c64 22.06.2004 23:19:04 | |
---|
Eli nyt tarttis tosi nopsaan lappua tähän Beatles klassikkoon.. Etukäteen kiittäen! |
baron 22.06.2004 23:27:49 | |
---|
Eli nyt tarttis tosi nopsaan lappua tähän Beatles klassikkoon.. Etukäteen kiittäen! Läheltä liippasi. Mulla on Complete Beatles, osa II eli aakkosten loppupuoli. Alkuosaa en ole yrityksistä huolimatta onnistunut saamaan. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Kukko 22.06.2004 23:30:34 | |
---|
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
c64 22.06.2004 23:44:19 | |
---|
|
baron 23.06.2004 00:10:45 | |
---|
No tarttis vetää kirkossa häämarssina, joten nuotti olis tarpeen. Eikä oo biisiä kuunneltavanakaan... Yritin, mulla on pari kolme Beatles albumia ja Great Songs Of 60:ies eikä ollut. Sorry Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
KMT 23.06.2004 00:35:22 | |
---|
Häämarssina voi prkl. Elämä on p*skaa |
KoskPaavo 23.06.2004 00:38:27 | |
---|
Miten ne pysyy tahdissa siinä kirkon käytävällä ne 3/4- tahdit?Kyllä on kaikenlaisia ..... Soittaja selviää aina. |
Rantsu 23.06.2004 00:50:15 | |
---|
No tarttis vetää kirkossa häämarssina, joten nuotti olis tarpeen. Eikä oo biisiä kuunneltavanakaan... Ei ihan sopivin melodia soitettavaksi instrumentaalina, A-osassa ainakaan... Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn. |
isojussi 23.06.2004 01:14:20 | |
---|
Taas on valittu biisi parin, kolmen tahdin perusteella - prklll. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
WanhaWetäjä 23.06.2004 12:30:28 | |
---|
Löytys midifile biisistä....voisin nuotintaa siitä esmes basso/melodia/soinnut tai sitten pianosäestys/ melodia,A/B-osat riittänevät,biisihän on pitkä kun nälkävuosi ja jauhaa sitä samaa...jos on tarvis niin pistä sähköpostiosotetta kehiin pikaviestillä... Vähän kyllä kiinnostaa miten te biisin vedätte??Ei ole tosiaankaan kovin soitannollinen toi melodia ,etten sanois ;-) |
pekkajau 23.06.2004 13:15:01 | |
---|
Multa löytyy pelkät kolmannen sivun ns. loppujämät "All You Need Is Loveen". Eli paljon lovee ja lopuks vähä fade outtia! Mä muistan muutama vuosi takaperin kun menin junassa Helssinkiin niin vähä ennen Pasilaa oli tehty yhen sillan tolpaan jumalattoman hienosti graffitti ja todella viimesen päälle hienoin värein siinä luki; "VOI VITTU!MAALIT LOP" Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
c64 23.06.2004 14:48:40 | |
---|
Kiitti kaikille vaivannäöstä! Kirjastosta löytyi nuotti.... |
Mase 23.06.2004 15:54:27 | |
---|
Kiitti kaikille vaivannäöstä! Kirjastosta löytyi nuotti.... Ja justiinsa kun mä kerkesin löytää omista nuoteistani tuon ja laittaa sähköiseen muotoon ;) |
WanhaWetäjä 23.06.2004 16:18:52 | |
---|
Kiitti kaikille vaivannäöstä! Kirjastosta löytyi nuotti.... Eipä mitään...tulipahan tutkittua tota midifilen nuotinnusta siinä sivussa... Kätsysti saapi nuotit,jopa rumpuraidat jos haluaa,ja vaikka erikseen minkä tahansa stemman ja aika usein noi kaupalliset failit on vielä suht hyvin tehty,eli aika lailla yks yhteen originaalien kaa... Niin se kyllä kiinnostaa edellen,miten te ton biisin vedätte ?? |
c64 23.06.2004 17:14:50 | |
---|
Eipä mitään...tulipahan tutkittua tota midifilen nuotinnusta siinä sivussa... Kätsysti saapi nuotit,jopa rumpuraidat jos haluaa,ja vaikka erikseen minkä tahansa stemman ja aika usein noi kaupalliset failit on vielä suht hyvin tehty,eli aika lailla yks yhteen originaalien kaa... Niin se kyllä kiinnostaa edellen,miten te ton biisin vedätte ?? No jälleen kerran meikäläinen vaan toimi juoksupoikana, eli itte ei (onneksi) tarvi tuota veisua vetää. Biisinä muuten ihan komia. |
No jälleen kerran meikäläinen vaan toimi juoksupoikana, eli itte ei (onneksi) tarvi tuota veisua vetää. Biisinä muuten ihan komia. Niin,onneksi lienee oikee termi...mun mielestä aika paha biisi saada toimiin...sen verran noita midifilenuotteja tutkailin,aika kimurantti melodia ainakin laulaa,ja myös soittaa tyylikkäästi... |