Aihe: Pelaaminen - Tietokone/konsoli/mobiili
1 2 3 4 577 78 79 80 81237 238 239 240 241
Nuages
26.04.2019 09:55:58 (muokattu 26.04.2019 09:56:26)
Henri Henri Olavi: Pelasin kolmatta kertaa maailman parhaan pelin, Xcom 2:n läpi. Oon yrittänyt pelata muitakin pelejä, mutta kaikki, ihan kaikki, on paskaa verrattuna tuohon. Tulispa jo se Phoenix Point.

Et ole väärässä. Itsekin olen pari kertaa mätkinyt tuon kaikkine lisäosineen Legend/Ironman-vaikeustasokombolla läpi. Kolmaskin kampanja on menossa, mutta pelailen sitä aika verkkaisesti silloin tällöin vain. Kolmosta odottelen kyllä innolla.
Olroxrox
26.04.2019 11:50:38
Henri Henri Olavi: Pelasin kolmatta kertaa maailman parhaan pelin, Xcom 2:n läpi. Oon yrittänyt pelata muitakin pelejä, mutta kaikki, ihan kaikki, on paskaa verrattuna tuohon. Tulispa jo se Phoenix Point.

Jopa Xcom 1??
Henri Henri Olavi
26.04.2019 14:10:37
Olroxrox: Jopa Xcom 1??

Tarkoitatko 90-luvun versiota vai sitä uudelleentehtyä? Molemmat ovat nerokkaita ja se 90-luvun alussa pelaamani UFO - The Enemy Unknown (XCOM) silloin paras peli. Ne eivät kuitenkaan pääse lähellekään XCOM 2:n nerokkuutta.
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
Ed_Guy
27.04.2019 01:11:16
Huh huh. Pelattiin kaverin kans apexia 4h ja napattiin 1 voitto! Kolmas randomi oli järjevä ja jyrättiin tiiminä. Ihan lopussa kaveri oli pystyssä ja otti homman kotiin.
Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler.
lmu2002
27.04.2019 16:00:11
Ed_Guy: Huh huh. Pelattiin kaverin kans apexia 4h ja napattiin 1 voitto! Kolmas randomi oli järjevä ja jyrättiin tiiminä. Ihan lopussa kaveri oli pystyssä ja otti homman kotiin.

Onneksi olkoon. Mulla kävi eilen silleen että loppumähinässä netti alkoi jäkittää ja äijäni ei päässyt liikkumaan vaan nyki viiden metrin alueella holtittomasti. Turpaan tuli ja happamat vittuilut mulle (well played) tiimikavereilta. Tuli ihan paha mieli tuosta.
Tänään kostetaan tuo vääryys. Jos kupari sallii.
Ed_Guy
27.04.2019 17:33:14
lmu2002: Onneksi olkoon. Mulla kävi eilen silleen että loppumähinässä netti alkoi jäkittää ja äijäni ei päässyt liikkumaan vaan nyki viiden metrin alueella holtittomasti. Turpaan tuli ja happamat vittuilut mulle (well played) tiimikavereilta. Tuli ihan paha mieli tuosta.
Tänään kostetaan tuo vääryys. Jos kupari sallii.

Kiitos! Kaveri tappoi porukkaa ja minä en osu edes ladon seinään niin tyydyin lifelinella pitämään tiimin helassa. Revivejä tuli mulle kolme :D Parhaiten onnistuu kun rölöttää vaa menee. Mun kaikki nyt kolme voittoa on tullu huppelissa :D onneksi rommia vielä illaksi on jäljellä!
Ed_Guy
27.04.2019 21:35:26
Taidan siirtyä takaisin yksinpeleihin. Eipä tuossa ole mitään jakoja noita sotajumalia vastaan. Eikä ole aikaa opetella. Joku ranking systeemi tähän tarvittais.

1. Vaikka hyppää heti alkuun niin miten helvetissä porukalla on täydet shieldit ja aseet?
2. Miten vitussa puolesta kentästä ammutaan päähän?
3. Tullaan vihollista vastaan niin suoraan päähän yleensä osuvat vaikka mitä tekis.

Ihan paska peli. Poistinkin sen jo enkä enää pelaa. Vittu :D
Jormaz
27.04.2019 21:59:27
Ed_Guy:

Jotkuthan pelaa näitä konsolipelejä hiirellä ja näppiksellä.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
lmu2002
27.04.2019 22:58:10
Ed_Guy: Taidan siirtyä takaisin yksinpeleihin. Eipä tuossa ole mitään jakoja noita sotajumalia vastaan. Eikä ole aikaa opetella. Joku ranking systeemi tähän tarvittais.

1. Vaikka hyppää heti alkuun niin miten helvetissä porukalla on täydet shieldit ja aseet?
3. Tullaan vihollista vastaan niin suoraan päähän yleensä osuvat vaikka mitä tekis.

Ihan paska peli. Poistinkin sen jo enkä enää pelaa. Vittu :D

Heh. Uutta roundia vaan! Välillä tulee pelkkää pro ryhmää vastaan ja kivekset on heti rutussa. Tuibassa olen hieman kokeillut mutta ei kyllä saa mitään aikaseksi kun viivettä pukkaa ranteeseen. Darra on parempi kun on herkistynyt ja aistikas olo.
Jos rommeissa haluaa pelata niin War Thunder tms sopivan hidas tähystelyhomma hyvän musan kera sopii paremmin.

Mutta juu, kunnon match making tuohon eipeksiin olis hyvä.
Ed_Guy
28.04.2019 08:09:32
Jos pelas far cry nelosen 100% läpi niin tarjoaako vitonen mitään uutta? Toisaalta tykkäsin kyllä nelosesta tosi paljon. Et kaitpa se menis.
tomaattiorava
28.04.2019 14:34:51
Vitosen tarina, miljöö ja pahikset ainakin parempia mitä nelosessa + jotain hyviä gameplay-uudistuksia. Takedownit oli vitosessa pettymys, kyllä sillä kukrilla oli reteempi seivästää väkeä ku vaa kolauttaa jollaan airolla takaraivoon.
Nuages
28.04.2019 14:58:42 (muokattu 28.04.2019 15:02:41)
Henri Henri Olavi: Tarkoitatko 90-luvun versiota vai sitä uudelleentehtyä? Molemmat ovat nerokkaita ja se 90-luvun alussa pelaamani UFO - The Enemy Unknown (XCOM) silloin paras peli. Ne eivät kuitenkaan pääse lähellekään XCOM 2:n nerokkuutta.

XCOM 2 on tasapainotettu paljon paremmin kuin ykkönen. Ykkönen on ylimmällä vaikeusasteella silkkaa turpaanvetoa ekat kaksi kuukautta, joiden jälkeen peli muuttuu loppua kohti asteittain itseään toistavaksi sunnuntaikävelyksi. Kakkonen on alusta asti huomattavasti helpompi, muttei toisaalta muutu liian tylsäksi pelin edetessä.

Se alkuperäinen tuntuu nykyään näihin uudempiin verrattuna niin ruletilta, ettei sen pariin hirveämmin tule enää palattua. Pentuna se toki oli siisteintä ikinä.
Ed_Guy
29.04.2019 18:15:50
Asensin apexin takas. Päätin että minusta tulee maailmanmestari. Sitten kun ottaa sen asenteen että ole näissä oikeasti ihan töhö niin kunhan pelailee. Kuitenkin ihan mukavan näköinen peli ja kivat herot
masterhat
30.04.2019 08:27:34
Ed_Guy: Asensin apexin takas. Päätin että minusta tulee maailmanmestari. Sitten kun ottaa sen asenteen että ole näissä oikeasti ihan töhö niin kunhan pelailee. Kuitenkin ihan mukavan näköinen peli ja kivat herot

Yllättäen esiteini muksuni tämän halusi, ja itekin pelaillut paljon. Mulla voittoja n. 50 ja tappojakin alkaa olemaan kasassa useampi sata. Itsellä max 5 tappoa per matsi, ja harvoin olen se tärkein lenkki joukkueesta damagella mitattuna. Tosin pelaan tiiminä ja autan muita paljon.

Parasta pelissä on vaivattomuus, milloin vain ehtii ottaa matsin, koska voittomatsistkaan harvoin kestää kovin pitkään, kiitos nopeasti pienenevä kentän.

Pitöis uusia xcomeja itekin testailla, se alkuperäinen ja TFTD on kultaa edelleen
Ed_Guy
30.04.2019 09:56:16 (muokattu 30.04.2019 22:40:23)
masterhat: Yllättäen esiteini muksuni tämän halusi, ja itekin pelaillut paljon. Mulla voittoja n. 50 ja tappojakin alkaa olemaan kasassa useampi sata. Itsellä max 5 tappoa per matsi, ja harvoin olen se tärkein lenkki joukkueesta damagella mitattuna. Tosin pelaan tiiminä ja autan muita paljon.

Parasta pelissä on vaivattomuus, milloin vain ehtii ottaa matsin, koska voittomatsistkaan harvoin kestää kovin pitkään, kiitos nopeasti pienenevä kentän.

Pitöis uusia xcomeja itekin testailla, se alkuperäinen ja TFTD on kultaa edelleen

Mekin kaverin kanssa iltaisin otetaan se kolme matsia. Tällä hetkellä hypitään suoraan toimintaan että opitaan ampuu joskus :D

Katsohan taas tuli voitto jossa 2 tappoa ja 2 reviveä. Tykkään lifelinesta melkoisesti.
El_Jyrkkä
04.05.2019 08:53:23
MORDHAU

Battlefield keskiajalle, 64 pelaajan miekkarymistelyä. Korkea oppimiskäyrä, mutta todella koukuttava.
Huikeimmat hetket koettu kun juostaan taistelukentän halki, ja hajonneiden vaunujen päälle kiivennyt pelaaja soittaa luuttua (kyllä, sekin on tässä mahdollista)

Kokeilkaa.
Uliuliuli.
Nuages
04.05.2019 15:55:48
masterhat: Pitöis uusia xcomeja itekin testailla, se alkuperäinen ja TFTD on kultaa edelleen

Kyllä pitäisi. Ykkönen lähtee lisäosineen nykyään tosi halvalla, ja se on saatavilla mobiiliversionakin.
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi
Kampela77
07.05.2019 12:52:00

Jos vähän vastaavaa haluat, niin voit kokeilla Mutant Year Zero Road To Eden. Molemmissa peleissä kyllä, joskus kyrpii kun RNG paskantaa kurkusta alas, mutta XCOM 2 oli tosiaan hyvä peli.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Ed_Guy
07.05.2019 13:41:19
Witcherin ohella aloitan jälleen darkest dungeonin. Jos tämä nyt vain menisi läpi :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)