villel 23.06.2004 09:14:24 | |
---|
Mitäs muita näitä on kuin soundi.fi ja muusikoiden.net? Kiitos. |
Mase 23.06.2004 10:00:21 | |
---|
Mitäs muita näitä on kuin soundi.fi ja muusikoiden.net? Kiitos. www.riffi.com |
Super-Jari 23.06.2004 11:19:50 | |
---|
Oikea elämäkin on varteenotettava vaihtoehto. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Ai sulla on 5150 nuppi? Myyt sen mulle NYT! |
EtG 23.06.2004 13:51:37 | |
---|
Oikea elämäkin on varteenotettava vaihtoehto. hyvä + Pakkanen karistaa nudistit |
KTR 23.06.2004 14:20:31 (muokattu 23.06.2004 14:22:43) | |
---|
Oikea elämäkin on varteenotettava vaihtoehto. Oikean elämän kautta on vähän vaikea välillä etsiä bändiä. Pitäisikö lähtä vaan kaupungille kyselemään ventovierailta "soitat sä mitään? perustetaax bändi?" Tämä on tarpeellinen thread. EDIT: http://www.bandirekisteri.fi/ tuollakin on jonkinlainen haku. |
JartZA 23.06.2004 14:22:22 | |
---|
Oikean elämän kautta on vähän vaikea välillä etsiä bändiä. Pitäisikö lähtä vaan kaupungille kyselemään ventovierailta "soitat sä mitään? perustetaax bändi?" Tämä on tarpeellinen thread. Jes! + SG: "nicht only forthe guys that like Angus Young or Pete Townsend." -Thomann |
leka 23.06.2004 14:30:02 | |
---|
Oikean elämän kautta on vähän vaikea välillä etsiä bändiä. Pitäisikö lähtä vaan kaupungille kyselemään ventovierailta "soitat sä mitään? perustetaax bändi?" notkuu soitinliikkeissä tai toisten bändien keikoilla... siellä voi löytää samanhenkistä jengiä. I want to be your sledgehammer,
why don't you call my name |
KTR 23.06.2004 14:41:03 | |
---|
notkuu soitinliikkeissä tai toisten bändien keikoilla... siellä voi löytää samanhenkistä jengiä. Niin, kyllä vain. Mutta kyllä semmoseen tehostettuun bändihakuun on kiva vähän pistellä ilmoja nettiinkin. Hah. Käytän tilaisuutta ahnaasti hyväkseni! http://muusikoiden.net/wanted/nayta.php?id=7981 |
pakokauhu 23.06.2004 14:46:50 | |
---|
Pitää olla vähän elämästä vieraantunu, jos tosissaan haluaa istua treenikämpällä nyhväämässä ekat viis vuotta ja sen jälkeen studiossa kuudennen jne. ja uskoo koko ajan tekevänsä jotain tosi hienoa. Btw. itse löysin tämänhetkisen bändini wanted-osastolta ja se toimii paremmin kuin ykskään aikasempi versio. "Perfectionist" is mostly an eufemism for a pain in the ass. |
karkki 23.06.2004 14:49:17 | |
---|
Oikean elämän kautta on vähän vaikea välillä etsiä bändiä. Pitäisikö lähtä vaan kaupungille kyselemään ventovierailta "soitat sä mitään? perustetaax bändi?" Kauko Röyhkän Vihaiset miehet (Marat, Marat): "Kun kadulla kulkee joku sopiva tyyppi, mene perään ja pyydä se tänne. Kysy: osaatko soittaa jotain, tuletko bändiin? Kysy: oletko valmis heti alkamaan apinaksi? Jos se on sopiva tyyppi niin se hymyilee hiljaa, jos on väärä tyyppi niin se nauraa, jos se rupeaa itkeen niin se on todella sairas, jos se vetää sua kuonoon niin ilkeä sikajuntti." |
Olisko pysyväks tai faqiks? Tilutus on sairasta. |
Chrissie 23.06.2004 15:06:38 | |
---|
Kauko Röyhkän Vihaiset miehet (Marat, Marat): "Kun kadulla kulkee joku sopiva tyyppi, mene perään ja pyydä se tänne. Kysy: osaatko soittaa jotain, tuletko bändiin? Kysy: oletko valmis heti alkamaan apinaksi? Jos se on sopiva tyyppi niin se hymyilee hiljaa, jos on väärä tyyppi niin se nauraa, jos se rupeaa itkeen niin se on todella sairas, jos se vetää sua kuonoon niin ilkeä sikajuntti." Monesti tuota kappaletta on tullut kuunneltua ja ajatuksia siitä saatua... ja monta kertaa tehnyt mieli jota kuta kiinnostavaa koputtaa olalle ja kysäistä, että miten ois, soitatko jotain ja lähetkö messiin. Ihan vain Röyhkän hengessä kokeilla jotain ;) Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
mr_b 23.06.2004 15:20:57 | |
---|
Kauko Röyhkän Vihaiset miehet (Marat, Marat): Perkule, juuri hain nämä sanat pistääkseni ne tähän ja unohduin plaraamaan Röyhkän uudistuneita kotisivuja. Hidas minä. Minua ainakin hymyilyttäisi jos joku tulisi pyytämään bändiin, mikä tekee minusta kait sopivan tyypin... Before I talk I should read a book. |
Kapane 23.06.2004 20:21:56 | |
---|
kandee tuttustua ihmisiin ja selvittää onko niillä tai niiden tutuilla mitään keissiä. Personal Jesuss & Modern Angel
[Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 |