mrk 28.01.2019 14:58:44 | |
---|
Onhan sinne peruslippuja myynnissä edelleen vaikka kuinka. "Short On Long Term Goals" |
Marlowe 28.01.2019 16:01:13 | |
---|
hjukke: Joo, liput on, mutta saakin syödä jäkälää taas pari viikkoa. Halvat oli niin myyty (kuulemma), että tuli nyt jollekin platinum - lipulle hintaa.. Mitäs sellainen platinalippu pitää sisällään? "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby) |
jukkajylli 28.01.2019 16:38:35 (muokattu 28.01.2019 16:39:04) | |
---|
Mun mielestä Puistoblues- keikka oli aikoinaan hyvä. Se riittää mulle tästä aiheesta, jos ei sitten oikein Creedenceä kasata. Ja ilmeisesti niin ei käy. Stidi alla. |
hjukke 28.01.2019 17:26:00 | |
---|
mrk: Onhan sinne peruslippuja myynnissä edelleen vaikka kuinka. Joo en ostanut itse, ei kuulemma "hyviä" paikkoja. Ei kai se muuta pidä sisällään kuin läheisemmän sijainnin. Kirpasee. Learn to play what you want to hear. |
AP 30.01.2019 10:26:45 | |
---|
Jucciz: Noinkohan Aronoffilta putoaisi Cosmon rennonletkeä tyyli uskottavasti? En siis tiedä, mutta hieman epäilyttää, kun aika tanakkaa takomista enimmäkseen olen mieheltä kuullut. Sehän on ollut melkein tavaramerkkinsä, että voimaa on soitossa takana. Eipä vaan taitu ihan mieleiseeni tapaan Max Weinbergiltäkään, jos tuota ylempänä olevaa videota katsoo. Cliffordilla oli oma otteensa - mutta jotenkin tuntemattomaksi mies on rumpalina monelle kai jäänyt. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
HaloOfFlies 30.01.2019 15:40:59 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
zekeode 08.04.2019 12:04:07 | |
---|
Tulipa lainattua kirjastosta John Fogertyn kirja Onnenpoika. Tuon luettua on 110% varmaa, että CCR ei tee ikinä paluuta. Täytyy vielä todeta, että on John Fogertyn elämästä mennyt iso osa mustaan aukkoon CCR:n hajoamisen jälkeen. Ilman Julie Krameria ei olis varmaan nykyistä uraa ollenkaan. |
HaloOfFlies 09.04.2019 17:19:10 (muokattu 09.04.2019 17:20:24) | |
---|
CCR ei välttämättä tee koskaan paluuta lavoille, mutta Fogerty, Clifford ja Cook ovat haudanneet sotakirveet kaikessa hiljaisuudessa ja tekevät nykyisin yhteistyötä Creedence-julkaisuihin liittyen. Työn alla on muiden muassa vuoden 1969 Woodstock-keikan livetaltiointi. Lisäksi Creedence Clearwater Revisited lopettaa toimintansa syksyllä. https://ultimateclassicrock.com/creedence-clearwater-revival-issues/Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
AP 25.04.2019 13:27:09 | |
---|
zekeode: Tulipa lainattua kirjastosta John Fogertyn kirja Onnenpoika. Tuon luettua on 110% varmaa, että CCR ei tee ikinä paluuta. Täytyy vielä todeta, että on John Fogertyn elämästä mennyt iso osa mustaan aukkoon CCR:n hajoamisen jälkeen. Ilman Julie Krameria ei olis varmaan nykyistä uraa ollenkaan. Mä luin tuon myös tässä hiljakkoin. Oli hämmentävä kokemus; tuntui, että valtaosa kirjasta on sopimus- ja raha-asioiden vatvomista ja etenkin CCR:n musiikin tekemistä aika lailla vähän. Kirjan perusteella Fogerty vähintään tietää arvonsa; sen verran kovasti hän kanssasoittajansa siinä lyttää. Toisenkin osapuolen näkemys olisi kiva lukea. Ei huono kirja, mutta joltinenkin varaus piti pitää mielessä sitä tavatessa. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Matias. 08.05.2019 17:03:22 | |
---|
Olen aina ollut CCR -fani, jo yli 45 vuotta. Fogertyn soololevytkin on melkein kaikki, uusinta lukuunottamatta. Enkä taida hankkia. Kyllä se on väkisinkin sanottava että Fogertyn kulta-aikaa oli Creedencen aika. Aika paljon köyhempiä nämä soolojulkaisut. Blue Moon Swampia jaksoi vähän aikaa kuunnella, mutta.... Joitakin ok biisejä on tullut mutta nekin ovat olleet jonkinlaisia muunnelmi vanhoista CCR:n biiseistä. Kuusikymmentä- ja seitsemänkymmentäluvun vaihteessa tuotanto oli loistavaa ja myös se määrä huima mitä parin vuoden aikana tämän miehen kynästä lähti. |
konnamatti 08.05.2019 18:04:16 | |
---|
Matias.: Olen aina ollut CCR -fani, jo yli 45 vuotta. Fogertyn soololevytkin on melkein kaikki, uusinta lukuunottamatta. Enkä taida hankkia. Kyllä se on väkisinkin sanottava että Fogertyn kulta-aikaa oli Creedencen aika. Aika paljon köyhempiä nämä soolojulkaisut. Blue Moon Swampia jaksoi vähän aikaa kuunnella, mutta.... Joitakin ok biisejä on tullut mutta nekin ovat olleet jonkinlaisia muunnelmi vanhoista CCR:n biiseistä. Kuusikymmentä- ja seitsemänkymmentäluvun vaihteessa tuotanto oli loistavaa ja myös se määrä huima mitä parin vuoden aikana tämän miehen kynästä lähti. Näin minäkin ensin ajattelin mutta tänä vuonna kolisi soolotuotanto todella kovaa. Revival soi oikein erityisen nätisti jo mainitsemasi Blue Moon Swampin lisäksi. |
jukkajylli 08.05.2019 21:28:39 | |
---|
Centerfield voisi olla aika kova levy, jos John olisi ottanut ihan oikean rumpalin soittamaan rumpuosuudet. Stidi alla. |
Alfons Åberg 10.05.2019 09:10:16 | |
---|
AP: Mä luin tuon myös tässä hiljakkoin. Oli hämmentävä kokemus; tuntui, että valtaosa kirjasta on sopimus- ja raha-asioiden vatvomista ja etenkin CCR:n musiikin tekemistä aika lailla vähän. Kirjan perusteella Fogerty vähintään tietää arvonsa; sen verran kovasti hän kanssasoittajansa siinä lyttää. Toisenkin osapuolen näkemys olisi kiva lukea. Ei huono kirja, mutta joltinenkin varaus piti pitää mielessä sitä tavatessa. Itsekin olen tuon opuksen reilu vuosi takaperin lukenut ja tämä kävi mielessä. Aika kovaa tekstiä lähtee. "Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu."
-elon arska |
Kefiiri 17.05.2019 00:02:09 (muokattu 17.05.2019 00:03:36) | |
---|
Liian tyhmä kirjoitus, editoin heti. En ole musiikin asiantuntija. |
AP: Mä luin tuon myös tässä hiljakkoin. Oli hämmentävä kokemus; tuntui, että valtaosa kirjasta on sopimus- ja raha-asioiden vatvomista ja etenkin CCR:n musiikin tekemistä aika lailla vähän. Kirjan perusteella Fogerty vähintään tietää arvonsa; sen verran kovasti hän kanssasoittajansa siinä lyttää. Toisenkin osapuolen näkemys olisi kiva lukea. Ei huono kirja, mutta joltinenkin varaus piti pitää mielessä sitä tavatessa. Joo, kyllä Johnin katkeruus Zaentzia ja bändikavereita kohtaan olis käynyt selväksi ilman sadan sivun alleviivailuakin. Mies ei missään kohtaan mielestäni mieti, olisko hänessä itsessä jotain vikaa, kun antoi menetetyn rahan ajaa elämänsä niin syvälle katkeruuden suohon ja etenkin niin pitkäksi ajaksi. Mikään helppo tyyppi Fogerty ei kirjan perusteella ainakaan ole. Ihan zulu-pohjalta... |
jukkajylli 20.05.2019 15:28:31 | |
---|
Andy Six: Mikään helppo tyyppi Fogerty ei kirjan perusteella ainakaan ole. Kalifornian Kari Peitsamo? Stidi alla. |
HaloOfFlies 11.06.2019 20:20:20 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Huojuva_Torni 01.07.2019 16:43:40 | |
---|
Meikäläinen ei pääsekään keikalle. Toisin sanoen meikäläiseltä voi ostaa 2 kappaletta lippuja kentälle D-katsomoon. Sanotaan vaikka että 85€ kappale (alkup. hinta 99€). Jos tunnette jonkun joka haluaa tehdä kaupat, pistäkää pikaviestiä. Liput ovat sähköisessä muodossa eli toimitetaan sähköpostitse. |
hjukke 03.07.2019 00:04:21 | |
---|
Kova edelleen. Vähän erilainen show, woodstock -hengessä. Covereitakin kuultiin. Alkoi hienosti, videolta born on the bayou 1969, jonka jälkeen orig. Sävellajissa suoraan liveksi. Hyvältä kuulosti laulukin, edelleen. Kennykin tamppasi ihan ok. Learn to play what you want to hear. |
emp 03.07.2019 09:25:07 | |
---|
Hieno oli! John on kunkku, bändi loistava, myös rumpali!! |