sirdickyj 21.06.2004 22:01:17 | |
---|
Miksei kukaan sauhua täällä, kuinka hienoja miehiä nähtiin bassottelemassa herrojen Satriani ja Vai taustalla? No mä sauhuan! Kyllähän Sheehan ja Bissonette tarjoilivat perussettiä siihen malliin, että monikin täällä luuhaava bassopuritaani olisi pissinyt housuunsa. You either got it or you ain´t got it. Sama se montako nuottia soitat, Sheehaniltakin lähti välillä aikamoista pyssyä, mutta kun groove on NIIN tanakka, ei se katkea hurjimmissakaan tiluissa. Kyl näi o. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
da_Punk 21.06.2004 22:02:42 | |
---|
Kyl näi o. No niin on, sanon mä ! Antipop |
sirdickyj 21.06.2004 22:04:00 | |
---|
No niin on, sanon mä ! Olitsä siellä? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
da_Punk 21.06.2004 22:09:14 | |
---|
Olitsä siellä? En, mun piti mennä, muttei löytynyt enää lippuja sinne. Harmittaa kyllä "pikkasen" Antipop |
Niskamies 21.06.2004 22:46:53 | |
---|
Billy Sheehan oli kyllä aika jätkä. Sopii se tilutus siihen tyyliin, ja vitsi mikä saundi! Ja mukavan soolonkin veti:) Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
sirdickyj 21.06.2004 23:16:22 | |
---|
Billy Sheehan oli kyllä aika jätkä. Sopii se tilutus siihen tyyliin, ja vitsi mikä saundi! Ja mukavan soolonkin veti:) Sen verran täytyy muistuttaa, että se soundi ei kyllä ollut ihan sitä, mitä se yleensä on. Mutta toisaalta tuo meikäläisen "yleensä" tarkoittaa Mr Bigiä, joka on (=oli) trio, jossa Sheehan tietenkin oli merkittävässä roolissa, ja triossa nyt voi ollakin soundi bassoa täynnä, taas jos tuohon Vain bändiin olis sen Sheehanin soundin sellaisenaan tökännyt, niin olis voinut äänikuva olla melko erikoinen. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Niskamies 21.06.2004 23:20:47 | |
---|
Sen verran täytyy muistuttaa, että se soundi ei kyllä ollut ihan sitä, mitä se yleensä on. Mutta toisaalta tuo meikäläisen "yleensä" tarkoittaa Mr Bigiä, joka on (=oli) trio, jossa Sheehan tietenkin oli merkittävässä roolissa, ja triossa nyt voi ollakin soundi bassoa täynnä, taas jos tuohon Vain bändiin olis sen Sheehanin soundin sellaisenaan tökännyt, niin olis voinut äänikuva olla melko erikoinen. Niin että olikos toi Sheehanin soundi ns. mid-scooped, eli middlet poies? Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Teijo K. 21.06.2004 23:23:58 | |
---|
Niin että olikos toi Sheehanin soundi ns. mid-scooped, eli middlet poies? Jostain hastattelusta käsitin, että justiinsa vastoinpäin. En kyllä ihan varma olle. Adoptoi orpo basisti, mukana laulaja/kosketinsoittaja. Tykkäävät vanhasta progesta. |
sirdickyj 22.06.2004 00:43:46 | |
---|
Jostain hastattelusta käsitin, että justiinsa vastoinpäin. En kyllä ihan varma olle. Ihan oikein käsitit. Siis se "oma" soundi on nimenomaan täynnä kaikkea, mutta tuolla jäähallissa työhevosen roolissa oli keskiääntä lavalla kolmen kitaran ansiosta riittämiin, että oli aika lytätty ja iisi se soundi herralla. Etten sanois "mid-scooped"! WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
käki 22.06.2004 00:48:29 | |
---|
Ihan oikein käsitit. Siis se "oma" soundi on nimenomaan täynnä kaikkea, mutta tuolla jäähallissa työhevosen roolissa oli keskiääntä lavalla kolmen kitaran ansiosta riittämiin, että oli aika lytätty ja iisi se soundi herralla. Etten sanois "mid-scooped"! Käyttääkös hra Sheehan soundissaan chorusta? Muistelisin kuulleeni vanhalta v. -88 tehdyltä opetusvideolta sen kaltaista ääntä. Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
Nelikielipiru 22.06.2004 09:14:02 | |
---|
Kyl näi o. Joo kyllä tästä voisi sauhuta vaikka kuinka, mutta oon niiiin pettyny koska se oli enemmänkin G2 kun G3. Missä oli Fripin oma osuus kysyn vain??? Mutta palatakseni basso osuuksiin niin ne oli kyllä omaa luokkaansa, kyllä enemmän kun monasti meinasi meikäläisellä leuka olla lattia tasolla samaan aikaan kun kolmas jalka yritti viellä kannatella sitä. Kyllä groovea oli siihen tyyliin että voivoi. Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |
basspete 22.06.2004 11:03:22 | |
---|
Käyttääkös hra Sheehan soundissaan chorusta? Muistelisin kuulleeni vanhalta v. -88 tehdyltä opetusvideolta sen kaltaista ääntä. Kaveri taitaa käyttää kevyttä säröä ja flangeria. Komsii Kosmaa !! |
Bassballs 22.06.2004 11:49:43 | |
---|
Sheehan veti tiukasti, mutta minun mielestäni se soundivalinta oli kyllä aika paska. Ohuttakin ohuempi bassosundi ei mitenkään päässyt esille kitaroiden ja rumpujen(saati sitten synan) alta..onneksi setin loppuun mennessä miksaaja korosti hieman alakeskiääniä, että attackit edes tuntuivat hieman.. ehkä myös siksi, että Vain kitara oli koko ajan ihan helvetin kovalla. Sheehanin soolostakaan en kuullut muuta kuin muutamat taajuudet, koska Vailla oli siinä jokin kitaran "kierrätys" menossa samaan aikaan. Kaiken tämän kyllä Billy kuittasi kuitenkin hyvällä meiningillä. Tuolta sen pitää näyttää! Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä, joista en pidä: On ihan hyviä tyyppejä ja täysiä persreikiä. Sinä kuulut niistä ensimmäisiin. |
lfc 22.06.2004 16:32:54 | |
---|
Kyllähän se Sheenan vähän väläytteli, että osaamista löytyy. vähän pidemmän soolon se olisi voinut vetää, mutta hänhän oli vain Vaita tukemassa. Se saundi olisi kyllä voinut olla parempi, kun se tuntui aina välillä hukkuvan kokonaan. Voisivat ensi kerralla ottaa G3:seen Vain, Satrianin ja Sheenanin. :) Life is a game, that's never too lame. |
Wil-J 23.06.2004 19:42:18 | |
---|
On se Sheehan kyllä aika kova jätkä... Se vois oikeestaan pistää pystyyn oman basistien G3sen :D Sinne vois tulla vaikka Stu Hamm ainakin :P |
On se Sheehan kyllä aika kova jätkä... Se vois oikeestaan pistää pystyyn oman basistien G3sen :D Sinne vois tulla vaikka Stu Hamm ainakin :P eikös se olisi sitten B3? :) tosin Stu Hammia en kyl haluaisi nähdä. ei edes B3:n kaltaisessa pippelibasistien kokoontumisajossa. Sheehanissa on sentään (ainakin ollut) munaa, mutta Hammi ei ole ikinä tehnyt mitään vakuuttavaa musiikin saralla. siis mitään mua vakuuttavaa. |
lfc 23.06.2004 20:22:24 | |
---|
eikös se olisi sitten B3? :) tosin Stu Hammia en kyl haluaisi nähdä. ei edes B3:n kaltaisessa pippelibasistien kokoontumisajossa. Sheehanissa on sentään (ainakin ollut) munaa, mutta Hammi ei ole ikinä tehnyt mitään vakuuttavaa musiikin saralla. siis mitään mua vakuuttavaa. Kyllä ainakin mun mielestä se Stu saisi sinne ihan hyvin tulla. Herran vahvuus lienee ainakin tekniikkapuolella se, että vaikkei hän millään osa-alueella maailman paras ole, niin kaikki bassonsoiton osa-alueet ovat hänellä kuitenkin hyvin hallussa. (Esim. sormisoitto, slääppääminen, täppäys ja sointujen käyttö.) Sitäpaitsi mikä tärkeintä Stu tekee hvyää musaa, eikä ainakaan munsta sorru ylitiluttamiseen. Miehen soololevyt ovat hyvää kamaa, samoin kuin ne Vain ja Satrianin levyt joillä hän on mukana. Life is a game, that's never too lame. |
Sähköjänis 23.06.2004 20:41:40 | |
---|
Kyllä ainakin mun mielestä se Stu saisi sinne ihan hyvin tulla. Herran vahvuus lienee ainakin tekniikkapuolella se, että vaikkei hän millään osa-alueella maailman paras ole, niin kaikki bassonsoiton osa-alueet ovat hänellä kuitenkin hyvin hallussa. (Esim. sormisoitto, slääppääminen, täppäys ja sointujen käyttö.) Sitäpaitsi mikä tärkeintä Stu tekee hvyää musaa, eikä ainakaan munsta sorru ylitiluttamiseen. Miehen soololevyt ovat hyvää kamaa, samoin kuin ne Vain ja Satrianin levyt joillä hän on mukana. joo. taitaa mennä makuasioiden piikkiin taas. mulle taas nimenomaan just se hammin musa vihloo tosi pahasti. kyllä sitä tekniikkapuolta jonkun vartin ehkä jaksaisikin niinku sirkustemppupohjalta katsoa, mutta se "musa"... mulla on (ollut hyllyssä, nyk. ullakolla) pari äijän levyistä ja oon jo manannut ne alimpaan helvettiin yhdessä puppe strandbergin levyjen kanssa. :9 |
Wil-J 23.06.2004 21:38:18 | |
---|
Pistähän Sähköjänis levyt postissa tulemaan mulle ni ne saa paremman kodin ;) |
Sähköjänis 23.06.2004 21:43:13 (muokattu 23.06.2004 21:44:17) | |
---|
Pistähän Sähköjänis levyt postissa tulemaan mulle ni ne saa paremman kodin ;) mä tsekkaan josko ne löytyy tuolta loppusijoitus-uurnasta (=ullakko). EDIT: saat muuten sitten samassa lähetyksessä pupen levyt myös. be aware. |