Snapo 03.07.2019 10:39:57 (muokattu 03.07.2019 10:41:30) | |
---|
Haeroe: Tiesin kyllä mistä Warmothista puhutaan, mutta nyt huomasin myös tuon Duesyn. En oikein usko, että kauppojen toteutumisen todennäköisyys kasvaa moisella tai ainakin jo jonkun aikaa tuo sama meininki on jatkunut. Ko. Warmoth on ainakin hintava IMHO, vaikka olisi kuinka hyvä. Huomasin myös Duesyn. Muuten olisin jopa harkinnut Warmothin hommaamista jos ei olisi 44mm satula. Yksi kitara ollut sellaisella ja ei toiminut itselle. Ei tuo älyttömän hintanen ole jos on oikeasti hyvä vehje, vaikka useammin warmotheja näkynyt kylläkin 700-900 kantturoissa. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
Haeroe 03.07.2019 11:51:44 | |
---|
Snapo: Huomasin myös Duesyn. Muuten olisin jopa harkinnut Warmothin hommaamista jos ei olisi 44mm satula. Yksi kitara ollut sellaisella ja ei toiminut itselle. Ei tuo älyttömän hintanen ole jos on oikeasti hyvä vehje, vaikka useammin warmotheja näkynyt kylläkin 700-900 kantturoissa. Varmasti on hyvä kitara, mutta super-stratoja on tuossa hintaluokassa aika paljon tarjolla. Perstuntuma myös sanoo, että Warmothin osat ovat kalliimmat kuin jonkun valmiskitaran vastaavanlaatuiset osat. Käytännössä tuo on siis pala-strato keskimääräistä pala-stratoa huomattavasti paremmilla osilla. Seuraan mielenkiinnolla ko. kitaran tarinaa torilla. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
Shredator 04.07.2019 10:49:19 | |
---|
Hassua tämä muistiinmerkkaajien määrä kyllä. Jopa parin kympin vehkeistä. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
VesQ1986 04.07.2019 10:58:00 | |
---|
Kyllä sitä itsekkin tulee esim pedaalien kohdalla tehtyä, jotain kun lähtee hakemaan ja +50 sivua kun selaa läpi niin siinä samalla merkkaa mielenkiintoiset muistiin niin ei tarvitse uutta kierrosta aloittaa ja muistella että siellä jossain sivullq 34 vai 43 se oli |
abassimo 04.07.2019 12:39:41 | |
---|
Käytän tota muistiin merkitsemistä kiinnostavien tavaroiden seuraamiseen. Vähän samalla tyylillä, kun Reverbissä on vaikka watch list. Montaa mun itteni myymää tavaraa on seurannu useempi henkilö kerralla, eikä ne oo menny kaupaks loppupeleis, kun hyvin hitaalla vauhdilla. Siinähän seuraavat, sitä varten se ominaisuus varmaan luotu et pystyy pistää muistiin kiinnostavat kamat torilta, vaikka ei heti olis niistä kauppoja tekemässäkää. |
Metalkallo 04.07.2019 12:56:43 | |
---|
Shredator: Hassua tämä muistiinmerkkaajien määrä kyllä. Jopa parin kympin vehkeistä. Kuten sanottu, monet seuraa sen avulla ja löytää ilmoitukset nopeammin, jos tarve. Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
Haeroe 04.07.2019 12:57:43 | |
---|
Shredator: Hassua tämä muistiinmerkkaajien määrä kyllä. Jopa parin kympin vehkeistä. Kun tilille ilmestyi "ylimääräistä" rahaa kitaran myynnin jälkeen, merkkasin noin 20 kitaraa muistiin mahdollisena tai edes kuviteltavissa olevana ostoksena. En kuitenkaan aio niitä kaikkia ostaa, vaikka se hienoa olisikin. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
Shredator 04.07.2019 14:05:35 | |
---|
Metalkallo: Kuten sanottu, monet seuraa sen avulla ja löytää ilmoitukset nopeammin, jos tarve. Juu toki tiedän kun itse teen ihan samaa haha. Ihmetyttää vaan että parin kympin vehkeitä merkkaa muistiin 5-6 ja sitten ei kuitenkaan oteta yhteyttä moneen viikkoon. Kalliimmissa ymmärrän tämän paremmin. Huvinsa kullakin. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Shredator: Hassua tämä muistiinmerkkaajien määrä kyllä. Jopa parin kympin vehkeistä. Jeps, itelläkin oli useampi merkkaus ennen ilmoituksen uusimista ja kun sen uusin, niin merkkaajat eivät enää löytäneet perille :-) Tässä alkaa jo melkein kaipaamaan perinteisiä renkaanpotkijoita, että olis jotain turinaa tavarasta... "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
mikki73 04.07.2019 16:57:46 | |
---|
Hiljaista on, vaikka halvalla myis pois. Edes jaskaan ei oo tullu ku yksi vaihtotarjous,ja on sentään varmasti soiva peli. Ehkä syssymmällä... |
mpekkanen 06.07.2019 14:36:21 | |
---|
Warmoth ja Duesenberg kitaroiden ilmoitukset jatkuvat... |
Laulava Kylätohtori 06.07.2019 17:10:18 | |
---|
Välillä menee vähän hitaammin, mutta ihan hyvin on päässyt romuista eroon ja vieläpä molempia tyydyttävällä hinnalla. Aika entinen ei koskaan enää palaa, mutta olen ihan ihan tyytyväinen tilanteeseen toistaiseksi. Ehkä osittain myös siksi, että gas on remissiossa, eikä ole tarvetta myydä niin nopeasti kuin ennen. Ja jos joutuu myymään halvemmalla, niin torilta myös löytää halvemmalla ostettavaa. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
hevikukko 07.07.2019 02:39:19 (muokattu 07.07.2019 02:44:39) | |
---|
Nyt tökkii kitaran myynti. 1000 egen kitara aidolla floikalla ei mee kaupaksi 3xx hintaan. Toivotaan parempia tuulia. Turha se on lässyttää kuinka hyvä kitara on....se pitää kokea itse. Harmittaa kun tämmöinenkin kitara on yksi parhaista mitä olen soittanut ikinä.....se pitäis varmaan olla G pajan tuote tai muuten erikoismalli niin sitte herää kiinnostus mutta kitara ei olisi sitte kuitenkaan ihmeellinen ja se itse hyvin soiva ei G pajan tuote jää unholaan....näin tää menee. Jos kirjoitan että pitää vireen ei rämise soi.....se tarkoittaa sitä! Taidan pitää itse soittimen ei mun maailma kaadu tähän mutta tilaa nää kitarat vie vaikka olis kuinka hienoja......siksi myyn...tila loppuu kesken. Puran kitaran osiksi ja myyn paloissa näin teen eiköhän sitte kelpaa. Jos soitto ei välillä kulje se ei vaan kulje....ollaan kaikki ihmisiä!!!!!!! |
mikki73 07.07.2019 09:07:11 (muokattu 07.07.2019 09:09:16) | |
---|
hevikukko: Nyt tökkii kitaran myynti. 1000 egen kitara aidolla floikalla ei mee kaupaksi 3xx hintaan. Toivotaan parempia tuulia. Turha se on lässyttää kuinka hyvä kitara on....se pitää kokea itse. Harmittaa kun tämmöinenkin kitara on yksi parhaista mitä olen soittanut ikinä.....se pitäis varmaan olla G pajan tuote tai muuten erikoismalli niin sitte herää kiinnostus mutta kitara ei olisi sitte kuitenkaan ihmeellinen ja se itse hyvin soiva ei G pajan tuote jää unholaan....näin tää menee. Jos kirjoitan että pitää vireen ei rämise soi.....se tarkoittaa sitä! Taidan pitää itse soittimen ei mun maailma kaadu tähän mutta tilaa nää kitarat vie vaikka olis kuinka hienoja......siksi myyn...tila loppuu kesken. Puran kitaran osiksi ja myyn paloissa näin teen eiköhän sitte kelpaa. Tuo on oikeasti hyvä kapula, ja hinta pitäisi olla todella sopiva. Mut joku näissä tökkii...Oma banshee vähän samoilla spekseillä ei liikkunut myöskään, no vaihdossa sitten meni. Onneks mä sain jenkkijaskasta 320e tarjouksen eilen, onhan se vähän niin että tuollaiset tarjoukset pistää vituttamaan, saattais tuottaa katsekontaktissa kierroksia.Tän hetken trendi taitaa olla se, et kaikki haluaa ostaa tuotteet 80% alennuksella oikeista myyntihinnoista. Ylitarjontaa vai härskiä tyhmyyttä? |
Krice 07.07.2019 09:18:05 | |
---|
hevikukko: Nyt tökkii kitaran myynti. 1000 egen kitara aidolla floikalla ei mee kaupaksi 3xx hintaan. Toivotaan parempia tuulia. Turha se on lässyttää kuinka hyvä kitara on....se pitää kokea itse. Harmittaa kun tämmöinenkin kitara on yksi parhaista mitä olen soittanut ikinä. Jos se on paras niin miksi myyt sen? Jos ei mene järkevään hintaan niin ei kannata myydä, pitää vain kepin itsellään ja vaikka soittelee sillä. |
hevikukko 07.07.2019 10:08:29 (muokattu 07.07.2019 10:10:01) | |
---|
Krice: Jos se on paras niin miksi myyt sen? Jos ei mene järkevään hintaan niin ei kannata myydä, pitää vain kepin itsellään ja vaikka soittelee sillä. Näinhän tässä tulee viel käymään...mutta säilytystilat alkaa loppumaan :) Kyl tää tästä vähitellen. Jos soitto ei välillä kulje se ei vaan kulje....ollaan kaikki ihmisiä!!!!!!! |
The Jack 07.07.2019 14:52:42 | |
---|
hevikukko: Nyt tökkii kitaran myynti. 1000 egen kitara aidolla floikalla ei mee kaupaksi 3xx hintaan. Toivotaan parempia tuulia. Turha se on lässyttää kuinka hyvä kitara on....se pitää kokea itse. Harmittaa kun tämmöinenkin kitara on yksi parhaista mitä olen soittanut ikinä.....se pitäis varmaan olla G pajan tuote tai muuten erikoismalli niin sitte herää kiinnostus mutta kitara ei olisi sitte kuitenkaan ihmeellinen ja se itse hyvin soiva ei G pajan tuote jää unholaan....näin tää menee. Jos kirjoitan että pitää vireen ei rämise soi.....se tarkoittaa sitä! Taidan pitää itse soittimen ei mun maailma kaadu tähän mutta tilaa nää kitarat vie vaikka olis kuinka hienoja......siksi myyn...tila loppuu kesken. Puran kitaran osiksi ja myyn paloissa näin teen eiköhän sitte kelpaa. Tarkoittaako käteiskauppa, että setelit täytyy lyödä fyysisesti käteen eikä kauppa onnistu "maksu etukäteen tilille paketti postiin" - periaatteella? Ymmärrän käteiskaupan tarkoittavan tarkoittavan sitä, ettei postitus onnistu. Kitarakaupoista saa halvalla/ilmaiseksi sopivan laatikon postitukseen, ja mikäli ilmoituksessa olisi selvä maininta tästä ja hinnasta postikulujen kanssa kaupat syntyisi luultavasti helpommin. Oma hevikitarakiintiö on täynnä, joten tällä kertaa en ole ostomielessä kiinnostunut. |
Metalkallo 07.07.2019 15:36:29 | |
---|
Hevarikitaroissa on just se juttu, että niitä ostelee eniten nuorempi väki siinä 10-25v ja moni heistä ei pyöri täällä muusikoiden.netissä vaan ostavat kaupasta uuden. Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
seppo69 07.07.2019 15:51:32 | |
---|
hevikukko: Nyt tökkii kitaran myynti. Itseä kiinnostaisi tuo kitara tuolla hinnalla, jos sitä ei olisi sotkettu tussilla. Ehkä senkin takia ei mene kaupaksi? Welho-77: Noi sun tyhmä fantasiat on sairaita. |
LaMotta 08.07.2019 11:34:40 | |
---|
Jos kitaran myynti-ilmossa lukee 'huollettu' niin mitähän tämä mahtaa käytännössä tarkoittaa? Kaulan suoruus tarkistettu? Huoh. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |