Jucciz 11.03.2019 01:49:25 | |
---|
Jeszse: Tuskin on, ku jaksaa tommosia pitkiä pressipäiviä touhuta puhumattakaan kaikesta muusta mitä ton tason bänditouhut tuo. Yks on se kun söis välillä jotain. Itte kokeilin ja voin suositella. |
Metalkallo 15.03.2019 09:02:40 (muokattu 15.03.2019 09:20:18) | |
---|
Jeszse: Kertakuuntelulta kick in a spleen lätyn kirkkain tähti. Itse samaa mieltä. Kick in the spleen on varmaan "bodomein" biisi koko uudelta levyltä joka kuulostaa eniten juuri bodomilta ja olisi saanut olla avaus biisi. Tää biisi olis muuten pitänyt olla siinä niiden uusimassa musavideolla Platitudes And Barren Wordsin tilalla. Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
Juicy 15.03.2019 10:30:16 | |
---|
Oletteko tosissanne? Kaikkein geneerisin yläasteella demotettu bläkkisrifffi on levyn paras biisi? Minusta tuo on huonoin biisi, jos Knuckleduster-remixiä ei lasketa. :D Hecate's Nightmare, Platitudes and Barren Words, Under Grass and Clover, Hexed, Soon Departed on mulle niitä jotka selvästi erottuu edukseen. Hyvä levy kaikenkaikkiaan. "Alkoholismihan on trendinä käsittääkseni vanhanaikaista, sen vuoksi ihmiset on keksineet uusia vaikeuksia, kuten masentuminen ja veganismi." -Krice |
Jeszse 15.03.2019 11:36:07 | |
---|
Nimibiisi on kyllä kiivenny kärkipaikalle ku on vähän enempi kuunnellu. |
seppo69 15.03.2019 11:36:23 | |
---|
Juicy: Hecate's Nightmare No esim. tämä biisi kuulostaa Lordilta :D Musiikin hyvyys nyt tietenkin on kuulijasta kiinni. Itse yritin kuunnella levyä uudestaan, mutta ei pystynyt, huonoa musaa. Tästäkin saattaa tosin mielipide muuttua, mutta tuskinpa. Welho-77: Noi sun tyhmä fantasiat on sairaita. |
-Spade- 15.03.2019 12:19:51 | |
---|
Metalkallo: Itse samaa mieltä. Kick in the spleen on varmaan "bodomein" biisi koko uudelta levyltä joka kuulostaa eniten juuri bodomilta ja olisi saanut olla avaus biisi. Tää biisi olis muuten pitänyt olla siinä niiden uusimassa musavideolla Platitudes And Barren Wordsin tilalla. Mun mielestä taas Platitudes and Barren Words on levyn paras biisi muutaman kuuntelun perusteella. Ohan se varma. |
Juicy 15.03.2019 20:18:05 | |
---|
-Spade-: Mun mielestä taas Platitudes and Barren Words on levyn paras biisi muutaman kuuntelun perusteella. Vahvasti näyttää siltä. Emmä tiä, jotenki aika äkkiä tähän levyyn pääsi sisään, edelliset on vaatinu aika paljon kuunteluja ennen kuin alkoi uppoamaan. "Alkoholismihan on trendinä käsittääkseni vanhanaikaista, sen vuoksi ihmiset on keksineet uusia vaikeuksia, kuten masentuminen ja veganismi." -Krice |
yellow 15.03.2019 22:44:27 | |
---|
Mun mielestä Uula on tehnyt kelpo levyn. Tasaisen hyvä. Nimibiisi ja Platitudes potkii eniten. |
Luin ton Laihon kirjan. Ihan jees. Helppolukuinen. Kauheesti ei kyllä itselle ainakaan uutta tietoa tarjonnut. Pari nippelijuttua tyyliin isovanhempien nimet. Mutta suosittelen kaikille. Kelpo opus ja helppolukuinen. Itse en todellakaan ole mikään lukutoukka mutta kyl ton päivässä kahlasi. Muistan selkeesti kun kirjaa viime vuonna mainostettiin, että tällanen tulee, niin sanottiin, että 400 sivua. No, ei siinä ollut kuin n.250. Long live the King of Mercy. |
TTV 01.04.2019 20:21:23 | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Röntgen-Jeesus 01.04.2019 22:37:11 | |
---|
TTV: No ei toi Allu nyt ihan täysissä lihoissaan ole, mikähän lie miehellä päällä? https://youtu.be/1xNccANZDLA Näyttäs olevan pipo, t-paita ja housut ainakin. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
Vessajono: Mulkkua pitää pystyä heiluttamaan joko päältä tai alta, muulla ei oo väliä. |
texan 02.04.2019 23:53:25 (muokattu 03.04.2019 00:25:27) | |
---|
TTV: No ei toi Allu nyt ihan täysissä lihoissaan ole, mikähän lie miehellä päällä? Pahalta näyttää, varmasti on jotain vakavampia terveydellisiä ongelmia, joista ei halua julkisuudessa kertoa. |
Metalkallo 18.04.2019 22:11:39 | |
---|
texan: TTV: No ei toi Allu nyt ihan täysissä lihoissaan ole, mikähän lie miehellä päällä? Pahalta näyttää, varmasti on jotain vakavampia terveydellisiä ongelmia, joista ei halua julkisuudessa kertoa. Siltä kovasti kyllä näyttäisi laihuuden perusteella. Voi olla syöpäkin, kun sehän kuihduttaa. Ehkä ei ole itse tiedostanut laihuuttaan niin hyvin? Tiedä sitten? Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
Jeszse 18.04.2019 22:27:40 | |
---|
Syöpä on jo semivilli veikkaus, jos ois noin kuihtunu syövän takia ni ei varmasti jaksais rundata. |
Icy-Sun 19.04.2019 07:23:59 | |
---|
Jeszse: Syöpä on jo semivilli veikkaus, jos ois noin kuihtunu syövän takia ni ei varmasti jaksais rundata. Tuntuisi, että voi olla aika vaikea rundata tuossa kunnossa oli syy mikä hyvänsä. |
darcade 21.04.2019 11:40:30 (muokattu 21.04.2019 13:27:25) | |
---|
A.Laihohan on ainakin pariin otteeseen julkisuudessa joskus sanonut että hän ei syömisestä juuri diggaa tms, perusta ruuanlaittoon jne. Että haluaa olla laiha jne. Mm. Hans Välimäen mtv3 ohjelmassa Hansin matkassa oli vuosia sit (tais olla 2012) vieraana Laiho ja ne kokkas jonkun Deftonesin tai Disturbedin laulajan luona Losissa, jotain sepitti et siellä parempi keittiö tms kuin Markku Uulan omassa L.A:n kämpässä. Jotain se tais yrittää kokkailla Laihokin siinä Hansin kanssa mutta enempi oli hänen osaltaan brenkun tissuttelu meininki, yllättäen : ) Siinä ohjelmassa se sanoi että ruokailuhommat ollu aina vähän niin, näin ja noin.. Porkele kun ei tunnu guuglettamalla löytyvän kyseistä ohjelmaa enää, oisin linkkinä pistäny. Tosta syömättömyydestäkin voi olla häiskän riutunut olemus peräisin. Jos ei sairautta ole taustalla.. Ainahan se ollut "ohut" sepe, toki villeimpinä ryyppyaikoina oli "tanakammassa" kuosissa kuin nyt mut se tais olla vain dokaamisesta johtuvaa. |
Tympee Huttunen 21.04.2019 17:45:42 | |
---|
Icy-Sun: Tuntuisi, että voi olla aika vaikea rundata tuossa kunnossa oli syy mikä hyvänsä. Kautta rantain kuulin juttua, että vähän hankalaa olisi ollutkin. Oli mikä oli, toivottavasti tokenee. |
Metalkallo 27.06.2019 22:42:41 (muokattu 27.06.2019 22:47:37) | |
---|
Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
Unmasked 28.06.2019 12:46:24 | |
---|
Mun korvaan taas viime aikoina Allu on soittanut paljon paremmin verrattuna aiempaan kun oli aika huono soittamaan livenä ja biisit oli sellaista selviytymistä. En tiedä olenko kuuro vai onko sitten leikkauksen myötä opetellut soittamaan ihan uudella tavalla ja ehkä vähän oikomaan riffeissä. |
Metalkallo 28.06.2019 14:26:19 (muokattu 28.06.2019 14:27:04) | |
---|
Unmasked: Mun korvaan taas viime aikoina Allu on soittanut paljon paremmin verrattuna aiempaan kun oli aika huono soittamaan livenä ja biisit oli sellaista selviytymistä. En tiedä olenko kuuro vai onko sitten leikkauksen myötä opetellut soittamaan ihan uudella tavalla ja ehkä vähän oikomaan riffeissä. On se varmaan livenä soittanutkin puhtaammin koska ei enää ole kännissä soittaessa :) Jos vertaa ainakin tuota i worship chaos johonkin vanhempaan, niin on se suht yksikertaisen kuuloisempi. Mitä katsonut joidenkin covereita tubessa tämän uusimman levyn biiseistä, niin ne on kyllä aika taidokkaita/mutkikkaita soitannallisesti, varsinkin tuo nimi biisi Hexed. https://www.youtube.com/watch?v=RV8B7l0VQZs Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |