Aihe: Hei! Ostin taas kitarakamaa.
1 2 3 4 5225 226 227 228 229420 421 422 423 424
hallu
01.04.2019 21:37:46
kosmonausea: Olen erittäin kiinnostunut Yamahasta :)

Heti kaupoille :-) hyvä tietää, mutta ei nyt teurasteta lehmää ennenkuin se on tapettu :-D .
"voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?"
pappasfin
02.04.2019 08:08:21
hallu: Upea kitara kertakaikkiaan ja on ollut myös oma unelmani tosi pitkään joskin mulla on tuo SA2200 Yamaha, niin AS200 olisi aika samaa kategoriaa jolloin varmaan myisin Yamahan poikkee. Mutta siis onnea hieno kitara jollaista on aina upea soittaa. Onko tuo tuliterä? vai löysitkö jostain vanhemman, nuohan tuli markkinoille joskus -80 luvun alussa jolloin John Scofield ryhtyi soittamaan sellaista kun tykkäsi, että se on niin hyvä että ei muuta tarvita enää (onhan se Teleä välillä rämpytellyt, mutta AS200 on kyllä sen tavaramerkki).

Tuliterä, pistin sen GB:n 40th Anniversaryn (halvempi versio) vaihtoon ja ostin tuon Levytukusta uutena.
PappaSFin
hallu
02.04.2019 08:43:30
pappasfin: Tuliterä, pistin sen GB:n 40th Anniversaryn (halvempi versio) vaihtoon ja ostin tuon Levytukusta uutena.

Wow pistäpä kokemuksia kun ensimmäinen into alkaa helpottaa. Mua kiinnostaa erityisesti miten se vertautuu siihen halvempaan ja sitten noi mikit (eikös tuossa ole super58, ne on meitsin suosikkimikit) niin miten futaa eli löytyykö keskialueen agressiivisuudelle tasapaino helposti?
"voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?"
winstoni
03.04.2019 19:26:01
Kävin noutamassa Mobiuksen aamulla Postista.
"Monet ihmiset antavat huolilleen uimaopetusta sen sijaan, että hukuttaisivat ne."
pappasfin
04.04.2019 14:46:49
hallu: Wow pistäpä kokemuksia kun ensimmäinen into alkaa helpottaa. Mua kiinnostaa erityisesti miten se vertautuu siihen halvempaan ja sitten noi mikit (eikös tuossa ole super58, ne on meitsin suosikkimikit) niin miten futaa eli löytyykö keskialueen agressiivisuudelle tasapaino helposti?

Tuo GB:n versio oli se varsinainen jazzari, joka soveltu enempi puhtoisiin jazzahtaviin soundeihin ja bluesiin. Tämä taasen sulautuu jazzista aina kunnon rähinään saakka :D

Mutta eri kitaroitahan noi on vaihtoon lähtenyt oli mallia https://www.levytukku.fi/ibanez-gb40thii-aa ja nyt siis ohkaisemmalla kopalla varustettu AS200 (335 mallia).

Oli toi GB ihan jeesh mutta loppujen lopuksi sen talla-ratkaisu ei ollut ihan mulle mieleen esim. kun intonaatiota säätää niin sen irtonaisen osan liikuttelu on eri kuin noiden tallapalojen ruuvista säätö, josta jälkimmäinen on paljon kivempi vaihtoehto ja lisäksi tietysti soundit ym. on noissa erillaiset.

Noi Super 58 mikit on kyllä pirun hyvät ja toimii tossa kitarassa mainiosti, voi vetää puhtoisilla kliineillä tai sitten vaikka räyhäsoundeilla ja hyvin ne taipuu, eikä mene puuroksi.
PappaSFin
VIPMetal
04.04.2019 14:57:53

No joo, lopultakin kotiin saapui Friedman BE-OD sekä TC Flashback pedaalit. Kotiräkkiin vanha luottosotaratsu TC G-major. Samaten tuli ostettua treenikselle Mesan Road King II -nuppi.
Soitan ja laulan: Heroes Don't Ask Why
munkero
04.04.2019 20:32:31
Lasketaanko jos kaverin puolesta kävi hakemassa?

https://i.imgur.com/QyaghZx.jpg

Tumma kaveri on soluttautunu mun jemien joukkoon. En tiedä voiko moista hyväksyä...
Marko Fobba Forss: Aleksi: saako sulta ottaa mallia niihin viiksiin? Yngwie Malmsteen: My whole life philosophy is that more is more.
Kaihua
05.04.2019 00:56:30
ESP on merkkinä ollut melko tuntematon henkilökohtaisesti. Nyt kuukauden aikana pari kitaraa ko merkiltä haalittu, eikä voi olla muuta kuin tyytyväinen. Tänään kotiutui parikymppinen Horizon:

https://www.dropbox.com/sh/rcv5qctp … ndt9/AAAlImmzqFgBYYHdphQmTai6a?dl=0

Ei kyllä käynyt mielessäkään ostaa floikkakitaraa mutta pakkohan tuo oli napata pois kuljeksimasta. On se vain mainio peli. Tone-potikka toimii väärinpäin??? Tulipa sitten tuollainenkin anomalia elinaikana todistettua..
Sinisilmäisyys palkitaan täällä omalla tavallaan - sulta silmät puhkotaan
Shredator
08.04.2019 08:34:19

Poistomyynnistä Mad Professorin Golden Cello... Näiden valmistus on nyt lopetettu, joten jos tällaista haluaa niin kannattaa nyt toimia.
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
Thanatopsis
08.04.2019 09:42:23
Joyo D-Seedin vaihdoin DOD Rubberneckiin. Joyossa tap tempo toimii sillä periaatteella että kahta kytkintä painellaan yhden aikaisesti. Se oli vähän haasteellista kun kengänkoko ei ole järin suuri. Kotona/treeneissä vielä onnistui OK mutta livenä ei niinkään.
http://www.lakevanda.com
atct
08.04.2019 11:18:10
Muutama pedaali tuli taas hankittua. Fenderin Tre-Verb joka on todella hyvä ja Carl Martinin Purple Moon Vintage Fuzz Viben josta valitettavasti en voi sanoa samaa.
PIM
10.04.2019 12:15:21
Eilen poistin torilta Gear4Music lafkan paksukoppaisen jazzkitaran mallia San Diego 120 eurolla. Parin tunnin treenien perusteella haukkuu kyllä hintansa komeasti ja saanee tulikasteensa livetiöamteesssa lauantaina keikalla.
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
Jeszse
10.04.2019 19:44:00
Mooer Black Truck
elon arska
11.04.2019 21:18:31
Laney GH50L ja Blackstar Artisan 212 kaappi. Voi sanoa, että kohtuulliset hinnat ei ostaessa haittaa. Sitä kun olisi se toimintatonni aina päällä...
no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio
lefa79
11.04.2019 21:59:00
elon arska: Laney GH50L ja Blackstar Artisan 212 kaappi. Voi sanoa, että kohtuulliset hinnat ei ostaessa haittaa. Sitä kun olisi se toimintatonni aina päällä...

Katos vaan, sama setti ku mulla, ennen kun hait tuon blackstarin pois :) Toivottavasti kaappi on mieluinen! Itse kyllä tykkäsin siitä.
Lego
11.04.2019 22:09:16
elon arska
11.04.2019 22:19:24
lefa79: Katos vaan, sama setti ku mulla, ennen kun hait tuon blackstarin pois :) Toivottavasti kaappi on mieluinen! Itse kyllä tykkäsin siitä.

Kyllä, otin hyvät törinät treeniksellä ja molemmat soivat nätisti!
no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio
Laulava Kylätohtori
11.04.2019 23:13:28
JAK: Tele. https://muusikoiden.net/dyn/users/161179.jpg

Nätti peli. Mitenkäs tuo talla eroaa soundiltaan perinteisestä vai eroaako mitenkään?
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
Lego
12.04.2019 08:27:49
Laulava Kylätohtori: Nätti peli. Mitenkäs tuo talla eroaa soundiltaan perinteisestä vai eroaako mitenkään?

Sen verran on vettä virrannut edellisestä telen omistuksen ajoista että muistikuvat ovat haalenneet joten en osaa kyllä eroista sanoa mitään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)