Aihe: Pohjoismainen Tanssigaala TV2
1 2
M.i.k.key
21.06.2004 20:37:42 (muokattu 21.06.2004 20:41:33)
Huhhuh, ohjelma ei ole vielä edes puolillaan ja pakko alkaa jo avautumaan. Tämä tulee puhtaasti muusikkominän puolesta ja täysin turakaisia säälittämättä, mutta onhan tuo ihan kamalan kuulosta!

Nyt siellä veivaa Tommy´s tuleluo-ilmeineen! Ei swengaa yhtään, hirveää midihaitarointia yms. Stilikkakaveri tosin on kova. Äskeinen Finlanders esitys oli sentään kohtalainen. Tango ja Beatiful Maria olivat ok, mutta eipä noissa rokeissa ollut mitään alkuperäisen rokin rytmiikkaa tai asennetta jäljellä.. Nyt katsomaan lisää jollei ja myöhemmin kirjoittamaan ellei pää räjähdä sitä ennen..

Ehkä joku turakaisystävistämme on jopa ollut paikalla ja voi välittää tunnelmia?

EDIT: Eipä ole Motif kuulostanut ikinä noin huonolta kuin tommysin hirveän mukahifisähköpianot. Noi kaiut pyörii tuolla salissa monta päivää...
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
Kukko
21.06.2004 21:43:03 (muokattu 21.06.2004 21:43:41)

Arvelin katsoessani,että täällä joku on varmaan jo avautunut aiheesta, muistaakseni toi oli uusinta ja sitä on täällä jo ruodittu- eikä ihme.
Mua alkoi oikeasti pelottamaan se Tommy`s laulaja,oli nimittäin semmoset ilmeet ja maneerit, ihan niinkuin olis paskaa vääntäny(sitä se tekikin:)
Mä käsitin että sen laulu tuli nauhalta!!! Ihan niinkuin se olis pyrkinyt pitämään nyrkkiään suun edessä, ettei virheartikulaatio paljasta taustanauhaa, ja tulihan sieltä akustinen kitarakin välillä, eikä soittajaa mailla halmeilla...!!
Mulle yleensä kaikki käy, jos tekee asenteella ja aidosti, mutta että laulutkin perkele nauhalta...Ja ne kaiut, eihän siellä saa**na muuta ollukkaan kun kaikua. Tän nähtyäni mä pidän souvareita erittäin kovana tanssipändinä.
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
WanhaWetäjä
22.06.2004 00:02:51

Olihan tosta jo juttua aiemmin...mä kattelin ne Finkkujen alotusbiisit ja puolet sen Tommysin ekasta biisistä...se riitti mulle tällä kertaa...niiin eihän se F-landers ole kyllä mikään rock-bändi ja kielikurssit olisivat poikaa tälle bassoesalle mikä Harteliini sitten onkin...huonosti lausui poika enklantia..

Pisteet kuitenkin Finkuille,ne sentään veti livenä ja onhan ne kuitenkin pitkän linjan vetäjiä,ja homma toimii lievästä anemiasta huolimatta !
pekkajau
22.06.2004 11:42:24
Mä rupeen kans laulamaan norjaksi vai millä ihmeen kielellä siellä mongerrettiin? Oli tosi romanttisen kuulosta! Ruusuja ei voi näillä liksoilla ruveta jakaan turiksille. Menis koko keikkapalkkio kukkiin!
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
baron
22.06.2004 12:53:25

Mä rupeen kans laulamaan norjaksi vai millä ihmeen kielellä siellä mongerrettiin? Oli tosi romanttisen kuulosta! Ruusuja ei voi näillä liksoilla ruveta jakaan turiksille. Menis koko keikkapalkkio kukkiin!

Tanskaa! Kuuntelin ihaillen, ehdotan että meidän laulaja alkaa opiskella (tosin hänellä on jo ruotsinkin kanssa vaikeuksia)

Mä myös katselin ruusujakoa, ajattelin ehdottaa diiliä naapurikukkakaupan kanssa, että antaisi poisheitettävät mulle, niin jakaisin niitä keikoilla.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei"
Mynthor
22.06.2004 13:16:30

Mä myös katselin ruusujakoa, ajattelin ehdottaa diiliä naapurikukkakaupan kanssa, että antaisi poisheitettävät mulle, niin jakaisin niitä keikoilla.

Heh, keikalta rouvalle hyvä mieli ja nahistunut tulppaani.
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
Pula-Aho
22.06.2004 13:44:32

Mää kattelin sitä ruusujen jakoa ja tuli mieleen, kun joku täällä morkkasi jotain suomalaisbändiä (oisko ollut Unelmavävyt) hymyilemisestä ja positiivisuudesta.
Vaan pientä ne on suomipokaitten hymyilyt tuon ruusujenjaon rinnalla.

Muutenkin toistan aiemmin lausumani seikan. Suomalainen iskelmämusiikki on hienoa. Kyse on siitä mihin sitä vertaa.

Voisinpa melken laventaa väittämääni toteamalla, että suomalaiset tanssiorkesterit ovat hienoja.
Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen.
Sandy
22.06.2004 15:02:10
Mua alkoi oikeasti pelottamaan se Tommy`s laulaja,oli nimittäin semmoset ilmeet ja maneerit

Se oli oikeesti ihan kauheen pelottava ilmestys laulaessaan! Oli kyllä muutenkin niin kauheeta kuraa koko shöy! Tuli sellainen fiilis mullekin, että olen ylpeä suomalaisuudestani! Siis siitä, että täällä sentään suurin osa soittajista/laulajista tekee hommia rehellisellä meiningillä eli soitetaan ja lauletaan oikeesti, vaikka ei niin siistiltä sit kuulostaiskaan.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
Turakainen
22.06.2004 23:31:26 (muokattu 22.06.2004 23:45:15)
Ehkä joku turakaisystävistämme on jopa ollut paikalla ja voi välittää tunnelmia?

Nythän on niin että ainoa oikea T oli muorinsa kanssa paikalla ja jopa näkyy tanssimassa Ryöttäänniemen Nuorisoseuran edellisen viikon tanssikursseilla oppimaansa buggia.

Huomasitte varmaan lähetyksestä kuinka tanskalainen laulaja keskittyi jakamaan ruusuja ja Finlandersien Jussi rumpujensa takana biisien välillä kaivamaan nenäänsä. Metsäkansa rules!

Edit: muori käski korjata että se on biisi eikä bisi.
baron
22.06.2004 23:41:06

Nythän on niin että ainoa oikea T oli muorinsa kanssa paikalla ja jopa näkyy tanssimassa Ryöttäänniemen Nuorisoseuran edellisen viikon tanssikursseilla oppimaansa buggia.

Huomasitte varmaan lähetyksestä kuinka tanskalainen laulaja keskittyi jakamaan ruusuja ja Finlandersien Jussi rumpujensa takana bisien välillä kaivamaan nenäänsä. Metsäkansa rules!

Huomattiin. Kumpi puree suomalaiseen turakaiseen paremmin?
Turakainen
22.06.2004 23:49:35
Huomattiin. Kumpi puree suomalaiseen turakaiseen paremmin?

Ehdottomasti se SF-meininki. Suomalaisten tanssibändien taso on maailman korkein.
Kukko
23.06.2004 00:22:08 (muokattu 23.06.2004 00:23:16)

Tämä Tommy`s olikin sitte suomalainen bändi...http://www.tommys-musik.fi/frame_wel.html

(vieläkin pelottaa toi naama,oli se nii vihaasen näkööne-huhuh-)
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
M.i.k.key
23.06.2004 00:25:55
Ymmärrän oikein hyvin noitten suomen länsirannikon muusikoitten ruotsiyhteyttä. Ala on kuitenkin ruotsissa sen verran suurempi että liksat ovat mm. paljon paremmat. Siellä joka bändi ajelee kunnon bussilla ja keikkaa riittää vaikka tuommoisia muutaman nähneenä taso ei päätä huimaa. Sitähän vois lähteä vähän saksofonin ja kovalevyjen kanssa sinne buggista soittamaan ja ottamaan urpoilta rahat pois!
Mynthor
23.06.2004 02:54:16
Ymmärrän oikein hyvin noitten suomen länsirannikon muusikoitten ruotsiyhteyttä. Ala on kuitenkin ruotsissa sen verran suurempi että liksat ovat mm. paljon paremmat. Siellä joka bändi ajelee kunnon bussilla ja keikkaa riittää vaikka tuommoisia muutaman nähneenä taso ei päätä huimaa. Sitähän vois lähteä vähän saksofonin ja kovalevyjen kanssa sinne buggista soittamaan ja ottamaan urpoilta rahat pois!

Mä voin ajaa bussia, jos splitataan kruunut. Sovittu?
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
M.i.k.key
23.06.2004 03:07:40
Mä voin ajaa bussia, jos splitataan kruunut. Sovittu?

Tottakai, vaihdoin omaksi kuvaksi vanhan baron´s kuvan. Tuolla tyylillä mennään! Rahaa tulee ovista ja ikkunoista
samulijp
23.06.2004 09:55:33
Itsekkin katselin tuota hetken. Joku ruotsiksi laulava pumppu veivasi todella kylmästi. 30s ja kanava vaihtui. Hrrr....
.::COB - Children Of Baron::. My name is Baron, Samuli Baron!
baron
23.06.2004 10:33:17

Kaikkea paskaa sitä maailmaan mahtuu...

Mietin, että horsmathan kohtapuoleen alkaa kukkia.
Jos niitä alkaisi jakaa keikoilla leideille?

(Meinaan sopii paremmin liksatasoon kuin ruusut)
clave
23.06.2004 12:46:07

Tossa svensktoppenosastomusassa pitää ehdottomasti osata kieltä. Muuten ei tiedä, että biisi on vaihtunut.
pekkajau
23.06.2004 13:09:08
Kaikkea paskaa sitä maailmaan mahtuu...

Yksi kukkaihminen sanoi mulle kerran että kauneimmat ruusut kasvaa paskassa!
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)