MrQ 17.06.2004 02:33:36 | |
---|
vittu että vittu. ostin tänä aamuna tukholman keikalle lipun. ja sitten meidän basisti (eli jussi armas) soittaa, että kuules tomi, VR soittaa suomessa. minä siihen että helvetti.... nopa, tulee tsiigattua kaks keikkaa...ekalla puristelen tyttöäni pepusta ja tanssin ja toisen nauhoitan. (ja puristelen tyttöäin pepusta ja tanssin)! Myy se stokiksen tsetti andylle et pääsee skulaamaan miken kaa... |
tomi2 19.06.2004 16:02:14 | |
---|
Voi helvetti. Tulee just sopivasti kaks päivää ennen kuin täytän 18... |
WahWah 19.06.2004 23:16:46 | |
---|
Voi hitto kun en voi päästä sinne, kun konsertti on päivää ennen koulujen alkua ja jos siinä on vielä ikärajakin! Taas jäi yks legenda näkemättä (Slash ja muutkin "Gunnarit"). Kolme mummoa ajoi tandemilla ja keskimmäinen keuli |
kimurantti1 20.06.2004 14:47:26 | |
---|
Jeps. Samoilla linjoilla ollaan. GnR:ää olisi joskus voinut sanoa superbändiksi. STP:tä ei todellakaan jo ihan tunnettavuuden vuoksi. Superbändi on sellainen että sen tietää niin lapset kuin vanhemmatkin. Epäilen suuresti että Velvet Revolverin rahkeet eivät tule koskaan riittämään superbändiyteen asti, se on liian tavanomainen joukkio joka soittaa melko perus settiä. Eikös ne kaikki suurimmat kuuluisuudet ole tulleet juuri tuolla monien mielestä ns liiankin perus setillä kuuluisaksi?? Kysehän on ennemminkin siitä, että 20 vuotta sitten gnr oli populaarimusiikkia, ei enää=) Heh...ok, anteeksi. Tajusin kyllä mitä tarkoitit, olen väsynyt... On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus.
Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni. |
Bonham 21.06.2004 15:53:29 | |
---|
Nonni, nyt olen nähnyt sen listalla olevan videon... saaterin tylsää kitararokkia... superbändi juu... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
voltasparta 21.06.2004 15:59:08 | |
---|
hei mut scott on cool! Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
MrQ 21.06.2004 16:46:53 | |
---|
Voi hitto kun en voi päästä sinne, kun konsertti on päivää ennen koulujen alkua ja jos siinä on vielä ikärajakin! Taas jäi yks legenda näkemättä (Slash ja muutkin "Gunnarit"). Höö tuota, miten niin koulun alkaminen millään tavalla vaikuttaa keikalle menoon? Tai siis en tajua miten ja miksi ne sulkisivat jotenkin toisensa pois, ja muutenkin, ketä vittua kiinnostaa menetkö sinne kouluun ekana päivänä? |
MrQ 21.06.2004 16:47:23 | |
---|
Nonni, nyt olen nähnyt sen listalla olevan videon... saaterin tylsää kitararokkia... superbändi juu... Korjaa kantasi tai saat tuta vihani |
Bonham 21.06.2004 16:55:08 | |
---|
Korjaa kantasi tai saat tuta vihani Älä ny, tykkäätkö oikeesti? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Imper 21.06.2004 17:06:06 (muokattu 21.06.2004 17:06:28) | |
---|
Nonni, nyt olen nähnyt sen listalla olevan videon... saaterin tylsää kitararokkia... superbändi juu... Your asshole smells like shit :) Everyone is a per-son |
madu 22.06.2004 09:25:13 | |
---|
Huh sainpa liput edes yläkatsomoon. Permannolle jos joku pääsi niin onneksi olkoon! Menipä muuten nopeesti piletit! Scoooot Weiiiilaaand! :) |
EtG 22.06.2004 09:39:18 | |
---|
kyllä harmittaa oikein tosissaan jos tuonne on ikäraja, kun se täysi-ikäisyys koittaa omalle kohdalle vain viisi päivää keikan jälkeen. kyl sä ny sinne pääsisit...viiden päivän aikana sussa ei mikää kummiskaan muutu... eli näytät täys-ikäiseltä Pakkanen karistaa nudistit |
PekkaRii 22.06.2004 10:09:25 | |
---|
Ihan hyvä levy. Muutama oikeen helevetin hyvä biisi. Vetalis jos bändi saa itsensä oikeen kunnon iskuun eurooppaa varten. Kelatkaa nyt, Slash, Duff ja Matt Gunnareista!!!Ne on super! "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |
Imper 22.06.2004 10:33:01 | |
---|
Huh sainpa liput edes yläkatsomoon. Permannolle jos joku pääsi niin onneksi olkoon! Menipä muuten nopeesti piletit! Scoooot Weiiiilaaand! :) Liput meni jo? No voi perse. Täytyy kyttäillä just ennen keikkaa sitten jostain huuto.netistä tuplahintaan. Everyone is a per-son |
Mechanizm 22.06.2004 11:39:33 | |
---|
Joo nopeasti meni. Sain permannolle liput mutta jäin seuraamaan tilannetta netin kautta. 9.03 oli permanto varattu täyteen ja 9.06 koko keikka. -=Keep on Rotting in the Free World=- |
Invader 22.06.2004 19:16:27 | |
---|
Joo, kuudessa minuutissa loppuunmyyty. Itse sain viimeisen vapaan paikan F-katsomosta. Sen lisäksi oli vielä yksi näkörajoitteinen paikka. Kieltämättä ketuttaa ettei päässyt lähemmäksi lavaa... Tai sitten ei... |
venalaine 23.06.2004 14:23:44 | |
---|
Minua tuo keikka vituttaa nyt hyvinkin suuresti. Nimittäin juuri lippujen myyntiin tullessa tilini näytti lukemaa 2.85 euroa, joten turha toivo. Velkaa on muutenkin tällä hetkellä provinssin jäljiltä yli 50 euroa. No huuto.netissä niitä kyllä trokailtiin tavalliseen tapaan (2 lippua reilut 100 euroa) Pitänää katsella vähän ennen keikkaa jos joku ei olisi saanut myytyä kaikkia lippujaan kovalla yli hinnalla ja suostuisi myymään piletin edes jokseenkin järkevään hintaan. Pakko tuonne on jotenkin mennä. www.reflective.cjb.net |
kyl sä ny sinne pääsisit...viiden päivän aikana sussa ei mikää kummiskaan muutu... eli näytät täys-ikäiseltä Paitsi jos ne kysyy henkkarit jokaiselta, mikä tuntuu hyvin todennäköiseltä. Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #3
"I know where I belong, away from your Gods"
- Endless Dark, HIM |
MrQ 23.06.2004 18:59:33 | |
---|
Älä ny, tykkäätkö oikeesti? Kyl mä diggaan. Tulee seattleskene mieleen, ja on mukava että oikeaa rokkiakin tehdään. Jane´s addictionkin teki uuden levyn ja ilman mitään studiokikkailuja, kyllä mulle kelpaa! |
Jack_J 24.06.2004 20:19:47 | |
---|
Huh sainpa liput edes yläkatsomoon. Permannolle jos joku pääsi niin onneksi olkoon! Menipä muuten nopeesti piletit!
Kiitos. kolme lippua a-katsomo permannolle. taitaa ehkä joutua hieman heiluttamaan tukkaa ja soittamaan ilmakitaraa... |