Aihe: Jääkiekon MM-kisat, Bratislava & Kosice 10.-26.5.2019
1 2 3 4 541 42 43 44 45 46 47
Vaihtovirta
27.05.2019 15:09:54
-Spade-: https://www.is.fi/mmkiekko/art-2000006121094.html

Ei Kuosmasta eikä toria :(

Perutaan maailmanmestaruus.
Vaihtovirta
27.05.2019 16:23:52
Höh. Kukaan kaatunut portaissa..:(
S-originaal
27.05.2019 16:33:14
Kyllä tästä jotenkin puuttuu se kahden aiemman mestaruuden hehku ja hypetys. En tiedä oonko ainut joka näin ajattelee.
BMF
27.05.2019 16:41:30
S-originaal: Kyllä tästä jotenkin puuttuu se kahden aiemman mestaruuden hehku ja hypetys. En tiedä oonko ainut joka näin ajattelee.

Vähän samaa mieltä. Tuli jotenkin niin puskista koko tämä menestys, että oikein vielä tajunnu että nuohaan oikeesti voitti. Ei siinä hieno homma tietenkin, että voittivat.
Beat your dick like it owes you money.
Bullitt
27.05.2019 16:44:59
S-originaal: Kyllä tästä jotenkin puuttuu se kahden aiemman mestaruuden hehku ja hypetys. En tiedä oonko ainut joka näin ajattelee.

Syytän Maikkaria, aiemmat MM-mestaruus-kultakisathan olivat Ylen televisioimia.
DM
27.05.2019 16:47:49
Kieltämättä. Ei ihan sellaista after glowta jäänyt kuin edellisistä. Helvetin hieno homma kyllä ja mahtava fiilis pelin jälkeen heti. Mut toisaalta ekat demot on aina parhaita.
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
aivokuolio
27.05.2019 16:51:44
Me vanhat jäärät ollaan saatu "jo" kolme mestaruutta niin tämähän menee jo rutiinilla. Eniten näyttää iskevän noihin nuoriin, jotka olivat 2011 vielä ihan kakaroita vaikka tuokin tuntuu itsestä tapahtuneen ihan vasta.
Vaihtovirta
27.05.2019 16:53:57
Ei tuolla kukaan tunnu ees olevan humalassa. Mikä tätä nykyjääkiekkonuorisoa oikein vaivaa?

Minä syytän Mika Saukkosta kaikesta.
Bongowing
27.05.2019 16:56:41

Kultajuhlien osalta joo ja ihan hyvä niin. Itse pelit ja voitto on vähintään yhtä nevö föget. Vois melkeinpä katsoa talvisotatrilogian uudestaan vielä tässä kohta.
But where the heck is magenta?
Brian May jr.
27.05.2019 17:01:14 (muokattu 27.05.2019 17:02:09)
aivokuolio: Me vanhat jäärät ollaan saatu "jo" kolme mestaruutta niin tämähän menee jo rutiinilla. Eniten näyttää iskevän noihin nuoriin, jotka olivat 2011 vielä ihan kakaroita vaikka tuokin tuntuu itsestä tapahtuneen ihan vasta.

Itse en vanha jäärä ole (no vielä), mutta pitkälti maisemissa jo 95 aikoihin, jonka muistan ihan hyvin. Tämä kolmas mestaruus on ehkä minulle se mieluisin ja euforisin näistä kaikista, koska en pääse yli saavutuksen arvosta. Että tuolla joukkueella voitetaan parhaiden kiekkomaiden parhaat tähdet, ja loppuottelussa Kanadan vastaavat jo toistamiseen samassa turnauksessa.

Toki 3 on jo paljon enemmän kuin yksi ja tavallaan sementoi Suomen asemaa yhtenä modernin ajan suurista kiekkomaista. Neljät finaalit tällä vuosikymmenellä muutenkin kova saavutus, ja kaksi mestaruutta samassa ajassa on meikäläisittäin huikea homma, eli ehkä monet alkavat jo "tottua" tähän meininkiin. Änärin puolellakin menee paremmin kuin koskaan. On tämä siisti homma!

Edit. Niin ja se etteivät lentele kännissä päin pokaaleja sopii mulle hyvin, vaikka olihan se vuoden 2011 toilailu ihan viihdyttävää touhua :D
Vettä!
Bongowing
27.05.2019 17:04:55
Torniojaws: 95, 11 ja 19

Tuo ois jo kova, mutta meinasin -19 voittoja Ruotsista, Venäjästä ja Kanadasta.
But where the heck is magenta?
Vaihtovirta
27.05.2019 17:13:19
95- olin luokkaretkellä tukholmassa kisojen aikoihin ja sieltä muistona globenin pihalta hommatut Jutilan, Peltosen ja Koivun nimmarit. Joten tuota ei ylitetä muuten kuin jalkapallon maailmanmestaruudella.

11- Olin hyvin, hyvin humalassa. Toki välierä oli aika legendaarinen ilmaveiveineen.

Eli kyllä tää varmaa menee kakkoseks näistä ämmämistä. Torino, Nagano ja 2002 World Cup menee sitten kummankin edellisen edelle tietty.
joku muu sikko
27.05.2019 17:17:40
Vaihtovirta: 95- olin luokkaretkellä tukholmassa kisojen aikoihin ja sieltä muistona globenin pihalta hommatut Jutilan, Peltosen ja Koivun nimmarit. Joten tuota ei ylitetä muuten kuin jalkapallon maailmanmestaruudella.

Jalkapallon maailmanmestaruudella? Lol. Seuraavaksi väität varmaan että Suomi voittaa euroviisut.
Kyseisen herran rasvaiset postaukset puhuvat omaa kieltään avioliittoa (ja lapsien hankkimista) vastaan. - Dr. Funkenstein:
Tympee Huttunen
27.05.2019 17:17:50
Tämähän se kovin mestaruus heittämällä. Toki noi muutkin olivat ja ensimmäinen on aina ensimmäinen, mutta nyt todellinen altavastaaja iski oikeat tähtisikermät laulukuoroon.
Vaihtovirta
27.05.2019 17:19:46
joku muu sikko: Jalkapallon maailmanmestaruudella? Lol. Seuraavaksi väität varmaan että Suomi voittaa euroviisut.

Mietin hetken, että ehkä euroopan mestaruus riittäisi, mut sit olin et ei nyt sentään pelleilemään ruveta.

Ysiviis on kuitenkin ysiviis!
Brian May jr.
27.05.2019 17:20:23
Vaihtovirta: ja 2002 World Cup

2004? Ne olivat huikeat kisat myös, vaikka Kanadalta tulikin takkiin.

95- olin luokkaretkellä tukholmassa kisojen aikoihin ja sieltä muistona globenin pihalta hommatut Jutilan, Peltosen ja Koivun nimmarit. Joten tuota ei ylitetä muuten kuin jalkapallon maailmanmestaruudella.

11- Olin hyvin, hyvin humalassa. Toki välierä oli aika legendaarinen ilmaveiveineen.

Eli kyllä tää varmaa menee kakkoseks näistä ämmämistä. Torino, Nagano

Tähän vielä pieni yksityiskohta, eli itse olen aina ollut ulkomailla näiden voitettujen finaalien aikaan, myös tällä kertaa. Löysin kuitenkin ryhmän suomalaisia tällä erää paikalliselta torilta, joiden kanssa saatiin hyvät pippalot pystyyn, mikä tuntuu vähän aivokopassa nyt. Vuonna 2011 kämppikseni eivät tajunneet ollenkaan, mistä keuhkosin ympäri taloa, mikä vähän vähensi homman arvoa - vaikka euforiat olivat toki hirmuiset silloinkin.
Vettä!
Vaihtovirta
27.05.2019 17:24:57
Brian May jr.: 2004? Ne olivat huikeat kisat myös, vaikka Kanadalta tulikin takkiin.

Eiku nii joo 2004. Vuosien aikana tullut maajoukkueelle niin paljon glooriaa, ettei voi kaikkia vuosilukuja tarkalleen muistaa..:)
-Spade-
27.05.2019 17:31:43 (muokattu 27.05.2019 18:06:59)
Brian May jr.: Tähän vielä pieni yksityiskohta, eli itse olen aina ollut ulkomailla näiden voitettujen finaalien aikaan, myös tällä kertaa. Löysin kuitenkin ryhmän suomalaisia tällä erää paikalliselta torilta, joiden kanssa saatiin hyvät pippalot pystyyn, mikä tuntuu vähän aivokopassa nyt. Vuonna 2011 kämppikseni eivät tajunneet ollenkaan, mistä keuhkosin ympäri taloa, mikä vähän vähensi homman arvoa - vaikka euforiat olivat toki hirmuiset silloinkin.

'95 tuli juhlittua ihan reippaanlaisesti. Ensin istuttiin kaverin DX-Corollan kyydissä, ajettiin pillurallia ympäri kaupunkia ja juotiin pussikaljaa. Loppuillasta sitten paikalliseen baariin ja siellä tappiin asti. Baarin henkilökunta oli kokonaisuudessaan vähintään yhtä humalassa kuin asiakkaatkin, eikä ikärajojen tai muiden pikkuasioiden kanssa ollut niin tarkkaa.
Ohan se varma.
Funkånaut
27.05.2019 17:39:43

-95 nevö föget
- 2011 katseltiin kaverilla finaali, finaalin jälkeen painelin suoraan himaan nukkumaan
- eilen nukuin koko pelin ajan töllöä edes avaamatta

Wanhus ei tule yksin.
"Luonnonhelmassa, heh..."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)