Mazah 22.06.2004 12:38:23 | |
---|
Ja kahdeksas sooloskaba on pläjäytetty käyntiin, tällä kertaa tausta on tuollaista sointu hämyilyä, erittäin ambienttia. Vähän erilaista kuin aiemmin. Soinnuista en ole itsekään täysin varma mutta kyllä siihen soolon saa aikaan.. ; ) http://www.mikseri.net/www/play.php?type=dl&id=73326 Soolojen palautus loppuu tiistaina 29.6. klo 14. "säännöt" SKABA: -kaikki saavat osallistua. -kun osallistut, soita soolo annetun taustan päälle ja pistä linkki tähän threadiin. -Nimeä mp3:sesi siten että Mnet tunnuksesi on siinä selvästi havaittavissa. -taustaa ei saa muuttaa. -Skaba tulisi olla voimassa noin 4-7 päivää. (riippuen miten osallistujia löytyy. Skaban aloittaja saa päättää niinkuin itse parhaaksi näkee.) ÄÄNESTYS: -äänestyksessä jokainen antaa pisteitä kolmelle omasta mielestä parhaalle soololle. -3 pistettä parhaalle, 2 pistettä toiseksi parhaalle, ja 1 piste kolmanneksi parhaalle. -Äänestys olisi voimassa noin 4-7 päivää. (riippuen miten osallistujia löytyy. Skaban aloittaja saa päättää niinkuin itse parhaaksi näkee.) -itseään ei saa äänestää. VOITTAJALLE: -Skaban voittaja valitsee seuraavan taustan ja vie seuraavan kisan läpi. (Skaban Aloitus Thread, äänestys thread, voittajan ilmoittaminen ja hänelle pikaviestin lähettäminen missä pyydetään häntä aloittamaan seuraavan skaban.) -nämä "säännöt" pitäisi laitttaa skaban aloitusthread:iin. Mutta minä olen Kissanainen? |
JCM 22.06.2004 12:41:47 | |
---|
Tausta on hämy, siksipä osallistun tähän. En tiedä aikatualustani, mutta enköhän saa valmiiksi ennen deadlineä. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Jucciz 22.06.2004 13:46:20 | |
---|
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Mazah 22.06.2004 15:35:35 (muokattu 22.06.2004 15:36:34) | |
---|
Kiitokset Juccikzelle. Mulla ei tosiaan ollut mitään parempaa paikkaa kuin toi mikseri joten toivoinkin että joku tekisi noin. Luit ajatukseni... Mutta minä olen Kissanainen? |
sarkjan 22.06.2004 16:04:03 (muokattu 22.06.2004 16:06:02) | |
---|
Aiemmassa skabassa kirjoitin tälläisen vinkin jolla saa ne suorat linkit Mikseriläistenkin tiedostoihin. On se vähän monimutkainen mutta toimiva: Ko. linkitettävän tiedoston kohdalla Mikserissä painetaan 'hifi' -painiketta, jolloin tiedosto aukeaa esim WinAmpissa ja alkaa kuulumaan 'livenä' palvelimelta. Tällöin klikkaamalla 'file infoa' (Alt-3) paljastuu tiedoston todellinen URL. Sitten vaan copy-pastea se talteen. Näin olen itse tehnyt ja kaikki todella toimivat nyt. Niin, aika vaativa tausta tällä kertaa! :) Minne kaikki plekut kadonneet - Where have all the plectrums gone |
Jaz 22.06.2004 16:05:40 | |
---|
|
Mazah 22.06.2004 16:18:25 | |
---|
Aiemmassa skabassa kirjoitin tälläisen vinkin... Niin, aika vaativa tausta tällä kertaa! :) Täytyy kokeilla tota juttua sitten äänestykseen. Ja mitä taustaan tulee niin se on äärimmäisen helppo kun tajuaa sen idean kuten esim. Jaz ehti tässä jo tehdä. Hieno soolo. Mutta minä olen Kissanainen? |
sarkjan 22.06.2004 16:22:49 | |
---|
Täytyy kokeilla tota juttua sitten äänestykseen. Ja mitä taustaan tulee niin se on äärimmäisen helppo kun tajuaa sen idean kuten esim. Jaz ehti tässä jo tehdä. Hieno soolo. Jep. Se on tietyllä tavalla 'vaativa' jos haluaa oikeen viimeisenpäälle tyylikästä soittaa, heh. Muiden sooloja ei passaa vielä kuunnella ennenkuin oma on valmis :) Minne kaikki plekut kadonneet - Where have all the plectrums gone |
Safaweb 22.06.2004 19:38:38 | |
---|
Oli kyllä vaativa. 2 tunnin jamittelusession jälkeen sain kuitenkin jotain aikaiseksi: http://gamma.nic.fi/~safla/Safaweb8.mp3 Nauhoitussetuppi: Itsetehty strato -> Metal Zone -> n-Track Studio, josta kaiku- ja chorus-efektit. |
Vestu 22.06.2004 19:54:26 (muokattu 22.06.2004 19:56:33) | |
---|
Olisi tosiaan mainiota jos kaikki mikseriläiset osaisivat linkittää suoraan äänitiedostoon. Tämä helpottaisi kuuntelu-urakkaa etenkin skaboissa, joissa suuri osallistujamäärä. EDIT: ainiin ja tausta on mainio. Like father like scum |
Kuha 22.06.2004 21:03:45 | |
---|
Laineilla Silja Line - taas erilainen tausta, hyvä! Kesällä kaikki kasvaa! |
sarkjan 22.06.2004 21:14:24 | |
---|
Minne kaikki plekut kadonneet - Where have all the plectrums gone |
Bilharzia 22.06.2004 21:58:56 | |
---|
www.LifeofDebauchery.Com |
Safaweb 22.06.2004 22:09:59 | |
---|
Oli aika pirun vaikee.. Kesti aika kauan keksiä mitään siihen mutta onneks kaikki hiki, veri ja räkä joka roiskui tätä tehdessä oli sen arvoista. Oletko tosissas? :D |
Miikathebest 23.06.2004 08:36:00 | |
---|
Tähän voisi hakea vaikutteita born to shred II playing fast in slow songs pätkästä. :) |
Pande 23.06.2004 10:22:12 (muokattu 23.06.2004 11:36:59) | |
---|
Haastava tausta, sanoisimpa :) Haastava = Paska. Rasittava tausta, hermot meni melkein heti. Vituttavan rytmitön kromaattinen major7-sointuklusterisotku. Täytyy nyt katsoa jos tohon silti jotain nauhottais. EDIT: Tässä osanottoni: http://www.cc.jyu.fi/~mkkoykka/pande-sooloskaba8.mp3 If you can't dazzle them with your brilliance, baffle them with your bullshit. |
Ze Kink 23.06.2004 11:35:39 | |
---|
Haastava = Paska. Et vain osaa =) "Lay down the boogie and play that funky music 'til you die!" |
Pande 23.06.2004 11:38:07 (muokattu 23.06.2004 11:41:34) | |
---|
Et vain osaa =) Odotin tätä. >;) Kyllähän tuohon sai jotain nauhotettua kun vaipui Vai-transsiin ja tilumeditoi :P EDIT: Sarkjanilla näemmä pitkälti sama linja :) If you can't dazzle them with your brilliance, baffle them with your bullshit. |
sarkjan 23.06.2004 11:43:59 | |
---|
Odotin tätä. >;) Kyllähän tuohon sai jotain nauhotettua kun vaipui Vai-transsiin ja tilumeditoi :P Sarkjanilla näemmä pitkälti sama linja :) Heh, joo. Just aattelin mainita ennen edittiäsi, että mitä olen aiempien soolojesi pohjalta kuullut soittoasi, se tyyli sopii mainiosti juuri tälläiseen 'meditaatio' -juttun. Ja hienoltahan tuo pätkä kuulostikin. Minne kaikki plekut kadonneet - Where have all the plectrums gone |
Jaahans ! Täällä onkin näköjään skaba V8 polkaistu käyntiin jo. Ohhoh, no nyt onkin vähän erikoisemman kuuloinen tausta. Saas nähdä keksinkö tohon mitään. Ei ainakaan heti herättänyt mitään idean poikasta. Mutta jotain tohon kyllä täytyy kokeilla, kunhan vaan pääsen tästä kitaran varteen (;?D K100#10 |