Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5289 290 291 292 293444 445 446 447 448
tuskiz
30.04.2019 00:57:08
mikki73: Virheetön japsi fernandes ylimääräisellä mikkisetillä ja pedaalilla ei mee edes typerään hintaan..joskus vintagejapsit meni niin että tukka vaan pöllähti, nyt tarjontaa niin paljon et hukkuu joukkoon

Ruma väri.
Ylläolevan kirjoituksen sisällöstä vastuu on aina lukijalla.
mikki73
30.04.2019 08:33:13
tuskiz: Ruma väri.

Jees, harvinaisen ruman värin on banzai tähän ruiskuttanu. Tällä pitää vaan soittaa pimeessä kammarissa ja kuvitella se vaikka sunburstiksi tai paskan ruskeeks.Se on toki jos hiois puille ja petsais mut sit siitä saa vitosen :)
iec
30.04.2019 09:52:42

mikki73: Jees, harvinaisen ruman värin on banzai tähän ruiskuttanu. Tällä pitää vaan soittaa pimeessä kammarissa ja kuvitella se vaikka sunburstiksi tai paskan ruskeeks.Se on toki jos hiois puille ja petsais mut sit siitä saa vitosen :)

Ei kun tuo on just sellainen, että yleisö miettii mikä ihme kitara tuo on. Ja tuon kitaran soittaja erottuu lavalta hyvin ;) Eikä tule muuten vastaan ihan joka paikassa.
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
qak
30.04.2019 12:51:00

mikki73: Virheetön japsi fernandes ylimääräisellä mikkisetillä ja pedaalilla ei mee edes typerään hintaan..joskus vintagejapsit meni niin että tukka vaan pöllähti, nyt tarjontaa niin paljon et hukkuu joukkoon

Äh, oispa tuon verran ylimääräistä... Ja enemmän tilaa kitaroille. :D
__ Ostetaan romua, myydään antiikkia.
Haeroe
02.05.2019 21:28:13

Kaupaksi menemisestä ei vielä osaa sanoa, mutta tänään torille laittamani kitara on herättänyt nopeammin kiinnostusta kuin mikään koskaan torille laittamani kapistus. On sitten oma lukunsa, kuinka nopeasti muistiin merkinnät ja avaukset realisoituvat rahaksi tai vaihtokaupoiksi.
Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
toivase
02.05.2019 21:35:48
Haeroe: Kaupaksi menemisestä ei vielä osaa sanoa, mutta tänään torille laittamani kitara on herättänyt nopeammin kiinnostusta kuin mikään koskaan torille laittamani kapistus. On sitten oma lukunsa, kuinka nopeasti muistiin merkinnät ja avaukset realisoituvat rahaksi tai vaihtokaupoiksi.

Tulee menemään kaupaksi tosi nopeaan, merkkaukset ovat siitä ennusmerkki...Mulla on ollut eräällä tuotteella 5 merkkaajaa ja liki 600 avausta, eikä yksikään ole edes kysellyt mitään...:).
Haeroe
02.05.2019 21:38:40

toivase: Tulee menemään kaupaksi tosi nopeaan, merkkaukset ovat siitä ennusmerkki...Mulla on ollut eräällä tuotteella 5 merkkaajaa ja liki 600 avausta, eikä yksikään ole edes kysellyt mitään...:).

Joo, tästä on kokemusta. Nyt oli vain poikkeuksellisen nopea spurtti merkkauksissa ja avauksissa. En pidätä hengitystä ostajaa odotellessani.
Laulava Kylätohtori
02.05.2019 22:00:01 (muokattu 02.05.2019 22:00:22)
Puolet meni hyvin ja pyydettyyn hintaan, puolet jämähti torille. No, kai ne paskat siitä joskus liikkuu. Tuohon lähiojaan, jos ei muualle...
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
Haeroe
02.05.2019 22:03:21

Laulava Kylätohtori: Puolet meni hyvin ja pyydettyyn hintaan, puolet jämähti torille. No, kai ne paskat siitä joskus liikkuu. Tuohon lähiojaan, jos ei muualle...

Jos en olisi laiskanpulskea digimies, kotiuttaisin sulta heti parit spedut.
Laulava Kylätohtori
02.05.2019 22:05:17
Haeroe: Jos en olisi laiskanpulskea digimies, kotiuttaisin sulta heti parit spedut.

Älä ole. Ole reipas ja salskea analoginuori. Osta siitä hyvät spedut pois. :)
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
MaxDamage
03.05.2019 20:08:30
Kaupaksi meni tosi hyvin (jopa yllättävän hyvin) laatukeppi.

Ostamisen suhteen on hankalaa kun ilmeisesti kukaan ei tässä maassa halua luopua mustasta SG:stään.. xD :)
Haeroe
07.05.2019 14:42:56

toivase: Tulee menemään kaupaksi tosi nopeaan, merkkaukset ovat siitä ennusmerkki...Mulla on ollut eräällä tuotteella 5 merkkaajaa ja liki 600 avausta, eikä yksikään ole edes kysellyt mitään...:).

Mulla rikkoontui henkilökohtainen ennätys. Nyt on kitaralla 7 merkkaajaa ja melkein 600 avausta. Ei taida kovin monella olla kahta tonnia laittaa kitaraan suorilta, vaikka olis kuinka just eikä melkein "se oikea".
VIPMetal
07.05.2019 14:57:32 (muokattu 07.05.2019 15:54:06)

Haeroe: Mulla rikkoontui henkilökohtainen ennätys. Nyt on kitaralla 7 merkkaajaa ja melkein 600 avausta. Ei taida kovin monella olla kahta tonnia laittaa kitaraan suorilta, vaikka olis kuinka just eikä melkein "se oikea".

Kyllä tuo pari tonnia on semmonen hinta torilla, ettei itelläkään olis ollu laittaa kylmiltään siihen oikeaan, mutta sopivat kaupat sai alle, niin pysty suoraan ostaa. Tuntuu tulevan melko paljon vaihtotarjouksia tossa hintaluokassa.

E: Niin itse otsikon aiheeseen, myin kaverin puolesta just delayn eli tori toimii yhä. =D
Soitan ja laulan: Heroes Don't Ask Why
kosmonausea
07.05.2019 16:28:49
Haeroe: Mulla rikkoontui henkilökohtainen ennätys. Nyt on kitaralla 7 merkkaajaa ja melkein 600 avausta. Ei taida kovin monella olla kahta tonnia laittaa kitaraan suorilta, vaikka olis kuinka just eikä melkein "se oikea".

Taidetaan olla melko pitkälti samassa "suossa" :)
Minä oon Hautamäjen Anssi.
LaMotta
07.05.2019 18:00:47

kosmonausea: Taidetaan olla melko pitkälti samassa "suossa" :)

Prs llä oli joskus samoja lukemia. Että ei ne sinällään mitään tarkoita.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
kosmonausea
07.05.2019 18:15:03
LaMotta: Prs llä oli joskus samoja lukemia. Että ei ne sinällään mitään tarkoita.

Eipä tosiaan katselut ja muistiinmerkkaukset sinänsä tarkoita mitään, mutta enimmäkseen oikeastaan viittasin siihen, että molemmilla on kotimaisen pajan Jazzmaster myynnissä samaan hintaan, ja vissiin vaihtokin hyvään Stratoon olisi mieluisa. Mutta ehkä se oli vähän huono, tai ainakin huonosti nähtävä, viittaus.
Minä oon Hautamäjen Anssi.
Haeroe
07.05.2019 22:27:37

LaMotta: Prs llä oli joskus samoja lukemia. Että ei ne sinällään mitään tarkoita.

Tarkoittaa tai ei, mutta enpä ole moisiin lukemiin päässyt ennen kauppoja.
LaMotta
08.05.2019 07:24:40

Speduja on tullut myytyä aika paljon viime aikoina. Sellainen fiilis on tullut että mitä vähemmän muistiinpanoja sen nopeammin menee kaupaksi.....
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Icy-Sun
08.05.2019 08:29:18
Pedaalit menee kyllä hyvin. Ostin toissapäivänä delayn ja sain entisen tänään kaupaksi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)