LaMotta 15.05.2019 12:02:39 (muokattu 15.05.2019 12:02:47) | |
---|
Iskariot: Itse tein jokin aika sitten kaupat kyseisen nimimerkin kanssa myyjän ominaisuudessa ja aivan asiallisesti hoitui kaupat kuten kaikkien muidenkin kanssa tähän mennessä. Viittasin oikeastaan siihen, että jos keskusteluforumilla joku elvistelee liikaa niin aika turha minun kanssa yrittää kauppaa tehdä. Ei ole niin pikkurahasta puute. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Laulava Kylätohtori 15.05.2019 12:23:38 | |
---|
LaMotta: Viittasin oikeastaan siihen, että jos keskusteluforumilla joku elvistelee liikaa niin aika turha minun kanssa yrittää kauppaa tehdä. Ei ole niin pikkurahasta puute. Ei saisi antaa pikkuasioiden mennä tunteisiin. Kauppa on kauppa, kiukuttelut sitten hiekkalaatikolla (foorumilla) erikseen. Henk koht en kyllä mitenkään ymmärrä tuollaista kyräilyä, mutta jokainen saa toki tehdä elämästään niin vaikeaa kuin haluaa. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
VIPMetal 15.05.2019 13:57:20 | |
---|
Kaikki on taas mennyt mitä on torille tullu heitettyä. Olis pitäny aikoinaan lähteä kaupan alalle. =D |
mikki73 15.05.2019 14:01:04 | |
---|
LaMotta: Viittasin oikeastaan siihen, että jos keskusteluforumilla joku elvistelee liikaa niin aika turha minun kanssa yrittää kauppaa tehdä. Ei ole niin pikkurahasta puute. eli jos mä olin elvistelijä, niin et myy mulle tuota plextortionia? Kiinnostais kokeilla kyseistä lootaa. |
LaMotta 15.05.2019 14:14:22 | |
---|
mikki73: eli jos mä olin elvistelijä, niin et myy mulle tuota plextortionia? Kiinnostais kokeilla kyseistä lootaa. Osta pois. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Laulava Kylätohtori 15.05.2019 14:16:48 | |
---|
mikki73: eli jos mä olin elvistelijä, niin et myy mulle tuota plextortionia? Kiinnostais kokeilla kyseistä lootaa. LaMotta on kuin se Dumble äijä. Kunnon kirjallinen anomus ja todiste riittävästä musiikillisesta osaamisesta ja saavutuksista, niin katsotaan, jos Hra muutaman vuoden päästä sattuu kauppoihin suostumaan.. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Krice 15.05.2019 14:21:01 | |
---|
LaMotta: Viittasin oikeastaan siihen, että jos keskusteluforumilla joku elvistelee liikaa niin aika turha minun kanssa yrittää kauppaa tehdä. Olenkin ihmetellyt miksi kukaan ei osta minulta mitään. |
LaMotta 15.05.2019 15:27:35 | |
---|
Laulava Kylätohtori: LaMotta on kuin se Dumble äijä. Kunnon kirjallinen anomus ja todiste riittävästä musiikillisesta osaamisesta ja saavutuksista, niin katsotaan, jos Hra muutaman vuoden päästä sattuu kauppoihin suostumaan.. Sinä olet se jolle en myynyt lällälläää. Enkä syyttä. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Laulava Kylätohtori 15.05.2019 15:41:28 (muokattu 15.05.2019 16:08:02) | |
---|
LaMotta: Sinä olet se jolle en myynyt lällälläää. Enkä syyttä. Joo, eipä mitään, annetaan vaan olla tulevaisuudessa, jos tämä näin käy tunteisiin... Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Stone 15.05.2019 17:20:20 | |
---|
Icy-Sun: Saman huomion olen tehnyt. Varmaan uudempien valmistajien käsin kasatut arvopurkitkin menisivät jollakin lailla kaupaksi, mutta jotenkin tuntuu, että myyjät kuvittelevat liikoja jälleenmyyntiarvosta. Esim. pedaali-x T-kaupassa 290e ja pyynti torilla 260e. Kysyt tiukkaa hintaa ja vastaukseksi tulee, että köyhällä ei kannata kysellä. Paljollako olet tarjonnut Voxia? Saattaisin olla varovaisen kiinnostunut, jos myynnillä ei ole kiire. Torilla oli eilen useampikin myynnissä. Jännä, ettei klassikko mene kaupaksi, varsinkaan jos hinta on kohtuullinen. Aikanaan kun ko laitteesta luovuin, meni se todella äkkiä. Sellainen 425 € siinä se hintalappu oli, joka mielestäni ihan kohtuullinen, kun sitä oli paranneltu vielä paremmalla kaikutankilla + bright cap mod valmiina niinikään. "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
Icy-Sun 15.05.2019 18:56:45 | |
---|
Stone: Sellainen 425 € siinä se hintalappu oli, joka mielestäni ihan kohtuullinen, kun sitä oli paranneltu vielä paremmalla kaikutankilla + bright cap mod valmiina niinikään. Palaamme asiaan. Pedaalit alle 100e hintaluokassa jälleen liikkuu ja sain haluamani Phaserinkin ostoilmoituksella. |
Stone 15.05.2019 20:24:18 | |
---|
Icy-Sun: Palaamme asiaan. Pedaalit alle 100e hintaluokassa jälleen liikkuu ja sain haluamani Phaserinkin ostoilmoituksella. Onnittelut! "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
VIPMetal 16.05.2019 00:12:36 (muokattu 16.05.2019 00:20:11) | |
---|
LaMotta: Sinä olet se jolle en myynyt lällälläää. Enkä syyttä E: Ei mitään sittenkään. |
Warmothin kaula meni kahdessa minuutissa, ja ostajia olisi ollut viisi vielä jonossa. Hinta oli aivan liian halpa mitä ilmeisimmin, mutta eipä jää nurkkiin pyörimään. Kitara pysyy sen sijaan sitkeästi torilla, mutta harvalla kai on laittaa paria tonnia kitaraan suorilta ja vaikka oliskin, tuossa hintaluokassa on varaa aika paljon valita mitä haluaa. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
Ochmo 28.05.2019 09:45:53 | |
---|
Haeroe: Warmothin kaula meni kahdessa minuutissa, ja ostajia olisi ollut viisi vielä jonossa. Hinta oli aivan liian halpa mitä ilmeisimmin, mutta eipä jää nurkkiin pyörimään. Kitara pysyy sen sijaan sitkeästi torilla, mutta harvalla kai on laittaa paria tonnia kitaraan suorilta ja vaikka oliskin, tuossa hintaluokassa on varaa aika paljon valita mitä haluaa. Totta, tuossa n. 2k€ hintaluokassa alkaisi ainakin itselläni olemaan jo runsaudenpula. Oman Agile kasin renkaita ollaan kyllä käyty eetterissä potkimassa, mutta lopulta feidattu paikalta ja useimmiten takaisin kuittaamatta. Onko se nyt niin hankala vastata takaisin, ettei sittenkään kiinnosta tms. Sellaisen havainnon tehnyt myös, että jos ei vaivauduta nimeä ekassa tiedustelussa antamaan julki, niin niihin ei kannata kauheasti itsekään vuodattaa, harvemmin noi sen pidemmälle johtaa. |
Laulava Kylätohtori 28.05.2019 10:13:18 | |
---|
Haeroe: Warmothin kaula meni kahdessa minuutissa, ja ostajia olisi ollut viisi vielä jonossa. Hinta oli aivan liian halpa mitä ilmeisimmin, mutta eipä jää nurkkiin pyörimään. Kitara pysyy sen sijaan sitkeästi torilla, mutta harvalla kai on laittaa paria tonnia kitaraan suorilta ja vaikka oliskin, tuossa hintaluokassa on varaa aika paljon valita mitä haluaa. Parin tonnin skebassa valmius tehdä kompromissejä speksien suhteen vähenee. Siellä yleensä tiedetään aika hyvin, mitä halutaan, ja jos skebasta maksetaan pari tonnia, niin kovin paljon tuskin ollaan valmiita tinkimään niistä. Halvemmissa taas ei välttämättä ne speksit ole alkujaankaan niin tarkkoja ja valmius tinkiä niistä, on suurempi. Näin siis voisin kuvitella. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Haeroe 28.05.2019 10:48:57 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Parin tonnin skebassa valmius tehdä kompromissejä speksien suhteen vähenee. Siellä yleensä tiedetään aika hyvin, mitä halutaan, ja jos skebasta maksetaan pari tonnia, niin kovin paljon tuskin ollaan valmiita tinkimään niistä. Näin varmasti on, vaikka toisaalta minä en tuota GAS:iä ostaessani vielä osannut ostaa itselleni optimaalista Jazzmasteria. Olisin tietty voinut lähteä tuotakin modaamaan, mutta jotenkin se tuntui "väärältä", koska tuo kitara on itsessään hieno käsityöläistaidon mestarinäyte. Jos ei mene kaupaksi, mulle jää yksi erittäin käyttökelpoinen kitara arsenaaliin, ja jazzmasteria parempi on vain kaksi jazzmasteria. Tulin GAS-päissäni hankkineeksi jo kaiken tarpeellisen, joten koska vaihtojakaan en enää oikein hyväksy, voi olla maassa hanki ja järvet jäässä, ennen kuin menee kaupaksi, jos menee ollenkaan. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
delarco 30.05.2019 01:08:19 | |
---|
Ei menny Bugaboo, hintaan 999... Oliko liian kova hintapyyntö? Vai eikö vaan oo markkinaa? |
Jucciz 30.05.2019 01:20:36 (muokattu 30.05.2019 01:21:34) | |
---|
Haeroe: Näin varmasti on, vaikka toisaalta minä en tuota GAS:iä ostaessani vielä osannut ostaa itselleni optimaalista Jazzmasteria. Olisin tietty voinut lähteä tuotakin modaamaan, mutta jotenkin se tuntui "väärältä", koska tuo kitara on itsessään hieno käsityöläistaidon mestarinäyte. Jos ei mene kaupaksi, mulle jää yksi erittäin käyttökelpoinen kitara arsenaaliin, ja jazzmasteria parempi on vain kaksi jazzmasteria. Tulin GAS-päissäni hankkineeksi jo kaiken tarpeellisen, joten koska vaihtojakaan en enää oikein hyväksy, voi olla maassa hanki ja järvet jäässä, ennen kuin menee kaupaksi, jos menee ollenkaan. Hieno periaate! Soitin on tehty ammattitaidolla ja semmoisenaankin se on viimeisen päälle huippuosaamisen taidonnäyte. Ja parempaa kuin Jazzmaster ei tosiaankaan taida olla kuin kaksi Jazzmasteria... mistä tulikin mieleen, missä ihmeessä edes ensimmäinen sellainen luuraa tässä talossa? Liekö lattialankkujen alla piilossa? :D |
Haeroe 30.05.2019 09:05:52 | |
---|
Jucciz: Ja parempaa kuin Jazzmaster ei tosiaankaan taida olla kuin kaksi Jazzmasteria... mistä tulikin mieleen, missä ihmeessä edes ensimmäinen sellainen luuraa tässä talossa? Liekö lattialankkujen alla piilossa? :D Se luuraa varmaan täällä. :) Rautaosien vaihtaminen siten että puuhun ei tartte tehdä muutoksia, olisi ollut vielä ok, mutta mun uuteen jazzmasteriin tulee humbucker tallaan ja P90 kaulaan, ja tuo konfiguraatio olisi vaatinut jo enemmän modaamista. Ei tosiaan tuntunut "oikealta", koska juuri tuo Jazzmaster on tehty nimenomaan messuille Pekan taidonnäytteeksi. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |