WanhaWetäjä 01.06.2019 21:07:20 | |
---|
EP: Pelkkää kitaran, vingutusta ei vaan jaksa kovin kauaa kuunnella, tossa edellisessä sitä oli sopivasti ja tyyliin sopiva laulu + muut instrumentit. Hyvä kokonaisuus, kyllä vaan jaksaa kuunnella useampaankin kertaan! Tuo "kitaran vingutus" kertoo kyllä jotain sinun ymmärryksesi tasosta mitä tulee musiikkiin ja soittamiseen, noihan turakaiset kitaransoiton tajuavat, pelkkää vingututsta. Lisäksi luetun ymmärtämisessäsi on paljon toivomisen varaa mutta sehän on nähty ja koettu monasti ennenkin. Koska olen syvällä sisälläni romantikko (realistin ja kyynikon vastapainoa pitää olla) niin tässä oikeen kaunista rakkauslaulua 70-luvulta, olen vetänyt keikallakin tätä, toki vähän eri versiona. https://www.youtube.com/watch?v=fwyT1qoaB98&frags=pl%2Cwn Tässä ehkä vielä koskettavampaa nyyhkyä samalta bandilta https://www.youtube.com/watch?v=kqXek853SDE&frags=pl%2Cwn Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
EP 01.06.2019 21:22:38 | |
---|
WanhaWetäjä: Tuo "kitaran vingutus" kertoo kyllä jotain sinun ymmärryksesi tasosta mitä tulee musiikkiin ja soittamiseen, noihan turakaiset kitaransoiton tajuavat, pelkkää vingututsta. Lisäksi luetun ymmärtämisessäsi on paljon toivomisen varaa mutta sehän on nähty ja koettu monasti ennenkin. Koska olen syvällä sisälläni romantikko (realistin ja kyynikon vastapainoa pitää olla) niin tässä oikeen kaunista rakkauslaulua 70-luvulta, olen vetänyt keikallakin tätä, toki vähän eri versiona. https://www.youtube.com/watch?v=fwyT1qoaB98&frags=pl%2Cwn Tässä ehkä vielä koskettavampaa nyyhkyä samalta bandilta https://www.youtube.com/watch?v=kqXek853SDE&frags=pl%2Cwn Kun nyt esittäisit vaan oman mielipiteesi ja jättäisit toisenlaisen mielipiteen haukkumisen pois! Mutta eihän se sinulta onnistu, on nähty. :/ |
WanhaWetäjä 01.06.2019 21:42:32 (muokattu 01.06.2019 21:44:00) | |
---|
EP: Kun nyt esittäisit vaan oman mielipiteesi ja jättäisit toisenlaisen mielipiteen haukkumisen pois!Se kertoo ihmisestä jotain jos joku on vaan "kitraran vingutusta", pointtihan tuossa oli kahden erilaisen kitaristin soittyylien vertailussa josta et ilmeisesti ymmärrä yhtään mitään vaikka siellä sohvalla kitaraasi soitteletkin. Jätä kommentoimatta asiat joista et tiedä hevon vttuakaan, kitaransoitto on ilmiselvästi yksi niistä. Mutta eihän se sinulta onnistu, on nähty. :/Viitaten edelliseen, täysin perustelematon kommentti asiasta josta ei ole ilmeisesti minkäänlaista ymmärrystä pistää sapen aina kiuhumaan, pahoittelut siitä. Lisää päänsärkyä turakaisille https://www.youtube.com/watch?v=duKv-n6tads&frags=pl%2Cwn Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
EP 01.06.2019 21:50:32 | |
---|
WanhaWetäjä: Se kertoo ihmisestä jotain jos joku on vaan "kitraran vingutusta", pointtihan tuossa oli kahden erilaisen kitaristin soittyylien vertailussa josta et ilmeisesti ymmärrä yhtään mitään vaikka siellä sohvalla kitaraasi soitteletkin. Jätä kommentoimatta asiat joista et tiedä hevon vttuakaan, kitaransoitto on ilmiselvästi yksi niistä. Viitaten edelliseen, täysin perustelematon kommentti asiasta josta ei ole ilmeisesti minkäänlaista ymmärrystä pistää sapen aina kiuhumaan, pahoittelut siitä. Lisää päänsärkyä turakaisille https://www.youtube.com/watch?v=duKv-n6tads&frags=pl%2Cwn Ota jotain rauhoittavaa jos et kestä eriäviä mielipiteitä. Eikä kyse ollut edes, huomaa sinun soitosta/ laulusta. Laita muuten vaikka siitä laulustasi jotain näytettä, kiinnostaisi kovasti. |
WanhaWetäjä 01.06.2019 23:55:16 | |
---|
EP: Ota jotain rauhoittavaa jos et kestä eriäviä mielipiteitä. Eikä kyse ollut edes, huomaa sinun soitosta/ laulusta. Laita muuten vaikka siitä laulustasi jotain näytettä, kiinnostaisi kovasti. Oman laulun kuunteleminen on täyttä tuskaa jos ei satu olemaan ns itserakas narsisti lauluhölmö mitä minä en ole, ehkä joku päivä väsään jonkun rallin, se voisi ola vaikkapa "ohutta yläpilveä Epilän suunnalla, liikaa kaasua Juha E? " Tyylilajina hunppa. Mitään kovin tuoretta ei taida tanssimusan alueelta löytyä, se riittää mulle että mun laulu on mennyt keikoilla läpi vuodesta 1976 tähän päviään asti kuin myös kanssasoittajien palaute on ollut poikkeuksetta positiivinen, en ole Elvis ja mua ei kiinnosta vitunkaan vertaa mitä sinä minun laulustani ajattelet. Sulle voisin heittää vastapalloon että laita sinä jotain tämän päivän soittoasi kuulolle, tee vaikka joku biisi missä soitat kiipareita, kitaraa, bassoa, laulat liidin ja pari stemmaa, vastaan mieluusti haasteeseen siinä kohtaa. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
artope 02.06.2019 00:31:48 | |
---|
WanhaWetäjä: Oman laulun kuunteleminen on täyttä tuskaa... Tää on muuten täyttä totta. Ihan hirveetä paskaa sitä tulee suollettua keikoilla ja silti tilataan uudelleen. Metka yhtälö. Tosin on hyvin opettavaista silloin tällöin tallentaa keikalta noita hirvittävyyksiä ja ottaa opiksi. Joitain biisejä on tämän takia jätetty ohjelmistostakin.. "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
EP 02.06.2019 07:48:55 (muokattu 02.06.2019 07:49:35) | |
---|
WanhaWetäjä: Oman laulun kuunteleminen on täyttä tuskaa jos ei satu olemaan ns itserakas narsisti lauluhölmö mitä minä en ole, ehkä joku päivä väsään jonkun rallin, se voisi ola vaikkapa "ohutta yläpilveä Epilän suunnalla, liikaa kaasua Juha E? " Tyylilajina hunppa. "Oikea nimi on ainoastaan ylläpidon tiedossa!" (M.net) Joku voi haluta esiintyä palstalla anonyyminä ja siihen M.net antaa mahdollisuuden. Painoin varoitusta! Sulle voisin heittää vastapalloon että laita sinä jotain tämän päivän soittoasi kuulolle, tee vaikka joku biisi missä soitat kiipareita, kitaraa, bassoa, laulat liidin ja pari stemmaa, vastaan mieluusti haasteeseen siinä kohtaa. Ei nyt taida olla valmiina sellaista minkä kelpuuttaisin, mutta katsotaan jossain kohtaa. Mä tarvin usein jonkun joka "potkii eteenpäin", ei ole nyt sellaista "muusaakaan".. E: Eiköhän tämä ollut tällä erää taas tässä ..ja piste! |
WanhaWetäjä 02.06.2019 13:22:44 | |
---|
EP: "Oikea nimi on ainoastaan ylläpidon tiedossa!" (M.net) Joku voi haluta esiintyä palstalla anonyyminä ja siihen M.net antaa mahdollisuuden. Painoin varoitusta!Huh, oletpas sinä herkkänahkainen. Kun tulit palstoille niin taisit olla hetken ihan omalla nimelläsi joten eiköhän aika moni tiedä kuka olet ja mitä sitten? Ei ketään kiinnosta moiset asiat, facessa viimestään paljastuu itse kunkin henkilö, se on tätä päivää. Ei nyt taida olla valmiina sellaista minkä kelpuuttaisin, mutta katsotaan jossain kohtaa. Mä tarvin usein jonkun joka "potkii eteenpäin", ei ole nyt sellaista "muusaakaan"..Kyllähän se on jokaisen itse itseään aktivoitava jos meinaa jonkinlaisessa kuosissa pysyä soittamisen suhteen. Tie on äkkiä ja jyrkästi alaspäin jos jättää päivittäisen soittamisen, näin ainakin mulla. Laulu on mitä on, ei voi tietää, keikkojen vähyys vetää sen puolen kyllä aika heikoksi ja kun en rakasta omaa ääntäni niin eipä sitä tule himassa juurikaan laulettua vaikka pitäisi. E: Eiköhän tämä ollut tällä erää taas tässä ..ja piste!Mitäpä näistä vääntämään, teot puhukoon puolestaan, niitä odotellessa valssia mollissa http://www.mikseri.net/artists/wanhawetaja/valssi/597113/ Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
Epämuusikko 02.06.2019 13:51:16 | |
---|
Hanska on heitetty! So smooth you can hear the beard. |
WanhaWetäjä 02.06.2019 16:23:38 (muokattu 03.06.2019 09:56:26) | |
---|
----------------------------------------------------------------- Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
mack the knife 03.06.2019 03:00:48 | |
---|
|
Epämuusikko 03.06.2019 08:47:31 (muokattu 03.06.2019 08:47:48) | |
---|
mack the knife: Tätä tarkoittaa in-the-pocket -soitto. Ensin pitää opetella tämä, ennen kuin rupeaa kikkailemaan. Michael Bland on kuningas. https://www.youtube.com/watch?v=l_B … ist=RDl_BtsZSf2yM&start_radio=1 En ole pystynyt suhtautumaan Vulfpeckiin "normaalina Youtube-bändinä", koska he alkujaan olivat niin isosti huumorilla liikenteessä (Nylon Beat -syndrooma), mutta tämähän oli mukavaa käyttömusiikkia. Helvetin hyviä soittajiahan nuo on, eipä siinäkään. So smooth you can hear the beard. |
EP 06.06.2019 20:23:06 | |
---|
|
Kefiiri 06.06.2019 20:44:07 | |
---|
EP: Tuli aamusella radiosta, hieman ristiriitaisin ajatuksin kuuntelin. Oon kyllä tykänny Haloo Helsingin biiseistä ja hänen laulusoundistaan niissä. https://www.youtube.com/watch?v=S621iZj3Vjs Kappalehan on mainio ja sovituskin mukavan retro. Ellin laulumaneerit ovat tässä aika ennalta-arvattavia, mutta kukas sitä joka välissä kerkeää uusiutumaan. Nuoremmalle ryhmälle kappale voi olla ihan tuntematon. En ole musiikin asiantuntija. |
Epämuusikko 07.06.2019 09:54:39 | |
---|
Tuo Elli Halloon uusi matsku on paljon parempaa kuin uudempi Haloo Hki. Vanhempi Haloo Hki oli hyvää kamaa, tässä on selkeästi menty retrobuutsit jalassa. Ja hyvä niin. So smooth you can hear the beard. |
EP 10.06.2019 06:53:29 | |
---|
Epämuusikko: Tuo Elli Halloon uusi matsku on paljon parempaa kuin uudempi Haloo Hki. Vanhempi Haloo Hki oli hyvää kamaa, tässä on selkeästi menty retrobuutsit jalassa. Ja hyvä niin. Ok, en ole tuota uudempaa kovin paljon kuullut vielä. Vanha oli hyvää. |
EP 10.06.2019 06:54:01 | |
---|
|
WanhaWetäjä 10.06.2019 10:14:02 | |
---|
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
EP 10.06.2019 13:38:05 (muokattu 10.06.2019 13:44:38) | |
---|
Tämä oli ekan pändin alkuajoilta, tuotakin veivattiin. Sarjassa nostalgiaa ..ainakin itselle. Ja onhan toi ihan hauska edelleen, vois olla tänäkin päivänä hyvä tanssibiisi? E: Ainoo, että pysyskö pokka: "..sieeeevä" .."SÖPÖ!" :D |
So smooth you can hear the beard. |