WanhaWetäjä 06.11.2018 13:20:24 | |
---|
16.11 paikkaan missä haukikin pelaa golffia eli eli Haukiputtaalle. Aika pitkä pisto mutta kun on tuttu bandi ja homma toimii niin mikä ettei, toisekseen eipä näitä ole liikkaa ollut viimeaikoina varsinkaan basson varressa. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
pte57 06.11.2018 22:17:59 | |
---|
16.11. Turun Pyrkivä 1.12 Karjalatalo Hki ja siinä ne ehkä tältä vuodelta taas onkin. |
Epämuusikko 07.11.2018 01:11:02 | |
---|
pe Ihku Tre la Ihku Hki ensi viikko: la Korundijazz Rovaniemellä kera Jukka Perkon ja Lapin Kamariorkesterin Sitä ens viikko: la Jyväskylän Paviljonki kera Tony Kakon ja Jyväskylä Sinfonietan. Liput myyty loppuun ajat sitten. uliuli |
Veksi 15.11.2018 17:52:44 | |
---|
Tuli vielä Lasikenkä Riihimäki 20.11.2018 |
artope 15.11.2018 18:05:32 | |
---|
La 17.11 Raumalle yksityistilaisuus Ja la 24.11 yksityistilaisuus Peruttu "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
annananna 02.12.2018 21:00:21 | |
---|
Espoo 09.12.2018 Mitäs sitte, jos mä osaan soittaa |
baron 13.12.2018 18:33:24 | |
---|
La 15.12 pikkujoulukeikka kulmapubissa. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Epämuusikko 13.12.2018 23:00:11 | |
---|
Levillä keikat tänään, huomenna ja lauantaina. Ei tarvi liikkua mihinkään, jes. uliuli |
artope 14.12.2018 08:41:52 | |
---|
29.12 Karjalohja "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
Kalkkis on löytänyt itselleen sopivan bändin! Humppaa kerran viikossa stadissa iltapäivisin. Paikoissa joissa on vireessä oleva flyygeli. Seuraava Pe klo 13-15. Ei tarvitse roudata muuta kuin tabletti, metrolla pääsee keikkapaikan viereen, kiva bändi jossa ilmapiiri jes. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
WanhaWetäjä 12.06.2019 01:54:14 | |
---|
No ompas hiljaista...keikat vissiin hyytyneet kaikilta? Meikäläisellä on sen sijaan ihan vtunmoista ruuhkaa, juhannusaatto (jos kiipparisti löytyy) Treen Teiskossa ja heinäkuussa peräti 5 keikkaa vähän siellä sun täällä. Heinäkuun jälkeen onkin sitten kalenteri tyhjä. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
artope 12.06.2019 06:34:21 | |
---|
Seuraavat olis: 3.7 Laitila 11.7 Perniö 16.8 Turku Sitten onkin hiljaisempaa... "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
EP 13.06.2019 10:37:25 | |
---|
EOS! Odottelen pyyntöjä! :D |
Lennu 13.06.2019 12:51:16 | |
---|
Huominen ulkoilmakeikka siirtynee paskan sään takia, lauantai varalla. 13.7. Hamarin Seo, ulkoilma sekin 20.7. Tirmo Blues. Sentään katettu festarilava. Ihan sopivasti. Eikä yhtään tanssibiisiä ^_^ "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
WanhaWetäjä 14.06.2019 11:16:58 (muokattu 14.06.2019 11:17:33) | |
---|
EP: EOS! Odottelen pyyntöjä! :D EOS=en osaa soittaa? Odotuksestasi tulee pitkä vaikka onhan se jo sitä ollutkin. Selasin tämän topicin läpi, sen mukaan et ole tehnyt yhtään keikkaa lähes kymmeneen vuoteen joten oletusarvo siihen että joku kysyisi sinua keikalle on nolla. Työttömiä soittajia on pilvin pimein eikä vähiten basisteja. Jos sinulta taittuu kiipparit ja/tai haitari niin tarjolla olisi edelleen junannusaaton keikka Maisansalossa jonne olen itse menossa basistin ominaisuudessa. Omasta kiippareitten soitosta keikoilla on vuosia aikaa joten en uskalla lähteä siihen hommaan treenaamatta. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
EP 14.06.2019 11:27:34 | |
---|
WanhaWetäjä: EOS=en osaa soittaa? Odotuksestasi tulee pitkä vaikka onhan se jo sitä ollutkin. Selasin tämän topicin läpi, sen mukaan et ole tehnyt yhtään keikkaa lähes kymmeneen vuoteen joten oletusarvo siihen että joku kysyisi sinua keikalle on nolla. Työttömiä soittajia on pilvin pimein eikä vähiten basisteja. Jos sinulta taittuu kiipparit ja/tai haitari niin tarjolla olisi edelleen junannusaaton keikka Maisansalossa jonne olen itse menossa basistin ominaisuudessa. Omasta kiippareitten soitosta keikoilla on vuosia aikaa joten en uskalla lähteä siihen hommaan treenaamatta. Valitan, mä en edelleenkän lähde tuohon toisten haukkumiseen. Se ei anna mulle mielihyvää kuten ehkä jollekin.. |
Epämuusikko 14.06.2019 12:05:57 | |
---|
Lauantaina Oulussa. Omia fuusiobiisejä ja keikasta jopa maksetaan olosuhteet huomioon ottaen ihan ok palkkio. Tanssikeikkaa ei oo vähään aikaan ollu, mutta eilen kävin vanhaa yhteistyökumppania Marko Maunukselaa morjenstamassa iltalenkkini yhteydessä kun oli kylillä. So smooth you can hear the beard. |
WanhaWetäjä 14.06.2019 12:48:05 | |
---|
EP: Valitan, mä en edelleenkän lähde tuohon toisten haukkumiseen. Se ei anna mulle mielihyvää kuten ehkä jollekin.. Haukkumiseen? Realismiahan tuo kaikki on, tosin tuo EOS oli vain vitsi tai sarkasmia tai haaste johon et ole vastanut. Totuus on se että kukaan ei tule hakemaan/kysymään keikalle soittajaa joka on ollut poissa kuvioista huomattavan pitkän ajan ja jota kukaan ei tunne. Myös ikä, instrumentti ja se että et laula(?) rajoittavat kysyntää melkoisesti. Koulutettuja nuoria basisteja on mm facen ammattimuusikot palstalla tämän tästä töitä kysymässä. Tämä topicci on edelleen "minne keikalle seuraavaksi" johon et ole liki kymmeneen vuoteen kirjoittanut yhtään otsikon mukaista postausta, ainostaan kommentoinut muiden menoja, se on ainakin faktaa. Sori off topic. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
EP 14.06.2019 14:44:27 | |
---|
WanhaWetäjä: Haukkumiseen? Realismiahan tuo kaikki on, tosin tuo EOS oli vain vitsi tai sarkasmia tai haaste johon et ole vastanut. Miksköhän pitäisi? Totuus on se että kukaan ei tule hakemaan/kysymään keikalle soittajaa joka on ollut poissa kuvioista huomattavan pitkän ajan ja jota kukaan ei tunne. Myös ikä, instrumentti ja se että et laula(?) rajoittavat kysyntää melkoisesti. Koulutettuja nuoria basisteja on mm facen ammattimuusikot palstalla tämän tästä töitä kysymässä. Puolivuotta viimeisestä ..pyydettiin. Toisin kun sinulla, mulla ei ole tarkoituksena vain päästä keikalle. ymmärrän kyllä sun kuvion, se on työtä. Ihan ok. Vakikokoonpano joka kehittyy on aina ollut mulle se lähes ainoa vaihtoehto. Tämä topicci on edelleen "minne keikalle seuraavaksi" johon et ole liki kymmeneen vuoteen kirjoittanut yhtään otsikon mukaista postausta, ainostaan kommentoinut muiden menoja, se on ainakin faktaa. Sori off topic. So what? Ja nyt hyvää viikonloppua sinullekin ..jos mahdollista? :) |
WanhaWetäjä 14.06.2019 17:44:17 | |
---|
EP: Miksköhän pitäisi? Saattaisit kasvattaa uskottavuuttasi ja saada sen myötä keikkakyselyjä. Ei kukaan osta sikaa säkissä, eihän. Puolivuotta viimeisestä ..pyydettiin. Miksi et mennyt? Toisin kun sinulla, mulla ei ole tarkoituksena vain päästä keikalle. ymmärrän kyllä sun kuvion, se on työtä. Ihan ok. Vakikokoonpano joka kehittyy on aina ollut mulle se lähes ainoa vaihtoehto. Se ei ole tätä päivää paitsi jos alat rakentaa bandia nollasta joka taas on kuollut ajatus jo syntyesssään. Pitää olla valmius lähteä tuuraamaan jos aikoo tehdä keikkaa. Vanhoista pieruista kasattu bandi on tuhoon tuomittu, tilaajia ei moiset viritykset kiinnosta vaikka kyseessä olisi ihan ammattimiehet, näitä on nähty ja jopa koettu. So what? Palstan säännöissä sanotaan että älä kirjoita mitään jos sinulla ei ole mitään sanottavaa. Voisi jopa leikillisesti nimetä sinut palstan mr off topiciksi, tästä lienee ihan dokumenttia saatavissa. Toisaalta täällä on nykyään niin hiljaista että todellakin so what. Ja nyt hyvää viikonloppua sinullekin ..jos mahdollista? :) Kaikki on mahdollista, mökillä vaimon ja kahden mopsin kanssa voittaa helposti peruskeikan jossain 300-500km:n pistona hyttysten syötävänä olemisen, väliaika kahvia ja pullaa, keikan jälkeen soittajille makkarat puoleen hintaan. Siltikin, lähden keikalle yleensä aina kun kysytään jos kyseessä ei ole aivan järjetön veto joko logistisesti tai rahallisesti. Tämä tästä riittäköön. Edelleen se juhannusaatto olisi tarjolla, jos joku tietää vapaan hyvän nuotinlukutaidon omaavan kiipparin/midikurtistin niin pikaviestillä infoa, laput saa sähköisenä eli ei tarvi ihan pystymetsästä lähteä. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |