Ali 03.05.2019 23:23:43 (muokattu 03.05.2019 23:26:42) | |
---|
Omissa teleissä (72 Thinline & 72 Custom, MIM) olen käyttänyt muistaakseni 10-52- ja 11-52-settejä. 54:ää taisin kerran koittaa paksuimpana, mutta se teki jo liian tiukkaa. 52 menee vielä OK. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs |
aslak 08.05.2019 23:40:51 | |
---|
|
Joees 09.05.2019 09:35:31 | |
---|
aslak: Kyseinen plate asennettu ja kyllä hymyilyttää. Niin kauan tappelin asian kanssa. Olisi pitänyt ottaa kuvat ennen ja jälkeen niin näkisitte miten typerä fenkun oma on, ehkä tulitikku mahtuu kytkimen ja volapotikan väliin. Uusi plate siirtää volapotikkaa samalla kauemmaksi kytkimestä, täydellinen. https://imgur.com/uGE5Q8n https://imgur.com/CSTqEiO Tässä just edellisen viestini jälkeen tajusin että mullahan on palapelissä semmonen plate missä volapotikka on lähempänä tonea. Kytkin on ihan normaalisti niin kuin teleissä yleensä on. Toimii. Brad Paisleyn nimikkomallissa taasen on se perinteinen ja onhan se hintsun ahdas joo. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
zombywoof 25.05.2019 22:24:47 | |
---|
Tuli ostettua viimeinkin Baja Telecaster kun tuli uudenveroinen käytetty vastaan. Onhan tämä jäätävän hyvä kitara. Saundi vahvarilla ja ilman on komea, kaula on semmoinen jötikkä että perus F soinnuttelu isokouraisena onnistuu vaivatta (toisin kuin modern-C profiilin kaulalla). Benditkin tuntuu lähtevän paljon iisimmin kun kaulassa on ns "vastavoimaa" mitä vääntää. Lisäksi tuolla S1-kytkimellä on kiva leikkiä mutta todennäköisesti heitän sen jossain vaiheessa menemään. Värinä tietenkin Butterscotch Blonde. Squjun Classic Vibe oli hyvä mutta tämä on kaikin puolin parempi. Ja jottei ihminen olisi koskaan liian tyytyväinen niin nyt mielessä pyörisi kakkosteleksi jonkunnäköisen pala-esquiren rakentaminen, Haggard-plexillä ja Tobacco Burst-värityksellä. "Welcome Back My Friends To The Show That Never Ends" |
Alfons Åberg 25.05.2019 22:37:21 | |
---|
zombywoof: Tuli ostettua viimeinkin Baja Telecaster kun tuli uudenveroinen käytetty vastaan. Onhan tämä jäätävän hyvä kitara. Saundi vahvarilla ja ilman on komea, kaula on semmoinen jötikkä että perus F soinnuttelu isokouraisena onnistuu vaivatta (toisin kuin modern-C profiilin kaulalla). Benditkin tuntuu lähtevän paljon iisimmin kun kaulassa on ns "vastavoimaa" mitä vääntää. Lisäksi tuolla S1-kytkimellä on kiva leikkiä mutta todennäköisesti heitän sen jossain vaiheessa menemään. Värinä tietenkin Butterscotch Blonde. Squjun Classic Vibe oli hyvä mutta tämä on kaikin puolin parempi. Ja jottei ihminen olisi koskaan liian tyytyväinen niin nyt mielessä pyörisi kakkosteleksi jonkunnäköisen pala-esquiren rakentaminen, Haggard-plexillä ja Tobacco Burst-värityksellä. Omasta heivasin S1-kytkennän menemään. Sille ei oikein ollut tarvetta ja toisaalta nappipotikka oli jotenkin hempulan oloinen. "Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu."
-elon arska |
Laulava Kylätohtori 25.05.2019 22:39:20 | |
---|
Presidentti: Omasta heivasin S1-kytkennän menemään. Sille ei oikein ollut tarvetta ja toisaalta nappipotikka oli jotenkin hempulan oloinen. Mulla on vielä tallella, mutta allekirjoitan kommenttisi. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
zombywoof 25.05.2019 22:41:20 | |
---|
Presidentti: Omasta heivasin S1-kytkennän menemään. Sille ei oikein ollut tarvetta ja toisaalta nappipotikka oli jotenkin hempulan oloinen. Juu rimpula tuo potikka on minullakin. Kun sen vaihdan niin taidan vetää samantien reverseksi niin voisi tuo volapotikan käyttö helpottua steelkitaristia leikkiessä. "Welcome Back My Friends To The Show That Never Ends" |
nikovirtala 26.05.2019 11:31:43 | |
---|
Joees: Brad Paisleyn nimikkomallissa taasen on se perinteinen ja onhan se hintsun ahdas joo. Siis sellainen road work silver sparkle? - Nyt on pakko myöntää, että olen kateudesta vihreä, tjsp. Äärettömän tyylikäs kitara! Indiepoppari vailla bändiä. Laita viestiä, jos bändisi on vailla tyylitajuista rytmikitaristia. |
nikovirtala: Siis sellainen road work silver sparkle? - Nyt on pakko myöntää, että olen kateudesta vihreä, tjsp. Äärettömän tyylikäs kitara! Joo just se. Todella kevyt(oma n. 2,6kg) ja mukava. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Freewheeler 03.06.2019 12:08:33 (muokattu 07.06.2019 09:27:41) | |
---|
|
Laulava Kylätohtori 03.06.2019 12:23:48 (muokattu 03.06.2019 12:24:02) | |
---|
Freewheeler: Telefaneille tiedoksi, että myyn loistavan 1976 Customin. Valitettavan arvokas alkaa tuon ikäinen orkkispeli jo olla, mutta asiantuntevia tarjouksiakin kuuntelen. https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1462657 Hienossa kunnossa. Tuo Custom, ja varsinkin aidon wide range humbuckerin kanssa, on kyllä mielenkiintoinen telemalli, jota mulla ei ole ikinä ollut ilo omistaa. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Freewheeler 03.06.2019 12:40:20 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Hienossa kunnossa. Tuo Custom, ja varsinkin aidon wide range humbuckerin kanssa, on kyllä mielenkiintoinen telemalli, jota mulla ei ole ikinä ollut ilo omistaa. Olsiko jo aika omistaa? Noita ei usein liiku... |
Stone 03.06.2019 22:10:21 (muokattu 03.06.2019 22:11:07) | |
---|
Freewheeler: Olsiko jo aika omistaa? Noita ei usein liiku... Ei kyllä liiku. Ittelläni on 72' custom ollut jo ainakin 10 vuotta ja sekin aivan ässä, joten voin hyvin uskoa, että miten kova peli kyseessä tuollainen 75' custom olisikaan. Ei vaan itsellä kapasiteettia edes tarjouksiin tällä hetkellä ja toisaalta ei halua latteuksia alkaa tarjoamaan ;( "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
poliisimestari 15.06.2019 16:01:35 | |
---|
|
Alfons Åberg 15.06.2019 17:57:49 (muokattu 15.06.2019 17:58:15) | |
---|
poliisimestari: Gregor hildeniltä masterbuild Fender tuli kotiin. Paras telkku mitä itselläni ollut. Nyt miettii, että Laittaako vanhan luottopelin myyntiin. https://muusikoiden.net/dyn/users/161809.jpg Onnittelut hankinnasta! Ilmeisesti kaupanteko herran kanssa sujui mutkitta? "Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu."
-elon arska |
poliisimestari 15.06.2019 18:51:06 | |
---|
Presidentti: Onnittelut hankinnasta! Ilmeisesti kaupanteko herran kanssa sujui mutkitta? Kyllähän tuo meni todella hienosti. Suosittelu toiminnasta. |
Laulava Kylätohtori 23.06.2019 17:15:44 | |
---|
Baja telen kaulan reunojen pyöristysten puute on tympeä juttu. Tykkääkö joku näistä pyöristämättömistä, vai miksiköhän niin moni Fenderin kaula on sellainen. Samoin kaulan v-profiili ei välttämättä ole kuitenkaan se paras mahdollinen. Tuon, kun kasvattaisi c:ksi tai d:ksi, niin olisi varmaan parempi. 50's Classic Player Stratossa lienee samanlainen, vähän meni gas siitäkin... Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Kuha 23.06.2019 17:20:39 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Baja telen kaulan reunojen pyöristysten puute on tympeä juttu. Tykkääkö joku näistä pyöristämättömistä Jaa-a, en maindaa, Bajan kaula hyvä mun räpylään Old Fenders never die |
Snapo 23.06.2019 20:43:10 (muokattu 23.06.2019 20:44:08) | |
---|
V-profiili ei kyllä istu itelle, ei bajassa eikä yhdessä Vaughanissa mitä kokeilin sen paremmin. Pyöristämättömiin reunoihin en ole kiinnittänyt huomiota. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
PIM 24.06.2019 10:11:28 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Baja telen kaulan reunojen pyöristysten puute on tympeä juttu. Tykkääkö joku näistä pyöristämättömistä, vai miksiköhän niin moni Fenderin kaula on sellainen. Samoin kaulan v-profiili ei välttämättä ole kuitenkaan se paras mahdollinen. Tuon, kun kasvattaisi c:ksi tai d:ksi, niin olisi varmaan parempi. 50's Classic Player Stratossa lienee samanlainen, vähän meni gas siitäkin... Kaulan terävistä reunoista on ihan turha kärsiä, kun ne voi pyöristää ihan itse pienellä vaivalla muutamassa minuutissa parin euron hiomasienellä. Itse olen pyöristelyt kaulan reunat ainakin puolesta tusinasta omia kitaroitani tämän Darrel Brownin videon ohjeiden mukaan ja samalla hoidellut myös mahdollisesti törröttävät nauhanpäät. https://www.youtube.com/watch?v=ZoWp4Ax9zAA Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |