Laulava Kylätohtori 18.04.2019 21:57:22 | |
---|
Shredator: Seitan, Reverbissä oli Marsun JCM 2000 250€. Yritin ostaa mutta netti tökkäisi ja hetken päästä oli jo mennyt. Kyllä ketuttaa :D Netti se osaa tökätä oikeassa paikassa. :) Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Shredator 18.04.2019 22:07:52 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Netti se osaa tökätä oikeassa paikassa. :) Varsinkin VR:n... Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Shredator: Siellä on kyllä välillä tarjolla sellasia diilejä että oksat pois. Samaan tyyliin kun hinnoittelee täälläkin niin ei tarvitse valittaa ettei kauppa käy... |
Icy-Sun 19.04.2019 07:26:50 | |
---|
On siellä reverbissä jatkuvasti ryöstöpyyntejäkin, mutta olisin minäkin tuolla hinnalla JCM2000 ostanut kummempia harkitsematta. |
Shredator 19.04.2019 07:56:50 | |
---|
Icy-Sun: On siellä reverbissä jatkuvasti ryöstöpyyntejäkin, mutta olisin minäkin tuolla hinnalla JCM2000 ostanut kummempia harkitsematta. Joo, joka paikassa on omat onnenonkijansa. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
echo66 19.04.2019 17:18:53 | |
---|
Parasta nämä renkaanpotkijat kysellään kaikenmaailman radiuksia ja kaulan malleja.. kun otat selvää/mittaat jaa vastaat niin sitten ei itse ei vastata mitään... itselle jotku radiukset yhdentekeviä! Rokki lähtee oli kitara mikä vaan!! tosiasia on että M-netin väki on osin juntteja vailla sivistyneisyyttä/käytöstapoja.. pillu ja kalja pääosin mielessä haha surfnpsycho ja beat goes on! |
Metalkallo 19.04.2019 17:54:01 (muokattu 19.04.2019 17:55:12) | |
---|
echo66: Parasta nämä renkaanpotkijat kysellään kaikenmaailman radiuksia ja kaulan malleja.. kun otat selvää/mittaat jaa vastaat niin sitten ei itse ei vastata mitään... Jotkut saattaa jättää vastaamatta jos ei käy speksit kohdalle, mutta olis se kohteliasta vastata jotain silti. Netti ihmisten ajattelu ja käytöstavat katoaa pikku hiljaa kokonaan. Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
Laulava Kylätohtori 19.04.2019 20:12:18 | |
---|
Metalkallo: Jotkut saattaa jättää vastaamatta jos ei käy speksit kohdalle, mutta olis se kohteliasta vastata jotain silti. Netti ihmisten ajattelu ja käytöstavat katoaa pikku hiljaa kokonaan. Totta. Tästä tuli mieleen, että joskus miettinyt, että kun kysyy vaihtoa ja toinen vastaa, ettei se nyt tällä kertaa onnistu, niin kuuluko siihen aina vastata. Onko ne "Selvä juttu, ok"-viestit parempi jättää lähettämättä, nehän ovat tavallaan ihan turhia. Jos taas kysyy ja toinen vastaa (em. skenaario), niin siihen tietenkin kuuluu vastata, että ok, valitettavasti ei nyt speksit täsmää tai muuta vastaavaa. Mutta kun on kysymys esitetty ja siihen vastattu, niin tarvitseeko sitten enää lähetellä ok-viestejä? Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Metalkallo 19.04.2019 22:02:11 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Totta. Tästä tuli mieleen, että joskus miettinyt, että kun kysyy vaihtoa ja toinen vastaa, ettei se nyt tällä kertaa onnistu, niin kuuluko siihen aina vastata. Onko ne "Selvä juttu, ok"-viestit parempi jättää lähettämättä, nehän ovat tavallaan ihan turhia. Ei välttämättä tuossa tapauksessa tarvitse vastata, mutta voihan sitä kuitenkin kohteliaisuuden vuoksi jos haluaa. Pitää osata toimia tilanteiden mukaan tietenkin. Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
Jukka Häikiö 25.04.2019 20:56:25 | |
---|
Aika hupi hommaa kyllä tänäpänä myyntihommat juu. Villi veikkaus on, ettei nää tästä kovin paljon lämpenekään enää. Vajaassa parissa kymmenessä vuodessa kitarakamamarkkinat on saturoituneet tappiinsa. Onni onnettomuudessa on, ettei ole oikeen mitään myytävääkään. Tossa hetken kaupitellut tollasta TAD:in rakennussarjanuppia, ihan käypään hintaan. Välillä piti vähän laskea hintaakin, vaan eipä tuolla ollut mitään merkitystä. Nostettiin sitten hintaa, mitäpä tuota alella roikottamaan, jos ei kerran silläkään. Joku vuosi takaperin ois mennyt tolla hinnalla aika nopsaan. Muutenkin, sen vähän mitä Toria katellut, niin aika samat vermeet siellä happanee. Jotenkin tuntuu että koko musahomma on jotenkin inflatoitunut ja kaikkee on tyrkyllä joka tuutista, sitä kautta musajutskat on muuttuneet aika kertakäyttömatskuksi, vailla sen kummempaa arvoa. Striimataan biisi kerrallaan, kun on pelko hanurissa, että pudotaan näyttämöltä, jollei koko ajan olla tuuppaamassa itseään tyrkylle:Hei täällä mä oon, käykää kuuntelemassa mun uus biisi, aika horoo mun mielestä. Spotifyt, juutuubit sun muut on tehneet tehtävänsä. Voi vihtori niitä joiden pulla on kiinni musahommissa, ei käy kateeksi. Vähän meni ojan puolelle, mut väliäköhällä... No höh |
Krice 25.04.2019 22:57:56 | |
---|
Oikeastaan hyvä juttu että ei mene kaupaksi, koska sitten näille pitää keksiä jotakin muuta käyttöä. Esim. musiikin soittaminen ja tekeminen. |
parek 25.04.2019 23:02:22 | |
---|
Jukka Häikiö: Aika hupi hommaa kyllä tänäpänä myyntihommat juu. Villi veikkaus on, ettei nää tästä kovin paljon lämpenekään enää. Vajaassa parissa kymmenessä vuodessa kitarakamamarkkinat on saturoituneet tappiinsa. Onni onnettomuudessa on, ettei ole oikeen mitään myytävääkään. Tossa hetken kaupitellut tollasta TAD:in rakennussarjanuppia, ihan käypään hintaan. Välillä piti vähän laskea hintaakin, vaan eipä tuolla ollut mitään merkitystä. Nostettiin sitten hintaa, mitäpä tuota alella roikottamaan, jos ei kerran silläkään. Joku vuosi takaperin ois mennyt tolla hinnalla aika nopsaan. Muutenkin, sen vähän mitä Toria katellut, niin aika samat vermeet siellä happanee. ... Taaskaan et lähetä myymääsi tavaraa. Olisin ostanut jo pari viikkoa sitten jos lähettäisit. Ehdin jo ostaa muuta vastaavaa myyjältä joka kykenee käyttämään matkahuollon palveluita. Itse möin kahdessa päivässä taas pari pedaalia. Ilman persnettoa. |
Laulava Kylätohtori 25.04.2019 23:45:40 | |
---|
Krice: Oikeastaan hyvä juttu että ei mene kaupaksi, koska sitten näille pitää keksiä jotakin muuta käyttöä. Esim. musiikin soittaminen ja tekeminen. Myy se 50's Classic Player mulle, niin kauppa käy, eikä tarvitse soittaa. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
tuskiz 26.04.2019 01:02:07 | |
---|
Ei mene kaupaksi kun en jaksa listata torille. Kummallista. Ylläolevan kirjoituksen sisällöstä vastuu on aina lukijalla. |
kosmonausea 26.04.2019 07:14:25 | |
---|
Itseäni miedosti huvitti, kun kauppasin Torilla Novon Serus J:tä. Juurikaan ei kyselyitä ainakaan poikinut, mutta kun sen antoi Kitarapajalle vaihdossa, meni se ymmärtääkseni sieltä 300 euroa kalliimpaan hintaan aivan samoin tein. Kaiketi ne ostajat luuraa jossain muualla kuin muusinetissä, harmi ettei täällä Oulussa :) Saattaisi kai tuo Amfisoundinikin kiinnostaa jotakuta jossain, mutta en oikein tiedä, mitä kautta löytyisi sen potentiaalinen ostaja. Voisi kai kokeilla vaikka Reverbiä. Vaikka ei nyt isommin itketä, jos jää itsellekin. Minä oon Hautamäjen Anssi. |
mikki73 26.04.2019 08:05:46 | |
---|
Hiljasta pitelee, kesä tulossa. Ei mee ees japsistratot vaikka halvalla antais.Pirusti kyllä merkataan muistiin, mutta kuten todettua sillä ei merkitystä ole.Tietty eihän nuo japskit haittaa vaikka niitä olis varastossa ikääntymässäkin. Tässä on se hyvä puoli, et saattaa saada ostettua kyllä keskimääräistä edullisemmin jotakin. |
VIPMetal 26.04.2019 08:46:24 (muokattu 26.04.2019 08:49:53) | |
---|
Kyllä kauppa vaan vetää. Sekä osto että myynti. Myyny parin kk sisään yhden kitaran, neljä nuppia, pedaaleita vinon pinon. Saman verran ostanu takaspäin. Josko nyt olis tämän kvartaalin kaupat tehty... |
Urban Baboon 26.04.2019 09:43:48 | |
---|
kosmonausea: Itseäni miedosti huvitti, kun kauppasin Torilla Novon Serus J:tä. Juurikaan ei kyselyitä ainakaan poikinut, mutta kun sen antoi Kitarapajalle vaihdossa, meni se ymmärtääkseni sieltä 300 euroa kalliimpaan hintaan aivan samoin tein. Kaiketi ne ostajat luuraa jossain muualla kuin muusinetissä, harmi ettei täällä Oulussa :) Saattaisi kai tuo Amfisoundinikin kiinnostaa jotakuta jossain, mutta en oikein tiedä, mitä kautta löytyisi sen potentiaalinen ostaja. Voisi kai kokeilla vaikka Reverbiä. Vaikka ei nyt isommin itketä, jos jää itsellekin. Kitarapajalta voi ostaa myös rahoituksella tai luottokortilla. Mäkin oon jonkun aikaa yrittänyt myydä Andersonin Ravenia, mut aika harvalla taitaa olla laittaa käteistä 2000+ euroa tosta vaan kitaraan/vahvistimeen. Oon aika varma, et Kitarapajalta toikin olis mennyt jo aikaa sitten. |
Mikko1978 26.04.2019 10:14:15 | |
---|
Urban Baboon: Kitarapajalta voi ostaa myös rahoituksella tai luottokortilla. Mäkin oon jonkun aikaa yrittänyt myydä Andersonin Ravenia, mut aika harvalla taitaa olla laittaa käteistä 2000+ euroa tosta vaan kitaraan/vahvistimeen. Oon aika varma, et Kitarapajalta toikin olis mennyt jo aikaa sitten. Jos vain Ravenissasi olisi 60s Vibe -kaulaprofiili, niin todennäköisesti kitarasi olisi mennyt kaupaksi jo kauan sitten... |
Urban Baboon 26.04.2019 10:47:34 | |
---|
Mikko1978: Jos vain Ravenissasi olisi 60s Vibe -kaulaprofiili, niin todennäköisesti kitarasi olisi mennyt kaupaksi jo kauan sitten... No juu, toki jokainen ostajaehdokas haluaa mieleisensä specsit, kuten itselleni juuri tämä slim taper -kaulaprofiili on just se oikea. Ja se taitaa olla myös yleisin TA:n kaulaprofiili. Jos toi kitara olisi 60s vibe -profiililla, niin en olisi ikinä ostanut sitä. Ü |