Aihe: Pelaaminen - Tietokone/konsoli/mobiili
1 2 3 4 579 80 81 82 83237 238 239 240 241
Tympee Huttunen
20.05.2019 11:48:30
Decadetroll: Playstation storesta the last of us remastered ostoskoriin...

Tässähän se. Hakkasin ton kolmosella läpi ja piti ostaa nelosellekin. Yksi parhaita pelejä ikinä.
Ed_Guy
26.05.2019 12:06:26 (muokattu 26.05.2019 12:07:31)
Decadetroll: Ps-storessa ois alennuksessa paljon pelejä, mm. Hellblade: Senua's sacrifice...

Olis varmaan ollu ihan kiva tuo hellblade, mutta: Pelissä ei lisäksi voi kuolla loputtomasti, sillä jokainen yritys edistää kuoliota Senuan käsivarressa. Jos se pääsee tarpeeksi pitkälle, on peli aloitettava kokonaan alusta.

Ei kiitos. Miksi näihin pitää tunkea tämmöistä paskaa sekaan? Varmaan jos olis aikaa pelata joka päivä niin mikä ettei, mutta ei tällä ajalla tuommoista jaksais.

Onko kokemuksia sniper elite peleistä kellään? Nelonen näyttäisi olevan tarjouksessa.
Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler.
tomaattiorava
26.05.2019 13:47:01
kyllä sniper eliteä kandee kokeilla, ihan hauskoja pelejä.
Decadetroll
26.05.2019 15:59:33
tomaattiorava: kyllä sniper eliteä kandee kokeilla, ihan hauskoja pelejä.

Totta. Olen pelannut jokaisen tähän mennessä ilmestyneen sniper eliten ja vaikka ei ne nyt mitään suurta pelitaidetta ole, niin onhan se jotenkin tyydyttävää ampua natseilta kiveksiä.yms irti.
Tokkopa! Tai no tokkopa n0kkoset tokkivat nokkopa niimpäkö ökköset pökköset pölöpölplöttö hirnau iihahaa! -NHR
Ed_Guy
26.05.2019 17:45:19
Decadetroll: Totta. Olen pelannut jokaisen tähän mennessä ilmestyneen sniper eliten ja vaikka ei ne nyt mitään suurta pelitaidetta ole, niin onhan se jotenkin tyydyttävää ampua natseilta kiveksiä.yms irti.

Ehkäpä vois tuon superhyper deluxe editionin ostaa.
tomaattiorava
26.05.2019 18:46:50
Decadetroll: Totta. Olen pelannut jokaisen tähän mennessä ilmestyneen sniper eliten ja vaikka ei ne nyt mitään suurta pelitaidetta ole, niin onhan se jotenkin tyydyttävää ampua natseilta kiveksiä.yms irti.

Ja yllättävän paljon näissä on saatu lypsettyä snipettämisestä irti, tässä on jotenkin koukuttavaa tehä kaikkia haasteita. Nut-shotit tietty on hauskoja mut on sekin aika reteetä kun oottelee ukkosen jyrähdystä jonka aikana ampua kaverin vyöllä roikkuvaan kranaattiin niin että puolen tusinaa natsia siinä ympäriltäkin räjähtää. Tai sitte vaa ootella mitenkä monta päätä saa yhteen riviin ja kaikista läpi.
Ed_Guy
26.05.2019 21:12:34
tomaattiorava: Ja yllättävän paljon näissä on saatu lypsettyä snipettämisestä irti, tässä on jotenkin koukuttavaa tehä kaikkia haasteita. Nut-shotit tietty on hauskoja mut on sekin aika reteetä kun oottelee ukkosen jyrähdystä jonka aikana ampua kaverin vyöllä roikkuvaan kranaattiin niin että puolen tusinaa natsia siinä ympäriltäkin räjähtää. Tai sitte vaa ootella mitenkä monta päätä saa yhteen riviin ja kaikista läpi.

Joom nelosen deluxe edition sen 19,95€ ps storessa niin samapa tuo oli ostaa. Witcher 3 on nyt koluttu läpi kokonaan niin ainakin jonkun pituinen paussi siitä. Voihan siitä jossain vaiheessa vielä new game plussan vetää jos jaksaa.
Genitalripper
27.05.2019 10:09:31
Ed_Guy: Olis varmaan ollu ihan kiva tuo hellblade, mutta:

Ei kiitos. Miksi näihin pitää tunkea tämmöistä paskaa sekaan? Varmaan jos olis aikaa pelata joka päivä niin mikä ettei, mutta ei tällä ajalla tuommoista jaksais.

Tämähän on myöhemmin myönnetty mainospuheeksi, minkä on ollut tarkoitus lisätä tarinan intensiteettiä, eli huoletta ostoksille jos kiinnostaa. Itse tykkäsin kyllä paljon.
Ed_Guy
27.05.2019 12:33:52
Genitalripper: Tämähän on myöhemmin myönnetty mainospuheeksi, minkä on ollut tarkoitus lisätä tarinan intensiteettiä, eli huoletta ostoksille jos kiinnostaa. Itse tykkäsin kyllä paljon.

Ai? Miten hyvin nuo peliarvostelijat pelaa pelinsä? :D kun ihan arvostelussa mainittiin tuo juttu. Noh pitänee hankkia sitten kunhan sniper elite on koluttu. Tänään voisikin sen käynnistellä.
Ed_Guy
03.06.2019 12:35:56
Ihan hauska tuo sniper elite 4. Ilman aim assistia vaa osu mihinkään :D taidan pelata sen kanssa kun ihan hauskaa räjäytellä vihuja ja tappaa niitä ympäristön avulla. Omapa on pelikokemukseni.
Kampela77
03.06.2019 19:21:54
Ed_Guy: Ihan hauska tuo sniper elite 4. Ilman aim assistia vaa osu mihinkään :D taidan pelata sen kanssa kun ihan hauskaa räjäytellä vihuja ja tappaa niitä ympäristön avulla. Omapa on pelikokemukseni.

Itse pelailin sillä realistic asetuksella vai mikä se oli siinä nimeltään, jossa ei ollut mitään apuja. Kyllä siinä osuu todella kauaskin, kun vähän treenaa. Eikä se yleensä haittaa jos ensimmäinen laukaus ei osu, kun näkee minne luoti meni eikä vihut siitä herää. Tuntuu aina saada kivalta headshotti, johonkin kaukana olevaan tyyppii ilman assistia. On kyllä jo hetki aikaa kun olen tuota pelannut.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Kampela77
04.06.2019 17:05:51
Jos ei ole kovin lyhyt pinna niin kannattaa katsoa tämä. Mitä Fallout 76:ssa meni pieleen. Viihdyttävä pätkä.

The Fall of 76: https://www.youtube.com/watch?v=kjyeCdd-dl8
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
santakasa
08.06.2019 21:16:55
Ai ettö tuli hommattoa taas Wolfenstein Enemy Territory -moninpeli. Tää on kyl silkkaa rautaa!
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
Ed_Guy
08.06.2019 21:56:42
Kampela77: Itse pelailin sillä realistic asetuksella vai mikä se oli siinä nimeltään, jossa ei ollut mitään apuja. Kyllä siinä osuu todella kauaskin, kun vähän treenaa. Eikä se yleensä haittaa jos ensimmäinen laukaus ei osu, kun näkee minne luoti meni eikä vihut siitä herää. Tuntuu aina saada kivalta headshotti, johonkin kaukana olevaan tyyppii ilman assistia. On kyllä jo hetki aikaa kun olen tuota pelannut.

Pelailin ekaa kenttää custom asetuksilla. Kaikki normalilla mut tuuli ja bullet drop realistiset ja ilman aim assistia. Tykittelin niin kauan et opin tähtää joka matkalla 100-300 metriä. Hauskinta on kun kaikki kusee ja pum pum pum
tomaattiorava
09.06.2019 15:43:59
Ed_Guy: Pelailin ekaa kenttää custom asetuksilla. Kaikki normalilla mut tuuli ja bullet drop realistiset ja ilman aim assistia. Tykittelin niin kauan et opin tähtää joka matkalla 100-300 metriä. Hauskinta on kun kaikki kusee ja pum pum pum

Toi on kyllä ihan nasta ominaisuus että voi ite kustomoida vaikeustasoa mielensä mukaan.
Larry
11.06.2019 10:00:35
Cyberpunk 2077 Release Date: 16.4.2020
"No one can suck the fun out of a room faster than Don Henley."
tomaattiorava
11.06.2019 10:44:34
Larry: Cyberpunk 2077 Release Date: 16.4.2020

Aik meh-osastoa oma mielenkiinto ollut mut tarvii sanoo että tuon keanu reeves-traikun jälkeen olin aika intona.
Milkop
11.06.2019 11:06:43

Larry: Cyberpunk 2077 Release Date: 16.4.2020

Tätä odotellaan temmi tanassa. Onpahan aikaa säästää rahaa uuteen näyttikseen ja lisämuistiin.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
aivokuolio
23.06.2019 19:50:28 (muokattu 23.06.2019 19:50:37)
A Way Out tuli vihdoin pelattua läpi kun sattu sopivan sateinen sunnuntai hollille. Kyseessä on täysin co op-pohjainen kaksinpeli, joka starttaa siitä että molemmat pelaajat tapaavat vankilassa ja ryhtyvät pikkuhiljaa suunnittelemaan yhteistä pakoa. Kaikki tehtävät tehdään kimpassa split screen-pohjalta, joka saattaa tuntua vuonna 2019 vähän oudolta ratkaisulta mutta kyllähän tuo perhana vaan toimi. Yksinpelinä tää olisi vaan yksi perustason toimintaelokuvamainen GTA-klooni mutta kaksinpelinä helkkkarin hauskaa hommaa. Stoori ei nyt mikään päänräjäyttäjä ollut mutta hauskaa oli senkin edestä ja erittäin raikkaalta tuntui myös se että koko pelin tahkosi läpi 4-5 tunnissa, eikä 4-5 viikossa kuten nykyään monesti tapahtuu. Ainakin pleikkarilla pelatessa riitti myös se että vain toinen pelaajista osti pelin ja toinen pystyi liittymään mukaan ilmaisdemon kautta. Tämmösiä lisää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)