pekkajau 23.06.2004 13:26:01 | |
---|
Itte en ole koskaan saanut orgasmia omasta soitostani, mutta kuunnellessa toisia on ollut lähellä. Kirjaan tähän muutaman oman kokemani "hailaitsin": 1. Slade Kuusrokissa joskus 80-luvulla 2. Eagles Helsingissä pari vuotta takaperin 3. "Heinän" kitarasoolo Pepe Wilbergin 50-vuotisjuhlakonsertissa kulttuuritalolla kappaleessa:"HERMES" (Siinä oli nimittäin sitä k**pää!) jne.. Mitäs muilla? Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
Jaskaa pakoon 23.06.2004 15:58:51 | |
---|
Aina kun sellainen kitaristi, jonka nimi alkaa Kesk soittaa, niin persiöt haipuu mielestä ja hymiöt valtaavat alaa. Kerrankin yksi soolo Ei aina käy niin-kappaleeseen. Mucho gusta. |
3. "Heinän" kitarasoolo Pepe Wilbergin 50-vuotisjuhlakonsertissa kulttuuritalolla kappaleessa:"HERMES" (Siinä oli nimittäin sitä k**pää!) jne.. Mahtava aasinsilta Heinästä(=kitarallakin VOI soittaa kauniisti ja melodisesti,turhia tiluttamatta, SILTI k...väkkäästi,hyvä Heinä!!!)ja "Hermeksestä"Ruisrockiin jonnekkin vuoteen 73(?)...Procol Harum,jätkät veti Suomen suvessa valkoset smokit päällä...tyylikästä,jäi ikuisesti nuoren soittajanalun mieleen ...no oli Rory Gallahgen(kir.virh?) myös kova !!
|
M.i.k.key 23.06.2004 21:28:21 | |
---|
Aina kun sellainen kitaristi, jonka nimi alkaa Kesk soittaa, niin persiöt haipuu mielestä ja hymiöt valtaavat alaa. Kerrankin yksi soolo Ei aina käy niin-kappaleeseen. Mucho gusta. Oliskohan vielä JK nimikirjaimet? Joskus soitin tuon kaverin kanssa ja hianosti vetelee!!! My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
Irti Humpasta 23.06.2004 22:46:31 | |
---|
JK on kova, kiva ja lahjakkaimpia kitaristeja koko Suomessa ja vielä lapseni KUMMI ja muutenkin mukava.... ja aina se jätkä vaan treenaa.... Kuulisittepa herran kiipppari (seku) ja kitara väännöksiä... huh...huh... ja vittu mikä korva sillä on. Vein viimeviikolla herralle sellaista fuusio matskua... bändi "altered" ja kuunneltuaan minuutin oli jo kitara kourassa ja soitteli teemaa.... eikä ihan helppoja juttuja.... Soitettiin kerran yks kurssitutkinto, jossa oli Karizma, Hollsworth ym. kamaa ja ei voi sanoa, kuin kuset mulla housuissa herran kitaroinnista.... Pakko vielä kertoa herran soitosta, kun oltiin aikoinaan Anna E:n kanssa Hotelli Lappeessa ja baaritiskillä nuokkui tuttu kitaristi Nikku .... Kuunneltuaan meidän viimeisen bändi setin, jossa väläyteltiin vähän sleepwalkia sun muuta... Nikku tuli JK:n luokse ja kysyi :" Kuka VITTU sä oot ." |
Irti Humpasta 23.06.2004 22:53:07 (muokattu 23.06.2004 22:54:47) | |
---|
Omat highlightsit: 1. Jim Beardin oppilaana 2. Rumpalina Mark Levinen workshopissa (ei lasten kuunneltavaa), mutta jäi hyvät fibat :) 3. Oppilaana Mark Levinen workshopissa 4. Tapani Kansan bändissä 2 vuotta 5. Thomas Ledinin säestys telkkarissa suorana hapatuksena vuonna -94 ..... ja aina melkein kusen housuun kun kuulen livenä Michael Breckeriä.... |
Fuzzy Boner 23.06.2004 22:57:25 | |
---|
housuissa herran kitaroinnista.... Pakko vielä kertoa herran soitosta, kun oltiin aikoinaan Anna E:n kanssa Hotelli Lappeessa ja baaritiskillä nuokkui tuttu kitaristi Nikku .... Kuunneltuaan meidän viimeisen bändi setin, jossa väläyteltiin vähän sleepwalkia sun muuta... Nikku tuli JK:n luokse ja kysyi :" Kuka VITTU sä oot ." nikku on mahtava! |
Kukko 24.06.2004 01:08:34 | |
---|
Kuka on JK? (ei varmaan Kääriäisen Jorma;) Mun yksi highlight-tapahtuma on, kun oltiin agenttien kanssa samallla keikalla(EP on mun suurimpia innoittajia) ja soittelin bäkkärillä kaverin akustista(johon piti saada nimmari EP:lta);Tapailin siinä please don`t touch riffiä niin EP äityi kysymään;" näytä vielä kerran miten toi riffi menee?" - Ympyrä sulkeutui... "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
Larry 24.06.2004 10:46:35 | |
---|
Toi Pekkajaun mainitsema Eaglesin Helsingin konkka 2002 oli myös itselleni aikamoinen hailaitti. Samaan pääsee myös viimeviikkoinen Maccan keikka stadikalla. Perkele... kylmiä väreitä, itkun nielemistä kurkusta alas ja monttu auki kyttäämistä kokoajan itselleen sanoen, että kyllä ne "papat" osaa. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Neljä Ruuvia 24.06.2004 14:44:55 (muokattu 24.06.2004 14:47:29) | |
---|
Ympyrä sulkeutui... LOPULLISESTI ? |
Sandy 24.06.2004 15:10:17 | |
---|
Kuka on JK? Oisko tää yks kitaristi Salosta? En oo tavannu, mutta juttua olen kuullut kovasti.. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
hjukke 24.06.2004 15:16:50 | |
---|
Oisko tää yks kitaristi Salosta? En oo tavannu, mutta juttua olen kuullut kovasti.. Kuka tietää... Olen kuullut juttua että opettaisi mm. meikäläiselle kitaraa ;) Maailman parhaat (3) Rock-levyt on tehty vuosina 1987 ja 1991 ;) |
riff 24.06.2004 15:34:12 | |
---|
Juu, salossa taitaa asustella. On mahtava kitaristi ja soundit aina sitä luokkaa että huhhuh! |
Irti Humpasta 24.06.2004 17:38:44 | |
---|
J.K. on Salossa asusteleva immeinen... kiitos minun ;). Yritti aikoinaan Loimaalta muuttaa Turkuun , mutta sain käännytettyä.... eihän Turussa ole elämää :) |
Irti Humpasta 24.06.2004 17:42:53 (muokattu 24.06.2004 17:44:01) | |
---|
Kuka on JK? .... ei ainakaan rautalangan rimputtelija... (EP on mun suurimpia innoittajia) .... tästä saisi sodan aikaan, mutta olen pystynyt olemaan rautalankamusasta kommentoimatta....tähän asti .... itse näen sen tosi kapea-alaisena tyylinä kitaran suoman mahdollisuuksien joukossa.... ...jos joku rautalankamusasta sattuu tykkäämään... suotakoon se hänelle.... ja jos minä en tykkää, niin suodaan sekin :) |
M.i.k.key 24.06.2004 17:44:22 (muokattu 24.06.2004 17:45:40) | |
---|
Kylläpäs moneen tuo JK on vaikuttanut. Mitäs muita highlitseja. Omia konserttielämyksiä muutama ei missään järjestyksessä... Michael Ruff Tukholmassa Robbie Williams! Deedee Bridgewater Itävallassa Cardigans Tavastialla! Tuo on ehkä parassoundisin näkemäni keikka Omien keikkojen top-listaa en viitsi tuoda tässä esiin. Joskus erään maailmallakin tunnetun tähden kanssa oli mukava esiintyä eräässä ulkoilmatapahtumassa My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Eddy 24.06.2004 18:10:29 | |
---|
Omien keikkojen top-listaa en viitsi tuoda tässä esiin. Joskus erään maailmallakin tunnetun tähden kanssa oli mukava esiintyä eräässä ulkoilmatapahtumassa Ma**i Ny**nen? :-) Koskettelen soittimia... |
M.i.k.key 24.06.2004 18:11:15 | |
---|
Ma**i Ny**nen? :-) HOHO! Ei sentään. Toi oli hyvä! My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Fuzzy Boner 24.06.2004 18:50:26 | |
---|
Omien keikkojen top-listaa en viitsi tuoda tässä esiin. Joskus erään maailmallakin tunnetun tähden kanssa oli mukava esiintyä eräässä ulkoilmatapahtumassa muistan tuon! olet kova
|
Rantsu 24.06.2004 19:29:32 | |
---|
Joskus erään maailmallakin tunnetun tähden kanssa oli mukava esiintyä eräässä ulkoilmatapahtumassa Ja paino nimenomaan sanalla "esiintyä"!!! Hoho!! :) Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn. |