TTV 21.03.2019 10:59:18 | |
---|
haunted: Jotaki pitää silti oikeeski järjestykses olla pään sisällä ku rontti parikymppisenä kynäilee AD:n. Se järjestys oli onneksi enemmän kohdallaan ennen AD:tä; Schizo-Beneath-Arise on brassirässin pyhä kolminaisuus :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Burn 21.03.2019 11:09:54 | |
---|
TTV: Se järjestys oli onneksi enemmän kohdallaan ennen AD:tä; Schizo-Beneath-Arise on brassirässin pyhä kolminaisuus :-) No todellakin. Schizophrenian aikaan Max oli 18 ja Igor 17, joten kyllä siinä jotain tarvii korvien välissä olla, että sieltä viidakosta onnistuu ponnistamaan maailmalle. Luulen, että se pöhköys alkoi kukkia vasta ajan myötä, kun vinkku ja kukka alkoivat maistumaan enemmän. varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset. |
ps3t 25.03.2019 09:01:23 | |
---|
Hetfield: Joo muistan kun teininä ostin tän, melkosta vuodatusta. Laski mm. kuinka monta kertaa Load-levyllä "sahataan" riffeissä. Hohoh. Kiinnostelis kyllä toi S&M2, harmi ettei ole kuin San Franciscossa. 1999 soittivat sitte myöhemmin myös New Yorkissa ja Berliinissä sinfonian kera. E: No hommasin nyt kumminkin liput, toivottavasti piippuhyllylle kuuluu jotain, ne on jostain katonrajasta melkeinpä. Onneks on lava sentään keskellä areenaa. Tuo tuli luettua joskus reilu 10v sitten. Ihmettelin kyllä kovasti että mistä tuo kirjan saama suosio oli tullut. Kirjailija-hevipertti ylisti ylisti 80-luvun kamaa ja itki katkerana pettymystään kun bändin linja muuttui loadeilla. "the only winning move is not to play" |
santakasa 26.03.2019 12:27:52 | |
---|
Kirjan antoisin hetki oli historiikki ennen Kill em All -levyä. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Ojankaivaja 26.03.2019 17:09:50 | |
---|
Hetfield: Joo muistan kun teininä ostin tän, melkosta vuodatusta. Laski mm. kuinka monta kertaa Load-levyllä "sahataan" riffeissä. Hohoh. Kiinnostelis kyllä toi S&M2, harmi ettei ole kuin San Franciscossa. 1999 soittivat sitte myöhemmin myös New Yorkissa ja Berliinissä sinfonian kera. E: No hommasin nyt kumminkin liput, toivottavasti piippuhyllylle kuuluu jotain, ne on jostain katonrajasta melkeinpä. Onneks on lava sentään keskellä areenaa. Paljonko maksoit lipuista? Meinasin itsekin napata kun on muutenkin menossa tuonne tuohon aikaan, mutta halvimmat liput huiteli 450USD (2kpl) joten jätin väliin. |
Ojankaivaja: Paljonko maksoit lipuista? Meinasin itsekin napata kun on muutenkin menossa tuonne tuohon aikaan, mutta halvimmat liput huiteli 450USD (2kpl) joten jätin väliin. 100 dollaria. Mutta nyt tulee toinen keikka sunnuntaille clubin jäsenille, niin yritän ehkä saada vähän paremmalta paikalta lipun myös. Kassellaan. Alright, alright, alright! |
Tuomoo 26.03.2019 19:39:18 | |
---|
Hetfield: 100 dollaria. Mutta nyt tulee toinen keikka sunnuntaille clubin jäsenille, niin yritän ehkä saada vähän paremmalta paikalta lipun myös. Kassellaan. Eihän tuo nyt sinänsä paha hinta lipuista ole, mutta tuohon päälle matkat, majoitukset, ruoat.... Ei vaan itse raaskisi laittaa. Tai jos sen ottaisi elämyksen kannalta, niin sitten ehkä. |
Marlowe 28.03.2019 10:13:52 | |
---|
pehko: Luen tässä pitkästä aikaa tätä Joel McIverin 'Metallica' kirjaa. Vituttaa kyllä kun tää laukoo omaa mielipidettään ihan kokoajan. Olen lukenut Joel McIverin kirjat Black Sabbathista ja Motörheadista, ja ne ovat kyllä molemmat olleet sen verran köpöisiä esityksiä, että ihmettelen niiden kääntämistä kun luulisi raskaan musiikin jättiläisistä olevan parempiakin teoksia tarjolla. Motörhead-kirjassa paistoi läpi puolestaan melkeinpä kritiikitön suhtautuminen aiheeseen. Molemmat kirjat oli koostettu etupäässä vanhoista haastatteluista, joita sitten lainaillaan aika suruttomasti, vaan mitäpä toisaalta muutakaan voi tehdä, jos ei pääse itse bändin kanssa tekemisiin. Lisäksi tekstiin oli päässyt melko armottomia asiavirheitä: esimerkiksi Black Sabbathin "Evil Woman" esiteltiin "lupaavana osoituksena bändin sävellystaidoista". "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby) |
Ruutukunkku 29.03.2019 11:27:42 | |
---|
Marlowe: Olen lukenut Joel McIverin kirjat Black Sabbathista ja Motörheadista, ja ne ovat kyllä molemmat olleet sen verran köpöisiä esityksiä, että ihmettelen niiden kääntämistä kun luulisi raskaan musiikin jättiläisistä olevan parempiakin teoksia tarjolla. Motörhead-kirjassa paistoi läpi puolestaan melkeinpä kritiikitön suhtautuminen aiheeseen. Molemmat kirjat oli koostettu etupäässä vanhoista haastatteluista, joita sitten lainaillaan aika suruttomasti, vaan mitäpä toisaalta muutakaan voi tehdä, jos ei pääse itse bändin kanssa tekemisiin. Lisäksi tekstiin oli päässyt melko armottomia asiavirheitä: esimerkiksi Black Sabbathin "Evil Woman" esiteltiin "lupaavana osoituksena bändin sävellystaidoista". Juuri viime viikolla pitkästä aikaa kirjastossa käydessäni sattui silmään kyseinen Black Sabbath teos. Olin jo aikeissa poimia mukaan, kunnes huomasin McIverin nimen. Laitoin vähin äänin takaisin hyllyyn. You are number six |
mrk 29.03.2019 16:02:07 | |
---|
Tuntuu että Like osti sieltä mistä halvimmalla sai ja julkaisi käännöksiä kuin liukuhihnalta yhteen aikaan. Uskomatonta kuraa useampikin heidän julkaisema bändikirja. "Short On Long Term Goals" |
Tuomoo 03.04.2019 21:14:30 | |
---|
En muista onko tämä ollut jo täällä, mutta törmäsin tähän jälleen, Metallica vetää The Four Horsemenin akustisena kantriversiona. https://www.youtube.com/watch?v=YMRAgrGQV6I Hieno versio. Toivon mukaan nämä joskus tekisivät ihan rehellisen kantrilevyn. |
Bullitt 03.04.2019 23:09:38 | |
---|
Tuomoo: En muista onko tämä ollut jo täällä, mutta törmäsin tähän jälleen, Metallica vetää The Four Horsemenin akustisena kantriversiona. https://www.youtube.com/watch?v=YMRAgrGQV6I Hieno versio. Toivon mukaan Hetfield joskus tekisi ihan rehellisen kantrilevyn. Korjattu'd. Joskus ennenkin nähnyt tuon ja saattanut täälläkin olla, mutta olihan tuo edelleen ihan hauska veto. |
Hetfield 03.04.2019 23:55:23 | |
---|
Alright, alright, alright! |
BulletFace 04.04.2019 11:58:14 | |
---|
Ruutukunkku: Juuri viime viikolla pitkästä aikaa kirjastossa käydessäni sattui silmään kyseinen Black Sabbath teos. Olin jo aikeissa poimia mukaan, kunnes huomasin McIverin nimen. Laitoin vähin äänin takaisin hyllyyn. McIverin Metallica kirjan jaksoin pitkin hampain taistella läpi, mutta tiukkaa kyllä teki. Luokattoman huono kirjoittaja. Lainasin kaverilta Slipkontin vastaavan kirjan enkä huomannut katsoa, että kuka sen oli kirjoittanut kunnes olin lukenut kirjaa 5 sivua ja ihmettelin, että mikä tässä oikein tökkii kun aihe ja bändi on kiinnostava, mutta teksi täyttä paskaa. Ja McIverhän senkin oli kirjoitellut. Get the best and fuck the rest. |
Booombox 04.04.2019 21:09:04 (muokattu 04.04.2019 21:09:20) | |
---|
|
Ojankaivaja 06.04.2019 22:18:37 (muokattu 06.04.2019 22:33:13) | |
---|
Booombox: Tässä muuten hieno coveri The Outlaw Tornista. Todella hyvä kantri henkinen biisihän se on. https://www.youtube.com/watch?v=KRUUvjkpc0c Ei tähän voi muuta sanoa kuin Holy FUCK! Kiitos linkistä. Aivan huikea cover. Tämä koko cover-levy löytyy spotifysta. Esim. Frayed Ends of Sanity on aika hilpeää kuunneltavaa. :D Tosi kova! |
Burn 09.04.2019 08:24:51 | |
---|
varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset. |
kkaarre 09.04.2019 09:09:37 | |
---|
Hämähäkkimies ja Iines Ankka |
Hetfield 19.04.2019 20:21:26 | |
---|
Tuleepahan nähtyä nyt sitten molemmat sinfoniakeikat syyskuussa. Lipunmyynti vaan meinasi kosahtaa tälle toiselle keikalle tällä kertaa Ticketmasterin sekoilun takia. Erroria pukkasi kuin Windows 98:ssa konsanaan. Alright, alright, alright! |
Artturi 02.05.2019 02:18:55 (muokattu 02.05.2019 02:49:34) | |
---|
SPOILER!
Suht jees setti ekalla Euroopan stadikka-keikalla Lissabonissa tänään: HWTSD Disposable Ride God That Failed Unforgiven Here Comes Revenge Moth Sad Sanitarium Doodle Frantic!! One Master Bellz Creep Seek Lords of Summer NEM Enter |