Aihe: Washburn kitara myynti
1
Artzi
09.05.2019 20:42:46
Vähän riippuu mallista, tuota X:ää taitaa olla malleina X10 - X50 asti, ja joissain on paremmat mikit, jolloin mallinimi on jotain tyyliin "X-50ABCD".

X-10 - X40 taitaa olla ihan parin sadan euron keppejä, hyvästä X-50:stä voinee saada jotain enemmäkin. Itselläni on oranssi X-50 jonka ostin ajat sitten käytettynä loistokunnossa ja oli muistaakseni alle 400€. Suorittaa tällä hetkellä melkolailla ykköskitaran virkaa.

Jos sulla sattuu olemaan tuollainen X-50 niin voitais ehkä keskustella lisääkin kaupoista :)

juuli123: Mulla on vähän elämää nähnyt Washburn X-series punainen kitara ja vahvistin ja en soita sitä enää ja haluaisin myydä pois. Paljon tommosesta voi pyytää? Oon ite ostanu joskus käytettynä. Vahvistin on iha huono mutta kitarasta haluaisin jotain saada. Toimii muuten ihan hyvin ja kielet vaihdettu ja kaula vahattu pari vuotta sitten enkä oo sen jälkee soittanu. Paljonko te maksaisitte tommosesta? Kai se on joskus ollut ihan kohtuullisen arvokas?
Ain't running from no one, got no one left behind. There's a million miles ahead of me, but I'm running out of time.
nightbird
09.05.2019 21:15:38
Mistäs tuon numeron tietää? Ittelläni on musta X sarjalainen, Strato mukaelma jossa ei ole lainkaan plexiä.
Ihan hyvä kitara ja on nyt menossa peruskunnostukseen., Kaulalevyssä on joku Pro maininta.
Artzi
14.05.2019 13:52:48
Meikäläisellä on kaulalevyssä "X-50" ja lavan takana sarjanumero + "made in Korea". Eipä noista taida olla kauheasti mitään virallisia historiankirjoja olla, ja Washburnin sivuillakin todetaan että ole hyvä ja plärää meidän vanhoja katalogeja ja arvo sieltä
sopivimman näköinen malli.

X-sarjaa tehtiin 2002 - 2010, aluksi pyöreämmällä lavan päällä (itelläni tällainen). Oisko joskus 2003-> malleihin tullut lavan päähän jäätävän ruma koukku :)

nightbird: Mistäs tuon numeron tietää? Ittelläni on musta X sarjalainen, Strato mukaelma jossa ei ole lainkaan plexiä.
Ihan hyvä kitara ja on nyt menossa peruskunnostukseen., Kaulalevyssä on joku Pro maininta.
Ain't running from no one, got no one left behind. There's a million miles ahead of me, but I'm running out of time.
delarco
16.05.2019 00:51:43
Sori..kirjoitan vähän aiheen ohi, mutta sopii otsikkoon...

Jos jollain on Washburn A-20-V ja/tai sen originaali etumikki, niin olen kiinnostunut ostamaan sellaisen.
Jeszse
16.05.2019 10:39:22
Tuolla on toi tori kans
juuli123
11.06.2019 22:07:44
mistä tiiän minkä sarjan kitara toi mun on? takana lukee vaan sarjanumero ja joku washburn pro laatta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)