta vehkeeltä. 0100100001101111011010000110111100101110 |
Fortune 24.06.2004 16:58:33 | |
---|
Samaa mieltä. Kuitenkin jengi puhuu ihan vakavissaan Morleyn waheista. Onkohan toi nimenomainen vol/wah jotenkin erilainen, koska musta se oli ihan paska. En tiedä, minä tykkään siitä särösoundeilla. Funkkinakutukseen ja Finnhitseihin se ei kyllä sovi, nyt olen huomannut. "Look behind you, a three-necked guitar!"
|
Da Make 24.06.2004 17:33:30 | |
---|
Ei sulla olisi kuvaa tuosta? :) Vaikuttaa loistavalta vehkeeltä. Niinpä! Himmeet viritelmät, prosessorit ja kaikki. Korostaa Midleä... Hoho. |
Sintti 24.06.2004 18:39:43 | |
---|
Ei sulla olisi kuvaa tuosta? :) Vaikuttaa loistavalta vehkeeltä. Jep jep, kuvaa kehiin heti!!! Support your logal terrorists |
Uksindus 24.06.2004 22:34:58 | |
---|
Ei sulla olisi kuvaa tuosta? :) Vaikuttaa loistavalta vehkeeltä. Sori, ei oo, ku ei digikameraa. Ko. vermeestä vielä sen verran, että paikallinen "YngvieMalmsteenJaSteveVaiOnJumalia,KuNeOnNiinNopeita"-kitaristi kerran testasi laittestoani. Kommentit olivat: Ilman wah/tietokone-hässäkkää: - Voi fiddu sulla on ihan scheißet soundit w/ wah & 486 - Mitä sä oot tehny tälle sun vahvistimelles, pirun hyvät soundit. Tässä vaiheessa piti poistua nauramaan takavasemmalle nopeudella 3x10 potenssiin 8 km/h :) Mission completed. |