Timo JM 06.05.2019 19:36:11 (muokattu 06.05.2019 19:38:41) | |
---|
(Höh, miten euron merkki muuttui otsikossa sotkuksi?) Mitä suosittelisitte pop-rock meininkiin? Putket eivät ole välttämättömiä jos trankuistakin löytyy varteenotettavia. Hevisoundia ei tarvitse löytyä, mutta nätti perus särö olis silti plussaa. |
benny 06.05.2019 20:44:43 (muokattu 06.05.2019 20:45:06) | |
---|
Snadisti yli budjetin, mutta todellakin bang for the bucks. Laney VC30 210. https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1450629 Blackstarin HT40:tä voi saada kanssa alta 400€. Suosittelen kyl ihan snadisti työntämään kättä syvemmälle rahakassin sisään niin että budjetti nousee 400€ tietämille. shitfuck inc. |
juici 06.05.2019 20:46:00 | |
---|
"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
iec 06.05.2019 23:07:55 | |
---|
benny: Snadisti yli budjetin, mutta todellakin bang for the bucks. Laney VC30 210. https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1450629 Blackstarin HT40:tä voi saada kanssa alta 400€. Suosittelen kyl ihan snadisti työntämään kättä syvemmälle rahakassin sisään niin että budjetti nousee 400€ tietämille. Myös Blackstar HT20 on hyvä vaihtoehto. Sopii hieman HT40-mallia paremmin kotisoitteluun isoveljeä epäherkemmän vakiokajarin ansiosta. Hyvät soundit irtoaa noista molemmista. HT20 löytynee käytettynä 250-350 euron hintahaarukasta. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
iec 21.05.2019 00:23:52 | |
---|
Törkeetä mainostusta, mutta mulla sattui juuri tulemaan myyntiin Blackstar HT20 kombo :D Puolustuksena kuitenkin se, että en mainostanut omaa kampetta tuossa aiemmassa kirjoituksessa. Tämä vahvari päätyi minulle erinäköisten myynti&osto-toimenpiteiden yhteydessä sen kirjoituksen jälkeen. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Corto 21.05.2019 09:20:41 (muokattu 21.05.2019 09:24:56) | |
---|
Ikiklassikko Peavey Classic 30 on aina hyvä yleispeli, ja tuurilla saattaa löytyä joku elämää nähnyt yksilö n. 300€ paikkeilta. Toinen vahva suositus Tech21 Trademark 60. Analoginen trankkukombo, mutta möykkä ja roso riittää kevyesti keikkailuunkin. More Gary, Less Paul |
Bossin 100w Katana riittää tehoiltaan ja ominaisuuksiltaan melkein mihin vaan, kohtuu inhimillinen roudattava ja jos vielä sen isomman footswitchin saa mukaan, niin todella monipuolinen. Torilla liikkunut kahden- ja kolmensadan välillä. |
JuSu 21.05.2019 12:49:24 | |
---|
Corto: Toinen vahva suositus Tech21 Trademark 60. Analoginen trankkukombo, mutta möykkä ja roso riittää kevyesti keikkailuunkin. Tällä komppia. Erinomaisen näppärä jalkakytkin, jolla vaihtuu kanava, efektilooppi on/off ja säädettävä volume boost leadeihin. Jos tarvittava soundipaletti ei ole hirveän laaja, niin keikan voi vetää pelkkä jalkakytkin jaloissa pyörimässä. Alle kolmen sadan löytyy helposti, omastani maksoin kaksi. JuSu "I have more faith in my plumber than I do in the eternal being. Plumbers do a good job. They keep the shit flowing."
-Charles Bukowski |
Kefiiri 21.05.2019 13:19:39 (muokattu 21.05.2019 13:23:14) | |
---|
Corto: Toinen vahva suositus Tech21 Trademark 60. Vaivaton, ei turaamista ja spekulointia putkien kanssa, hyvä sointi ja ääntä riittää, mutta soi hyvin myös hiljaisella. Just hyvä perus särö ilman purkkejakin. Näkyy nytkin löytyvän torilta kohtuuhintaan. En ole musiikin asiantuntija. |
iec 21.05.2019 13:34:00 | |
---|
Corto: Ikiklassikko Peavey Classic 30 on aina hyvä yleispeli, ja tuurilla saattaa löytyä joku elämää nähnyt yksilö n. 300€ paikkeilta. Toinen vahva suositus Tech21 Trademark 60. Analoginen trankkukombo, mutta möykkä ja roso riittää kevyesti keikkailuunkin. Peavey Classic 30:n sisuskalut nähneenä en pysty suosittelemaan sitä ihan varauksetta. Se on kotikorjaajan ja ammattilaisenkin painajainen. Hyvä clean siitä kuitenkin löytyy ja toimii varmasti pedaalialustana hyvin. Särötkin kohtuu ok. Hiljaiseen kotisoittoon ei kyllä sovellu ilman keinokuormaa. Sanoisin, että hyvällä tuurilla Classic on ok peli, mutta jos se alkaa ryppyilemään, niin voivoi. Itse tykkäsin Classic 30:stä silloin kun sellaisen omistin, mutta sitä joutui kyllä korjailemaan aina silloin tällöin, eli ei kestänyt normaalia roudailua. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
JuSu 21.05.2019 16:42:26 | |
---|
Kefiiri: Vaivaton, ei turaamista ja spekulointia putkien kanssa, hyvä sointi ja ääntä riittää, mutta soi hyvin myös hiljaisella. Just hyvä perus särö ilman purkkejakin. Näkyy nytkin löytyvän torilta kohtuuhintaan. Tässä jo varsin edukas, 170€ : https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1449655 JuSu "I have more faith in my plumber than I do in the eternal being. Plumbers do a good job. They keep the shit flowing."
-Charles Bukowski |
iec 21.05.2019 20:42:35 | |
---|
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
JuSu 21.05.2019 21:11:01 | |
---|
iec: No on kyllä hinta kohdallaan. Pienempää TM mallia testasin joskus ja siinä oli oikein hyvät soundit. No on todella. Ihmetellä pitää, että tuo on jo päivätolkulla roikkunut torilla. Pitäisiköhän hakea pois, jos ei itselle toista, niin vaikka jälkikasvulle... JuSu "I have more faith in my plumber than I do in the eternal being. Plumbers do a good job. They keep the shit flowing."
-Charles Bukowski |
Metalkallo 21.05.2019 23:03:33 | |
---|
iec: Peavey Classic 30:n sisuskalut nähneenä en pysty suosittelemaan sitä ihan varauksetta. Se on kotikorjaajan ja ammattilaisenkin painajainen. Hyvä clean siitä kuitenkin löytyy ja toimii varmasti pedaalialustana hyvin. Särötkin kohtuu ok. Hiljaiseen kotisoittoon ei kyllä sovellu ilman keinokuormaa. Sanoisin, että hyvällä tuurilla Classic on ok peli, mutta jos se alkaa ryppyilemään, niin voivoi. Itse tykkäsin Classic 30:stä silloin kun sellaisen omistin, mutta sitä joutui kyllä korjailemaan aina silloin tällöin, eli ei kestänyt normaalia roudailua. Juu, hyvät soundit ihan, mutta sisuskalut kuin kerrosvoileipä joten en suosittele minäkään. Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
mickey76 22.05.2019 00:36:19 | |
---|
Hieman rahaa lisää, niin alkaa löytyä hyvinkin vaihtoehtoja. https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1458000 Tuossa hyvä esimerkki. Noita vanhempia Karvisia löytyy välillä comboinakin eivätkä ole varsinaisesti hinnankiroissa ja noilla nyt soittelee oikeastaan mitä tyyliä tahansa. |
Timo JM 22.05.2019 01:20:44 | |
---|
Kiitos kaikille vinkeistä. Ostin viiskymppisen Katanan. |
Decadetroll 22.05.2019 06:04:37 | |
---|
Timo JM: Kiitos kaikille vinkeistä. Ostin viiskymppisen Katanan. Hyvä valinta. Juuri meinasin itse ehdotella tuota katana 100 -mallia. Itselläni on moinen ja olen kyllä ollut tyytyväinen saundeihin ja toimintaan. Ja ne neljä tallennuspaikkaa saundeille, jotka on jalkakytkimellä mahdollisuus vaihtaa (tai no oikeastaan 8) on kyllä iso plussa. Saundeiltaanhan tuo 50 ei liene eroa satasesta mitenkään. Tokkopa! Tai no tokkopa n0kkoset tokkivat nokkopa niimpäkö ökköset pökköset pölöpölplöttö hirnau iihahaa! -NHR |
Metalkallo 22.05.2019 06:55:58 | |
---|
Decadetroll: Hyvä valinta. Juuri meinasin itse ehdotella tuota katana 100 -mallia. Itselläni on moinen ja olen kyllä ollut tyytyväinen saundeihin ja toimintaan. Ja ne neljä tallennuspaikkaa saundeille, jotka on jalkakytkimellä mahdollisuus vaihtaa (tai no oikeastaan 8) on kyllä iso plussa. Saundeiltaanhan tuo 50 ei liene eroa satasesta mitenkään. Kyllä niissä kuulostaisi olevan hieman eroa https://www.youtube.com/watch?v=_wroS6iTxRc Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
Lilli 22.05.2019 07:00:04 | |
---|
Decadetroll: Hyvä valinta. Juuri meinasin itse ehdotella tuota katana 100 -mallia. Itselläni on moinen ja olen kyllä ollut tyytyväinen saundeihin ja toimintaan. Ja ne neljä tallennuspaikkaa saundeille, jotka on jalkakytkimellä mahdollisuus vaihtaa (tai no oikeastaan 8) on kyllä iso plussa. Saundeiltaanhan tuo 50 ei liene eroa satasesta mitenkään. Samat sanat. - Kaikkiin toimintoihin olen Katana 100:ssa ollut tyytyväinen. Mutta katsotaan nyt, jos vaikka Blackstar ID 100... Ei ole sekään hinnalla tai ominaisuuksien puutteella pilattu. 'Pitäkää varanne lehmät, sillä elämä on lyhyt.' - Gabriel Garcia Marquez |