Kukko 23.06.2004 00:06:29 | |
---|
Otetaan näin keskustelun muodossa starttia keskikesän juhlaan(on täällä ollu turhempiakin topicceja;) 1.ootko keikalla juhannuksena? 2.tuleeko kovempi keikkaliksa kuin normikeikasta? 3.mitä tekisit jos et olisi keikalla? Meillä oli koko koko kevään kiinni j-keikka tanssilavalla(klappiksen kanssa), mutta kun tuossa kuukausi sitten soittelin, oli otettu joku toinen- noh, lava on tosin jonkun yleishyödyllisen seuran pyörittämä, eikä toiminta vaikuttanut kovin ammattimaiselta(ei meilläkään) Mä hain lidlistä halpaa kaljaa ja meinaa ryypätä koko juhannuksen JIIIIIIIHAAAAAAAAAA! "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
M.i.k.key 23.06.2004 00:10:19 | |
---|
1.ootko keikalla juhannuksena? Kyllä olen, aattona ja juhannuspäivänä 2.tuleeko kovempi keikkaliksa kuin normikeikasta? Aattona tuplat. Menen tuuraamaan ja bändin tarkka liksa ei ihan tiedossa mutta erittäin jees se on kuitenkin 3.mitä tekisit jos et olisi keikalla? Jotain tuommoista mökkeilyhommaa hyvässä seurassa. Lähilavalle pyörimään siinä illasta ja perusbailausta... My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
KoskPaavo 23.06.2004 00:43:26 | |
---|
Siis Lidlistä kepua juhannukseksi???? Tuli keikka ,juu . Eikä soiteta kuin 2,5 tuntia, jonkun 50.vuotispäivät. Parempi liksa tulee. Soittaja selviää aina. |
Eddy 23.06.2004 00:47:48 | |
---|
1.ootko keikalla juhannuksena? Joo.Molempina päivinä... 2.tuleeko kovempi keikkaliksa kuin normikeikasta? Norm. juhannusveto ollut keskimäärin 2-3x norm. vääntö.Tuuraustyyppinen veto,joten saa nähdä... 3.mitä tekisit jos et olisi keikalla? Todennäköisesti vielä heikommassa hapessa,kuin yleisöä viihdyttäessäni... Koskettelen soittimia... |
isojussi 23.06.2004 01:12:25 | |
---|
Otetaan näin keskustelun muodossa starttia keskikesän juhlaan(on täällä ollu turhempiakin topicceja;) Mutta ei näin "vaarallisia" - rupee pian suu napsaan...;-) 1.ootko keikalla juhannuksena? En oo, enkä oikein haluaiskaan olla. Sitten on seuraava vapaa lauantai lokakuussa, jollon alkaa pikkujoukausi painaan päälle, joten juhannus vois olla vaikka mun kesäloma. 2.tuleeko kovempi keikkaliksa kuin normikeikasta? Oon kyllä miettiny, mitän pyydän jos joku kysyy... 10x, jotta saan olla kotona? 3.mitä tekisit jos et olisi keikalla? Mennään aattona entiselle helveti hyvälle työkaverille ja hykyiselle pelkälle helvetin hyvälle kaverille iltaa viettään koko perhe. Odotan aattioa innolla. Juhannuspäivän yks toinen kaveri sitten pilaakin häillänsä... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Heikki L. 23.06.2004 01:19:34 | |
---|
1.ootko keikalla juhannuksena? Tod. näk. Wembleyllä. Kattomassa Usheria. 3.mitä tekisit jos et olisi keikalla? Yrittäisin olla keikalla. Tai möksällä. Shack! |
Mynthor 23.06.2004 02:03:29 (muokattu 24.06.2004 22:50:39) | |
---|
Mä hain lidlistä halpaa kaljaa Sama meininki täällä. Ajattelin lyödä grafenwalderit kylmälaukkuun, viedä ne kiertoajelulle Länsi-Suomeen, kaadella kurkkuun ja polkaista muutaman keikan siinä ohessa. Luonnollisesti oluen nautiskelun jäädessä enimmässä osin keikkojen jälkeiselle ajalle, tämä tehtäköön selväksi ennenkuin moraalisaarnat alkaa... Ja keikkaliksat on tietenkin sitä luokkaa, että ens viikolla tiliotteessa lukee: "Tilinne on täynnä". Nyt kun kerran jollain meni hernemaissipaprikat poskionteloon, ilmoitan että ed. lause on ns. huumoria. haha...
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
Eddy 23.06.2004 02:54:43 | |
---|
Ja keikkaliksat on tietenkin sitä luokkaa, että ens viikolla tiliotteessa lukee: "Tilinne on täynnä". Terve tuloa kerhoon!Pankki ei kuulemma suostu rakentamaan uutta lisäsiipeä mun talletuksille,mutta koitan keksiä jonkun ratkaisun tolle paperisaastelle,joka tukkii kulkuväylän asuntooni... Koskettelen soittimia... |
Neljä Ruuvia 23.06.2004 06:28:17 | |
---|
Ja keikkaliksat on tietenkin sitä luokkaa, että ens viikolla tiliotteessa lukee: "Tilinne on täynnä". Voi vxxxu sun kanssa:-) Kylmä jätkä ! Mä lähen v:uun täältä ja musta tulee Euroopan paras! Toi tietenki toteutuu sillä edellytyksellä että toimisto maksaa fyffet tilille :-) |
1.ootko keikalla juhannuksena? En, viime juhannuksen mahti kankkusen jälkeen aioin myydä sinnekkin keikan, mutta empä sitten myynytkään. saahan tuota riekkasta ihan tarpeeksi muutenkin. Amatööri kun voi tehdä tämänkin. 2.tuleeko kovempi keikkaliksa kuin normikeikasta? No itseasiassa tarjosin paria keikkaa 1,5X liksalla, mutta ei mennyt läpi. En tiedä johtuiko siittä että meillä on jo kova liksa muutenkin ;) Yksi varma keikka olisi olut aatolle perheeltä, jonka juhlia olen jo soitellut monena vuotena. Valehtelin, että ollaan kiinni. 3.mitä tekisit jos et olisi keikalla? Mä hain lidlistä halpaa kaljaa ja meinaa ryypätä koko juhannuksen JIIIIIIIHAAAAAAAAAA! Jotain tuollaista. mä hain halpaa karhua sestosta ja aioin ryypätä koko juhannuksen saaressa hyvässä seurassa. Näin offtopiccina. Kaveri haki pari vuotta lainassa olleen nuotiohaitarin pois ja tuli hätä, että ei keikkapeliä voi jussina sareen viedä. Piti sitten pörssistä etsiä joku nuotiohaitari ja käydä hakemassa pois. Löytyi juuri sopiva "isän vanha peli, eikai se sillä paljon soitellu, tuossa se on nurkassa pyörinyt jo vuosia" aparaatti VARSIN edullisesti. Italialainen suorapenkkinen VERMONA aivan helvetin paska saundi, ja hieman paikoin epävireessä ja joitain kieliä tukossa, mutta mekaanisesti, kuin pakasta vedetty. Käy kuin nyyrikki perseeseen. Pula-Ahoa lainaten, mailman toiseksi paras asia on kännissä soittaminen. Mika |
oizo 23.06.2004 09:31:49 | |
---|
1.ootko keikalla juhannuksena? Juhannuspäivänä on hääkeikka.´ 2.tuleeko kovempi keikkaliksa kuin normikeikasta? Noin 1.5 kertaa kovempi mitä normaalisti. 3.mitä tekisit jos et olisi keikalla? Todennäköisesti lauantaina kärsisin kovasta kankkusesta. Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
kuunsirppi 23.06.2004 09:32:50 | |
---|
Vapaalla ollaan mekin. Oikeastaan ainoa viikonloppu, jolloin ei haluta mennä keikalle. En ole edes miettinyt, millä hinnalla lähtisin. Saaressa ollaan hyvässä seurassa, nuotiota tuijotellen, grillaillen ja olutta ja jotain viiniä (?) juoden (minä siis juon olutta ja viiniä ja isäntä varmaan kirkasta, tai viskiä kolalla). Olut on varmaan Karhua, kun ei tummaa Velkoa raaski ostaa niin paljon, että ihan juomalla jois. Se on vaan nautiskelujuoma! |
baron 23.06.2004 10:01:23 | |
---|
Bändille olisi juhannuskeikka sopinut, tyttöystävä sanoi tiukan ein ja varmasti nyt on pää kipeämpi. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
v_m_kangas 23.06.2004 10:57:09 | |
---|
Molemmat päivät, Pe ja La keikalla, soitonsiirtoa vaivaiset 500 km lauantain vastaisena yönä. Humppaa tai soita humppaa |
Pula-Aho 23.06.2004 11:12:55 | |
---|
Aattona keikalla, mikä on kyllä poikkeuksellista. Toisaalta itselleni ei juhannus tai uusi vuosi ole sen kummempi viikonloppu kuin muutkaan. Kun perheessä on pieniä lapsia niin eipä sitä kuitenkaan lähtisi enemmälti riekkumaan. Joulu on ainoa juhlapäivä jolloin haluan ehdottomasti olla kotosalla. Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. |
mr.muzak 23.06.2004 12:17:59 | |
---|
..Toisaalta itselleni ei juhannus tai uusi vuosi ole sen kummempi viikonloppu kuin muutkaan. Joulu on ainoa juhlapäivä jolloin haluan ehdottomasti olla kotosalla. Mä komppaan tätä. Molemmat päivät töissä, 1,5X liksa, ei harmita yhtään. Muuten tod.näk. istuisin kotona futista katsoen selvinpäin. |
v_m_kangas 23.06.2004 12:21:45 | |
---|
Toisaalta itselleni ei juhannus tai uusi vuosi ole sen kummempi viikonloppu kuin muutkaan. ....... Joulu on ainoa juhlapäivä jolloin haluan ehdottomasti olla kotosalla. Samat sanat. Juhlapyhinä on vielä lisäksi kaikenlaisia rajoituksia ja poikkeuksia mm. kauppojen aukioloajoissa ja joka paikka on täynnään hilpeitä juhlijoita. Vapaata voi samanlailla viettää normaalina viikonloppunakin :) Jouluaatto ja -päivä ovat poikkeuksena, Tapanina sitten maistuu jo keikkakin. Humppaa tai soita humppaa |
WanhaWetäjä 23.06.2004 17:41:47 | |
---|
Valitettavasti keikalla...vieläpä kuppilassa...liksa kait vähän minimiä parempi(1 1/2 x )...mieluummin oisin mökillä,paska homma kun en tajunnut tossa keväällä hyvissä ajoin ilmotella kundeille että mä en sitten juhannuksena lähe keikalle...vanhaan "hyvään"aikaan se oli automaattisesti tuplaliksa vappu,juhannus,tapani ja uusvuosi,olit sitten kapakassa tai lavakeikalla... Mutta hyvää siinä juhannuskeikassa on se että ei oo kankkusta lauantaina,sillon pääsee onneks mökille ja saunaan :-) |
Sandy 23.06.2004 18:13:04 | |
---|
1.ootko keikalla juhannuksena? 2.tuleeko kovempi keikkaliksa kuin normikeikasta? 3.mitä tekisit jos et olisi keikalla? 1. Aattona ollaan keikalla. Ja ulkona tietty soitetaan kun sadetta taas luvattu. Prkl. 2. On se parempi. 3. Samaa varmaan kuin tuhannet muutkin suomalaiset.. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Have 24.06.2004 01:17:26 (muokattu 24.06.2004 01:17:59) | |
---|
Aattona Varsinais-Suomessa. Päivänä Kainuussa. Ajomatkaa vajaat 500 km Kainuuseen ja bändin ainoa C - korttilainen. Mahtavaa!!! |