Aihe: Kokemuksia Nevalaisen kitaroista..
1 2
fox
22.06.2004 22:58:01

Kokemusta on Nevalaisen Matin kitaroista 80-luvulta asti, mutta vanhempiin olen "jäävi" sanomaan mitään, Flying Finnejä olen kokeillu ynnä noita "perinnekeppejä". Uusien sähköpuolista en osaa sanoa muuta kuin että tuntuvat toimivilta, mikkejä jotkut sanoo hieman "kolkon koviksi" mutta makuasioita nuo. Käykää Matin puorissa Tampesterissa, kyllä se siellä päivystää ja ilahtuu, varsinkin jos kaupoille pääsee.
Tuossa on Matin kätten tuotetta (ja vähän meikäläisenkin, myönnettävä) Guitar Labran ajoilta...
http://www.lehmo.com/lehtostudio/fiba/fiba.htm
mongoloidi
22.06.2004 23:43:19

Sehän on nätin näkönen peli.
Missähän päin Tamperetta mahtaa tuo Nevalaisen putiikki sijaita?
fox
23.06.2004 00:09:59

Sehän on nätin näkönen peli.
Missähän päin Tamperetta mahtaa tuo Nevalaisen putiikki sijaita?

Keskustorilta ku lähdet siitä Mäkkärin nurkalta kohti Laukontoria eli Alarantaa sitä kivikirjastoa kulkemaan, niin Matti on matkan varrella Boot Factoryn yläkerrassa.. Jos putoot Ratinan suvantoon uimaan niin olet menny ohi...;)
kulmahiomakone
23.06.2004 00:23:27
Tuossa on Matin kätten tuotetta (ja vähän meikäläisenkin, myönnettävä) Guitar Labran ajoilta...

Sun keppi? Jos tunnet joskus pakottavaa tarvetta myydä tuon, niin ota yhteyttä.
Ostan EL84 pääteputkella varustetun putkiradion, toimivan tai rikkinäisen.
fox
23.06.2004 00:31:33

Sun keppi? Jos tunnet joskus pakottavaa tarvetta myydä tuon, niin ota yhteyttä.

Minunpa minun. Made by Nevalainen ja itte minä. Noita on toinenkin (ehkä edelleen) olemassa, vaan en tiedä missä. Eikä Matti liiemmin. Oikeeseen Firebirdiin verrattuna tuo on puolet painavampi, kaulapainoinen ei siltikään ole, kuten ei esikuvansakaan (näitä urbaanilegendoja, myös SG:n, siis alkuperäisen, osalta) ja otelautamerkit on meikäläisen innovaatio. Tuskin "kätteni työtä" myymässä olen, mutta pidetään mielessä kuitenkin..;)
fox
23.06.2004 11:47:36

Terve

Hieno on!
Meitin toisella kitaristilla oli aikoinaan Guitar Labran Strato, joka oli jostain perin tummasta (ei tarkempaa tietoa..pähkinä?) puusta tehty. Painoi kuin synti, eikä akustisesti soinut mitenkään vallan hyvin, mutta kaunis oli. Kullatut osat vielä.
Missä lie tänä päivänä?

Ettei olis ollu jopa vieläpä massiivi-ruusupuusta... Matti teki ainakin kauloja täys-ruusupuusta koivuisella "skunk-stripella".. En juuri tuollasta Stratoa kyllä muista, sen sijaan vihree sunbursti jossa oli ruusupuukaula tulee mieleen, olikos tuon tumman kitaran lavassa kaiverrus "Guitar Labra" sellasella hopeahileellä täytettynä? Vai vaan kaiverruksen urat?
HS
24.06.2004 10:08:11
Terve

...olikos tuon tumman kitaran lavassa kaiverrus "Guitar Labra" sellasella hopeahileellä täytettynä? Vai vaan kaiverruksen urat?

Tuossa kyselin entiseltä omistajalta; Muisteli, että olisi ollut pähkinäbody ja ruusupuuotelauta. Messinkinen pleksi oli eloksoitu kullanväriseksi. Lavassa oli Guitar Labran logo ja mikit oli Bartolinin(!) tripla. Pirun hieno vehjes oli (on).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)