Krice 12.05.2019 23:20:54 | |
---|
Minulla on sellainen tunne, että en soita musiikkia, vaan tuotan peräkkäisiä ääniä soittimella. Tuntuu siltä, että musiikin pitäisi olla jotakin enemmän. Mutta ehkä minulla ei ole edes koskaan ollut tavallaan kykyä ymmärtää sitä muuten kuin ulkoisesti. Vähän hankala selittää.. |
Jucciz 13.05.2019 00:03:19 | |
---|
Krice: Minulla on sellainen tunne, että en soita musiikkia, vaan tuotan peräkkäisiä ääniä soittimella. Tuntuu siltä, että musiikin pitäisi olla jotakin enemmän. Mutta ehkä minulla ei ole edes koskaan ollut tavallaan kykyä ymmärtää sitä muuten kuin ulkoisesti. Vähän hankala selittää.. Oletko silti edelleen lahjakkaampi kuin muut täällä, vai onko se edes ristiriidassa tuon ylemmän väittämän kanssa? |
Krice 13.05.2019 09:57:02 | |
---|
Jucciz: Oletko silti edelleen lahjakkaampi kuin muut täällä Tietysti, sehän on selvää. |
Krice: Minulla on sellainen tunne, että en soita musiikkia, vaan tuotan peräkkäisiä ääniä soittimella. Tuntuu siltä, että musiikin pitäisi olla jotakin enemmän. Mutta ehkä minulla ei ole edes koskaan ollut tavallaan kykyä ymmärtää sitä muuten kuin ulkoisesti. Vähän hankala selittää.. Oletko kokeillut tuottaa päällekkäisiä ääniä? |
Gary Enfield 16.05.2019 17:21:57 | |
---|
Kuukauden päivät on taas tullut soiteltua talven yli kestäneen tauon jälkeen. En tiedä tekikö tauko hyvää vai ei, aina sitä on kuitenkin alkanut uudestaan. Menee siinä jokunen viikko aktiivisoittoa saada jotain herkkyyden tapaista tatsiin. Vaan ei leipä ole siitä kiinni niin eihän tuo haittaa. Jos rahat ja tulevaisuuden suunnitelmat ois soittamisessa kiinni niin ois sekä panokset että pettymykset varmaan kovemmat. |
kaikkonen975 18.05.2019 20:27:59 (muokattu 19.05.2019 07:16:34) | |
---|
turha |
Kampela77 21.05.2019 21:44:08 | |
---|
Krice: Minulla on sellainen tunne, että en soita musiikkia, vaan tuotan peräkkäisiä ääniä soittimella. Tuntuu siltä, että musiikin pitäisi olla jotakin enemmän. Mutta ehkä minulla ei ole edes koskaan ollut tavallaan kykyä ymmärtää sitä muuten kuin ulkoisesti. Vähän hankala selittää.. Juo enemmän alkoholia. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |