waukku 23.06.2004 15:08:35 | |
---|
Onko hyvä laite? Olisiko tuo vastaus miun ongelmaan joka on että musiikki skaala on Reggaesta heviin? Saako tosta mitään irti? Kannattaako maksaa 180e? Siin ois neljä kanavaakii mikä on tosi iso plus. Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä myöskin menee./ Tommy taberman |
Puavali 23.06.2004 15:35:38 | |
---|
Onko hyvä laite? Olisiko tuo vastaus miun ongelmaan joka on että musiikki skaala on Reggaesta heviin? Saako tosta mitään irti? Kannattaako maksaa 180e? Siin ois neljä kanavaakii mikä on tosi iso plus. On monipuolinen ja äänenlaatukin kelpaa, eikä 180 € niin hirveän paljoa ole. Reggae-särö? Itse tarjosin tuollaisesta 150 €, ei tullut kauppoja. |
waukku 23.06.2004 15:39:14 | |
---|
Siis että tarviin paljon erilaisia säröjä kun tulee soiteltua niin paljon erilaista musaa,sitä lähinnä tarkotin. Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä myöskin menee./ Tommy taberman |
goose 23.06.2004 15:43:44 | |
---|
En välttämättä ostaisi tota kapistusta. Saat tolla hinnalla jo pari ihan kunnollista oikeaa analogista säröä. Lootassa on samat mallinnukset kuin line6:n vahvistimissa, jotka ovat tunnetusti suurimmalta osin onnettomia säröpuoleltaan. isäälämyyM yyM älÄ äsI |
Super-Jari 23.06.2004 15:45:13 | |
---|
En välttämättä ostaisi tota kapistusta. Saat tolla hinnalla jo pari ihan kunnollista oikeaa analogista säröä. Lootassa on samat mallinnukset kuin line6:n vahvistimissa, jotka ovat tunnetusti suurimmalta osin onnettomia säröpuoleltaan. Äyh. Taitaa olla makukysymys hyvin pitkälti. Minä ainakin saan line6sen laitteista säröt mihin vaan. Olen tosin silti yksittäisten purkkien kannalla. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Ai sulla on 5150 nuppi? Myyt sen mulle NYT! |
MattiAuer 23.06.2004 17:13:09 | |
---|
Lootassa on samat mallinnukset kuin line6:n vahvistimissa, jotka ovat tunnetusti suurimmalta osin onnettomia säröpuoleltaan. Tähän voisi vastata, että "Metallicakin käytti Stangerilla just tuota säröpöröä ja kyllä niistäkin saundeista joku tykkää." Minä en jaksa sanoa näin, koska tottahan sekin on, ettei ne mahdottoman hyviä kyllä oo. Varsinkaan jos ei jaksa viettää aikaa niihin perehtyen. Eikä välttämättä sittenkään. "Uniikki unikorni olikin korni koni!"
.m. |
Exhausted 23.06.2004 18:06:44 | |
---|
ei säröpedaalit muutenkaan hyvältä kuullosta |
Super-Jari 23.06.2004 18:22:45 | |
---|
ei säröpedaalit muutenkaan hyvältä kuullosta Saa niistä ihan hyviäkin ääniä irti kitaran ja vahvistimen avulla. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Kapane 23.06.2004 20:05:15 | |
---|
kyllä siitä saa ihan hyviä mörköjä irti...rohdon levyn lead kitarat on tehty hyvin pitkälti sillä. kuunnelkaa Personal Jesuss & Modern Angel
[Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 |
Perza 23.06.2004 20:40:02 (muokattu 23.06.2004 20:40:42) | |
---|
Tähän voisi vastata, että "Metallicakin käytti Stangerilla just tuota säröpöröä ja kyllä niistäkin saundeista joku tykkää." Tota tota, onkohan nyt kaikki ihan kotona. Voisin kyllä väittää et Metallican äijät ei kyllä todellakaan käyttäny tota kapistusta, ainakaan mahtisärö osuuksilla. No mutta, itse olen testannu kans ja musta ei kyllä ihan mikään loisto peli ollu, mut jos tykkää muovisista mallinnus säröistä ni mikä ettei. Tietenki vähä riippuu minkä ton perseeseen tökkää. Turhaa |
Exhausted 23.06.2004 20:55:32 | |
---|
Saa niistä ihan hyviäkin ääniä irti kitaran ja vahvistimen avulla. ehheheh. parempia saa kyllä ilman, jos em. kitara ja vahvistin on tarpeeksi hyviä |
Super-Jari 23.06.2004 20:57:26 | |
---|
ehheheh. parempia saa kyllä ilman, jos em. kitara ja vahvistin on tarpeeksi hyviä Totta. Mieluiten mahdollisimman vähän tavaraa välissä. Piuha pelkästään mieluiten. Pitäs siitäkin päästä eroon. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Dumb 23.06.2004 21:22:33 (muokattu 23.06.2004 21:33:54) | |
---|
Lootassa on samat mallinnukset kuin line6:n vahvistimissa, jotka ovat tunnetusti suurimmalta osin onnettomia säröpuoleltaan. Tuohan on siis säröpedaali-, ei vahvistinmallintaja! Eli, ei voi siis sanoa, että siinä olisi samat mallinnukset, kuin vahvistimissa. Uudemmissa vahvistimissa noita säröpedaalimallinnuksia taitaa ollakin mukana, mutta vanhemmissa ei. Ja, minun korvaani tuo säröpuoli taas kuulostaa oikeinkin hyvältä. Makuasia. |
Fortune 23.06.2004 21:26:53 | |
---|
"Look behind you, a three-necked guitar!"
|
Exhausted 23.06.2004 22:34:52 | |
---|
Totta. Mieluiten mahdollisimman vähän tavaraa välissä. Piuha pelkästään mieluiten. Pitäs siitäkin päästä eroon. wireless siis. =) |
goose 23.06.2004 23:11:00 | |
---|
isäälämyyM yyM älÄ äsI |
goose 23.06.2004 23:13:19 | |
---|
wireless siis. =) Eikun kova jätkä pelaa piuhat pois välistä juottamalla kitaran inputin ja vahvistimen inputin johdot suoraan yhteen =) isäälämyyM yyM älÄ äsI |
Eikun kova jätkä pelaa piuhat pois välistä juottamalla kitaran inputin ja vahvistimen inputin johdot suoraan yhteen =) tai sitten käyttää pelkkiä virellessejä OSTETAAN: Digitech WH1 |
samueld 24.06.2004 09:08:48 | |
---|
Eikun kova jätkä pelaa piuhat pois välistä juottamalla kitaran inputin ja vahvistimen inputin johdot suoraan yhteen =) Kovilla jätkillä on mikeissä sen verran outputtia, että jaksaa lyödä valokaarta kepistä mölypönttöön. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
Super-Jari 24.06.2004 10:51:21 | |
---|
Kovilla jätkillä on mikeissä sen verran outputtia, että jaksaa lyödä valokaarta kepistä mölypönttöön. No jos kovajätkä linjaa jatketaan niin kovat jätkät soittaa akustisilla. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?