Pakko myöntää tietämättömyytensä ja kysellä asiasta enemmän tietäviltä. Kertokaas mulle suomalaisten tyyliin Fabulous T-Birds, Los Lobos yms. soittavien bändien nimiä. Olisi kiva tsekata kyseistä musaa livenä jos sattuisi bändi jossain päin Suomea kohdalle. |
reijoteppo 23.06.2004 17:39:43 (muokattu 23.06.2004 17:53:52) | |
---|
Pakko myöntää tietämättömyytensä ja kysellä asiasta enemmän tietäviltä. Kertokaas mulle suomalaisten tyyliin Fabulous T-Birds, Los Lobos yms. soittavien bändien nimiä. Olisi kiva tsekata kyseistä musaa livenä jos sattuisi bändi jossain päin Suomea kohdalle. No tossa on yks aikasta kova tuon tyylin bändi :)... Eivät vaan tee keikkaa tällähetkellä kovinkaan usein.. :( http://www.mikseri.net/thebackstrokes |
Jani The Rock 23.06.2004 18:40:55 | |
---|
Mahtaako mennä vähän ohi tarkoittamasi tyylin, mutta sellanen bändi kuin Dead Man on aika kova. Sellasta skull countryä, tai jotain. Ne on käyneet aika paljon soittelemassa prätkäporukoiden pippaloissa, ja Kopteri-lehden kautta tilasin niiden levynkin. Don`t mess with the countryboys |
reijoteppo 23.06.2004 19:10:33 | |
---|
Mahtaako mennä vähän ohi tarkoittamasi tyylin, mutta sellanen bändi kuin Dead Man on aika kova. Sellasta skull countryä, tai jotain. Ne on käyneet aika paljon soittelemassa prätkäporukoiden pippaloissa, ja Kopteri-lehden kautta tilasin niiden levynkin. Soittaako The Fabulous Thunderbirds ja Los Lobos jotain fitun Pääkallo kantria ? Häh ? Mitä jamppa sielä nyt säheltää ? Sulla meni nyt kyllä ennemminkin hieman ohi. |
Blue Moon 23.06.2004 19:22:15 | |
---|
Honey B & the T-Bonesin kesäkeikat kannattaa varmaan tarkistaa ja tietysti Groovy Eyes. Kai ne yhtä "texasia" on kuin Los Lobos... ööh. :-) - It takes booze and blues, Lord, to carry me through - |
reijoteppo 23.06.2004 19:26:23 | |
---|
Honey B & the T-Bonesin kesäkeikat kannattaa varmaan tarkistaa ja tietysti Groovy Eyes. Kai ne yhtä "texasia" on kuin Los Lobos... ööh. :-) Kyllä... heheh... |
Jani The Rock 23.06.2004 20:04:56 | |
---|
Soittaako The Fabulous Thunderbirds ja Los Lobos jotain fitun Pääkallo kantria ? Häh ? Mitä jamppa sielä nyt säheltää ? Sulla meni nyt kyllä ennemminkin hieman ohi. Heh... ehkäpä. Mutta ei mulle tosta Dead Manista ainakaan Mainen osavaltio ekana mieleen tule. No perkele, mä oon kuumeessa. En mä ota vastuuta sanomisistani. Don`t mess with the countryboys |
reijoteppo 23.06.2004 20:05:29 | |
---|
Heh... ehkäpä. Mutta ei mulle tosta Dead Manista ainakaan Mainen osavaltio ekana mieleen tule. No perkele, mä oon kuumeessa. En mä ota vastuuta sanomisistani. Heheh. OK. ;) |
bluesman 24.06.2004 09:12:24 (muokattu 24.06.2004 17:56:44) | |
---|
Viritä itsesi,- Älä kitaraa. J.LESKINEN
ja HIGH STUCK ARE WIT TO! |
reijoteppo 03.07.2004 09:55:32 | |
---|
Honey B & the T-Bonesin kesäkeikat kannattaa varmaan tarkistaa ja tietysti Groovy Eyes. Kai ne yhtä "texasia" on kuin Los Lobos... ööh. :-) Jeh! Olikos kukaan eilen paikalla Järvenpään Rivolissa, kun Honey B. & T-Bones soitti ? Kokemuksia ? Miltä saundasi ? |
savoy dlx 03.07.2004 12:40:27 | |
---|
Allekirjoittanut (ainakin yrittää) heittää keikkaa k.o. tyylliin aina silloin tällöin; hieman vaihtelevalla miehistöllä. Kitarassa useimmiten Korhosen Rami tai Kaikkosen Luumu, kiippareissa Sinkkosen Kalle, rumpaleina vaihtoehtoisesti ollut Määttäsen Petteri, Litmasen Jupe tai Rudy Ryynänen. Foneja on töräytellyt Syrjäsen Panu sekä Heikkosen Seppo. Mm. Puistobluesissa oltiin pari vuotta sitten "Last-Nite Quitet" nimellä blues-kadulla ja jump-teltassa. Ja sillä nimellä me yleensä keikkaa myös (tuolla kokoonpanolla) tehdään. Mutta usein myös triona - aina ei ole mahdollista keikkailla isolla bändillä. Eikä äijillä oikein löydy aina kalenterissa tilaa, itse voisin keikkailla useamminkin... Musiikilla on tarkoitus viihdyttää - ei parantaa maailmaa? |
Tinmo 26.07.2004 20:34:37 | |
---|
Mahtaako mennä vähän ohi tarkoittamasi tyylin, mutta sellanen bändi kuin Dead Man on aika kova... Jaa niinkus Rawhead? Jos minä saisin päättää, Aki Sirkesalo saisi lapiosta. |