Aihe: Reliikit on kivoja
1 2 3 4
jaripat
21.05.2019 10:35:39
Jos haluaa "luonnollisemman" relikoinnin, mutta ei itse pysty/jaksa/kykene soittamaan niin paljoa ja / tai raskaasti, niin kannattaa esim tarjota soitintaan paikallisiin jameihin jyystettäväksi... :-)
hallu
21.05.2019 10:43:16
jaripat: Jos haluaa "luonnollisemman" relikoinnin, mutta ei itse pysty/jaksa/kykene soittamaan niin paljoa ja / tai raskaasti, niin kannattaa esim tarjota soitintaan paikallisiin jameihin jyystettäväksi... :-)

Tuohan on hyvä idea :-) . Mulla ei vain ole minkäänlaisia suhteita jamiporukoihin eikä tietoa missä niitä helsingissä järjestetään eikä siitä miten sinne pääsee yhteyksiin. Saattaisi itseänikin huvittaa joskus semmoisissa soittaa jos löytäisi jonkun pienen jamin jossa ei olisi kauhean pitkiä jonoja. Mä olen ymmärtänyt että jameissa pitää olla hyvä ja onnistua kerralla tai ei pääse enää uudelleen yrittämään, niin olen vähän jännittänyt enkä ole kauhean aktiivisesti niitä etsinytkään. Pitänee perehtyä tuohonkin puoleen, varsinkin nyt kun bänditoiminta alkaa olla vähän "so last season", niin jossakin pitää päästä soittamaan muiden ihmisten kanssa.
Se voittaa, kenellä on lopussa eniten
Laulava Kylätohtori
21.05.2019 10:47:26
jaripat: Jos haluaa "luonnollisemman" relikoinnin, mutta ei itse pysty/jaksa/kykene soittamaan niin paljoa ja / tai raskaasti, niin kannattaa esim tarjota soitintaan paikallisiin jameihin jyystettäväksi... :-)

Ja tuleehan siitä lisää relikointia, kun niitä smegmoja yrittää sitten rälläköidä irti... :D
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
Pinewood
04.08.2023 20:02:14 (muokattu 04.08.2023 20:05:47)
Todella kauan meni, että sytyin relikoiduille kitaroille, mutta pikku hiljaa oma mieli kääntyi ja lopulta tuli torilla sellainen kitara vastaan, minkä päätin hankkia. Ja tykkään tosi paljon.

Myöhemmin huomasin, että on juuri tämä kitara:
https://youtu.be/2_lVIWPc38E
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)