Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kuka on Danko Jones?
1 2 3 4 5 6
Keke Urlaub
23.06.2004 10:14:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaipaisin lisäinfoa otsikon kanadalaismuusikosta. Kiitos.
 
If you can't beat the silence, be quiet.
Bonham
23.06.2004 10:17:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tunne ukkoa tai tuotantoa sen paremmin, mutta harva bändi vetänyt livenä niin lujaa kuin nämä...
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
PekkaRii
23.06.2004 10:59:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Danko Jones on Kanadalainen äijä, jolla on bändi,jossa on basisti ja rumpali.
 
Soittaa kuin viimeistä päivää. Jumankauta. Olin viime Tavastian keikan jäkeen mustelmilla kun olin eturivissä. Se mies syöksi tulta.
 
www.dankojones.com
 
"Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991
Salaud
23.06.2004 11:30:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tunne ukkoa tai tuotantoa sen paremmin, mutta harva bändi vetänyt livenä niin lujaa kuin nämä...
 
Jos Ruissaloa meinaat, niin en mie huomannut mitään, että olisivat sen lujempaa soittaneet kuin muutkaan. Ehkä olin sitten niin hyvin fiiliksissä keikan aikana, ettei moiseen volyymiin kiinnittänyt huomiota.
 
Hyviä keikkoja Danko Jones on vetänyt, varsinkin Tavastialla löi tiskiin sellaisen setin, notta meni Salaud hiljaiseksi. Levyt ei ole kokonaisuuksina ehkä toimineet, mutta monia loistobiisejä niihinkin on kertynyt. Mainittakoon vaikka: Play the blues, Lovercall, Word is bond, Sound of love. Siinä nippu sellaisia tykki-biisejä, että väkisinkin alkaa lahkeessa turaamaan.
 
http://www.tricky-b.tk
MV
23.06.2004 11:57:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko sama äijä jolla on pitkä kieli?
 
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Salaud
23.06.2004 12:09:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko sama äijä jolla on pitkä kieli?
 
Sama äijä.
 
http://www.dankojones.com/theroad/Danko_Turbonegro.jpg
 
http://www.tricky-b.tk
Lähikauppias
23.06.2004 15:13:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miepä oonkin nähnyt Dankon livenä Ruotsissa erittäin pienessä kahvila/klubissa jo vuosi-pari ennen nykyistä "kuuluisuuttaan"! Nih!
 
Oli muuten aika kova ja hikinen meisinki, niin sanoakseni, vaikken itse musasta niin erityisesti välitä. Vähän turhan perusrokkia mulle.
aivokuolio
23.06.2004 17:27:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei kestä ehkä maratonikuuntelua, mutta toimii yksittäisinä biiseinä ja varsinkin illanistujaisissa aika mahdottoman hyvin. ja tietysti livenä aivan ehdoton rokkitrio. jos jotain biisejä kaipailet, niin suosittelisin aloittelemaan seuraavilla: i want you, lovercall, my word is my bond, sound of love, soul on ice.
 
bastardo
24.06.2004 18:58:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä on meikän bubblin' under -listalla aika korkealla, ja olisikin ilo nähdä bändin tekevän määrätietoisen työn tuloksena lopullinen läpimurtonsa.
 
Levyhyllystä löytyy tuo Born A Lion -lätty, jolla on juurikin melko tyrnää meininkiä, mutta vastapainona turhia täytebiisejä.
 
Ehkä se sieltä vielä tulee. Livenä haluaisin kyllä tämän nähdä.
 
I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands...
Tatu
25.06.2004 01:47:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joku v:n wänkkääjä pölli mun hienon danko-lippiksen siellä tavastian keikalla. tais jollain mennä siellä edessä hermo mun "jammailuihin". Niin ja sä yks et oo ainoo joka sen on ennen nykystä kuuluisuuttaan nähny livenä, nih! Ja mulle kyllä tommonen kunnon barebonerockki uppoo.
 
There's a bullet in the matress
HaloOfFlies
03.04.2008 00:55:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1377 päivää vanhaan ketjuun!
 
No niin olen, mutta nyt se bändin todellinen läpimurto on tainnut tulla. Helkkari että potkii tuo Take Me Home, parhaita biisejä mitä olen vähään aikaan kuullut. Aluksi olin että mitäh, onko tämä muka Danko Jones, mutta parin-kolmen kuuntelun jälkeen kolahti kuin metrin halko.
 
Nytkin soi päässä repeatilla.
 
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
MaxDamage
03.04.2008 08:45:13 (muokattu 03.04.2008 10:07:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka on Danko Jones?
 
Danko on kanadalainen mies joka on syntynyt leijonana ja hikoilee verta.
 
Parhaus-äijä joka vetää yleensä erittäin energisiä keikkavetoja. Nikulan Ruisrock -06 spiikkaus: "Tämä bändi on livenä kuin dynamiittia".
 
Dankon keikat alkavat Lahjomattomien tunnarilla jonka jälkeen räjähtää kitarasta roketti rollia yllättävänkin puhtaalla soundilla. ja hyvä niin ettei mene kauheaksi hevisirkkeli puuroksi.
 
Danko on myös huumori miehiä ja kova heittämään läppää keikan aikana.
 
MaxDamage
03.04.2008 08:46:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=--iufR6abVQ
 
kivi
03.04.2008 12:22:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Työkaveri kysyi samaa, ja vastaukseni kuului: "Musiikillinen vastine nyrkkeilypallolle." Ja joo, hirveää hakkausta Danko on, mutta parhaimmillaan aivan loistavaa tykitystä. Kiitos vain kavereille jotka tutustuttivat herran tuotantoon jo vuosia sitten, ekojen levyjen aikoihin.
 
Keikalle on mentävä taas kerran. On niitäkin jokunen tullut nähtyä.
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
Johnny Buzz
03.04.2008 18:02:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tähän biisiin kiteytyy hyvin Dankon meininki: http://www.youtube.com/watch?v=yGLwqtOF_XY
 
Suoraviivaista rokkia, joka toimii kympillä. Kesällä tulee taas nähtyä livenä, which is nice.
 
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Soulstabin debyyttialbumi Primitive Communication kaupoissa 30.4. Levyjulkkarit 2.5. @ Texas Co., Helsinki.
Guildfinger
03.04.2008 19:53:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Danko lainaa aina Suomesta Hiwatin DR103:n, kun täällä mekastaa. Siitä se puhtaahko botne. Näin ne joskus Tavastialla, enkä digannut: Tylsää jyystöä pidemmän päälle, vrt. vaikka AC/DC...ja sitten se purskutti vettä kidastaan yleisön niskaan, kun uhoamiseltaan ehti. Parempi vesi kun tekoveri. Aika energinen ape jokatapauksessa.
 
bedlam
03.04.2008 22:33:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helkkari että potkii tuo Take Me Home
 
En ollut koskaan kuullut orkesterilta yhtäkään piisiä, mutta olin kyllä kuvauksia musiikin tyylistä kuullut. Hieman siis järkytyinkin, kun radiossa monta viikkoa iskelmien keskellä soinut kesäinen Radio Novalle sopiva renkutus paljastui kyseisen orkan esittämäksi. Ei taida sitten edustaa ihan orkesterin tavallista linjaa?
 
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
MrQ
04.04.2008 02:48:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

altsu/indiehomolle:
 
mistä siis on kyse. tiedättehän, jos joku muu kuin hitlerin isoäiti kuuntelee niin se on automaattisesti poppia ja eka demo oli paras jne jaddajaddajadda silloin kuuskytseittemän kun mä olin jne.
 
eli siis.
 
mistä on kyse. on kiinnostanut nimenä monta vuotta mutta ei ole tullut oikein hyvää tilaisuutta tutustua.
 
ehkä nyt sit
 
Informaatiokameli
04.04.2008 14:48:21 (muokattu 04.04.2008 14:48:29)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistäpä levystä kannattaisi aloittaa tähän bändiin tutustuminen? Uuden levyn radiossa soiva ralli alkoi alkuinhotuksen jälkeen saamaan jalan vipattamaan niin kovaa, että tätä tahtoo lisää.
 
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
KooAa
04.04.2008 14:55:00 (muokattu 04.04.2008 14:55:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin Lutakossa livenä vuonna 2003. Kova keikka muuten mut biisit oli liian samanlaisia makuuni. Se oli vielä ns. vanhan Lutakon aikaa.
 
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «