Aihe: Ruutupaita: rehellisyys, grunge vai junttius?
1 2 3
wrshredder
03.10.2005 10:06:29
Eikös grunge ja junttius ole muutenkin sama asia?

no minähän sanoin sen jo.
Tosimiehet pitää villapaitaa!
Romantikkoitkijät#23 "Now excuse me, i have a funeral afterparty to attend to.."
Kapina
03.10.2005 16:20:45
Mää suostuin ala-asteella pukeutumaan vuosien ajan vain ja ainoastaan paria numeroa liian suureen ruutupaitaan, eikä minulla oikeasti ollut käsitystäkään mistään grungesta.. Itse asiaan: riippuu aivan tapauksesta.
Kirjaudu ulos.
Ada
04.10.2005 17:32:45
Riippuu kantajastaan, henkilöstä voi paistaa junttius läpi vaikka ei olisi ruutupaitoja nähnytkään, ja päinvastoin. Itse käytin varhaisteininä ruudullisia flanellipaitoja, enkä ollut grunge-diggari sen enempää kuin junttikaan. En välttämättä laittaisi sellaista tänä päivänä päälle, mutta mikäs siinä jos tykkää.
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #3
"I know where I belong, away from your Gods" - Endless Dark, HIM
Jag
11.10.2005 16:44:50

Ketjua lukiessani mieleeni heräsi kymysys: Onko junttius sitten niin pahasta?
"Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo)
Super-Jari
11.10.2005 19:29:34

Se on nii junttii!!!
rheinone
11.10.2005 21:52:00

Ei ei, junttius on erittäin jees, ainakin siinä merkityksessä missä mä oon tässä keskustelussa sitä sanaa käyttäny.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Tsugu Way
11.10.2005 23:19:12
Juntismi voi olla mielestäni joko positiivista tai negatiivista. Riippuu vähän asiayhteydestäkin..

Juha Mieto jussi-paidassaan on positiivinen juntti. Nykäsen Masan kainaloihin asti gollegepaidan päälle vedetyt housut eivät ole.

Mutta toisaalta - kai sitä jokainen saa taaplata sauvakävellessään vaikka millainen halpahallin tuulipuku yllään kuin itse haluaa.
tupakalle
31.10.2005 18:02:52 (muokattu 31.10.2005 18:05:12)
Kysyn siis teiltä arvon nuoremmat gollegat, että rehellistä rokkenrollia, grungea vai juntismia?

No niitä kaikkea. Itselläni oli aikoinaan useampikin ruutupaita. Harmittaa hirveästi että ne on kaikki hajonneet /hävinneet. Mulla on enää yksi josta on katkaistu hihat. Tuohan edustaa kyllä sellaista rehellisyyttä ja maanläheisyyttä. Oon huomannut että ''oikeat'' rokkarit ei ees yritä näyttää miltään ''true''lta. Dave Mustainekin pitää ruutupaitaa tai vaikka valkosta kauluspaitaa rennosti vaan. Tietty ehkä tuo pukeutuminen on vähän genrestäkin kiinni(esim. black ja death-metallistien mustat kuteet+hiukset), mutta eihän kaikki välitä pukeutumisesta ollenkaan. Tykkään ite ruutupaidoista, mutta valitettavasti ne ei nykyään enää oikein pue mua(lkorostaa ylipainoista olemustani).
tupakalle
31.10.2005 18:14:33 (muokattu 31.10.2005 18:15:52)
Itte kun laitan ruutupaidan niin se on puoliksi kiinni ja alhaalta solmittu vyötäisille. Näyttää hienolta!

Se näyttää hirveältä jos vatsan tilalla on samanlainen tynnyri kun allekirjottaneella. Hävettää itteään peilistä kattoa. En tiiä millä ihmeellä saisin tän mahan pienenemään normaalin kokoon. Näytän oikeesti alasti lihavalta raskaana olevalta naiselta. Hoho. En oo ollut aina läski, esim. 3 vuotta sitten olin hoikka poika. Mutta sitten aloin syömään liikaa ja juomaan olutta hirveästi. Auttaisko se jos vähentäis kaljan juontia(ottas esim. vaan viikonloppusin) ja ei syö välipaloja eikä illalla mätä safkaa? Varmaan auttas, nimittäin kotona asuessani tuota napostelua tuli harrastettua aika urakalla. Jos esim. istuin koko päivän koneella tai katoin telkkaa niin aina vähän väliä jotain sandwichia siihen kehiin, paljon juustoa ja olutta ja tollasta.

Nyt meni kyllä ihan off topick, mutta ehkä tästäkin voi keskustella.
Rattata
31.10.2005 19:27:30

On. Tai no...riippuu tietenkin.
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
Brownie
18.08.2018 13:42:04 (muokattu 23.08.2018 11:21:00)
Super-Jari: Eikös grunge ja junttius ole muutenkin sama asia?

Päinvastoin. Grunge keksittiin vasta-iskuna junttimusalle.

Itse boikotoin pitkään ruutupaitoja juuri sen ''junttimaisuuden'' takia. Sitten tajusin/huomasin, että olen itse ainut, joka pitää ruutupaitoja junttina. Joten aloin taas käyttämään ruutupaitoja. Kiva ja rento asuste. Tosin, jos esim. opettajalla on ruutupaita, niin ei se sovi oikein tyyliin. Meidän yläasteen englanninopettajakin näytti ihan joltain metsurilta. Tosin, hän olikin CCR-/yms. hippimusiikin fani.
barclay
01.11.2018 12:43:21

Onpas muuten todella vanha ketju nostettu ilmoille.

Mutta joo, ruutupaidat ovat aina ja ikuisesti tyylikkäitä. Pysyvä juttu, kuten vaikkapa farkut ja t-paidatkin. Itselläni on 10 ruutupaitaa aktiivikäytössä. Ja grunge on hienoa musaa.
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli: P. M. Kostiainen Project
Welho-77
05.11.2018 13:24:04
barclay: Onpas muuten todella vanha ketju nostettu ilmoille.

Mutta joo, ruutupaidat ovat aina ja ikuisesti tyylikkäitä. Pysyvä juttu, kuten vaikkapa farkut ja t-paidatkin. Itselläni on 10 ruutupaitaa aktiivikäytössä. Ja grunge on hienoa musaa.

Itse en oikeen muuta kanssa käytä. Brandit ja dickies istuu parhaiten. Muita turha ostella.
Long live the King of Mercy.
rheinone
20.12.2018 15:52:37 (muokattu 20.12.2018 15:53:57)
Vaimo on Ozzyn fäni, ja ollaan menossa keikkaa katsomaan helmikuussa. Ozzyllahan on se junttin näköinen kitaristi Wylde, joka pyörii ruutupaidassa. Nyt täytyy vissiin sitte ostaa semmonen?

https://muusikoiden.net/dyn/users/159859.jpg
Sinä päivänä kun paska on kallista, köyhät syntyy ilman ahterii. - Niko Ahvonen
pehko
06.01.2019 18:46:36
Itse en osaa ruutupaitaa yhdistää junttiuteen. Toki, niitäkin on monen laisia.

Mulla junttiuden ruumiillistuma on ne naiset, jotka tulee laukaasta jyväskylän seppälän prismaan ostoksille lauantaina, niillä on lyhyt vitullisen kireillä resoreilla varustettu ruskea nahkatakki, helvetin iso ja kulahtanu vaalea villaneule ja vaaleat farkut. Ja se saatanan...se jatkuvasti märän näkönen leuan tasolle yltävä permanentti. Ei jumalauta.
"Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP
Brownie
17.01.2019 01:47:03 (muokattu 17.01.2019 01:49:43)
No se on vähän paha, kun on hevimies, niin ruutupaitaa ei voi käyttää, koska joku voi luulla juntiksi tai punaniskaksi. Ja raitapaitaa ei voi käyttää, koska joku voi luulla jupiksi tai muuksi sivistyneeksi ihmiseksi. Että vaikeaa on pukeutuminen. T-paitaakaan ei voi käyttää, koska siinä ei ole taskuja. Lompakko ja puhelin pitäisi saada kulkemaan turvallisesti mukana. Reisitaskuhousuja ei voi käyttää, koska rokkari käyttää ainoastaan farkkuja. Leveälahkeisia farkkuja ei voi käyttää, koska joku voi luulla hipiksi. Ja pillifarkkuja ei voi käyttää koska joku voi luulla tytöksi tai teini-ikäiseksi(olen 35-36 vuotias). Tukkaa ei voi kasvattaa pitkäksi, koska joku voi luulla laitapuolenkulkijaksi tai naiseksi. Toisaalta, tukkaa ei voi leikkauttaakaan, koska ei ole rahaa parturiin ja ilman pitkää tukkaa ei raskaamman musiikin soittaminen yksinkertaisesti onnistu.

Edellä mainituista syistä liikunkin mieluiten vain öisin, kun on pimeää eikä kukaan näe minkä näköinen ihmismörkö tuolla könyää pitkin katuja.
Hannubal
11.04.2019 00:32:21 (muokattu 11.04.2019 00:33:01)
Bilharzia: Mä käytän flanellipaitaa. Minulla on syksyisin kylmä ja mun sisällä asuu pieni lesbo. Mä tykkään mun flanellipaidasta. Se tuntuu mukavalta. Ai laav mai flanelli. AI LAAAAVVVV FLANELLI!!!! mään

Olen samaa mieltä. Tosin olen mies, mutta who cares.

Flanellipaita on ajattomuuden symboli. Ikäänkuin CCR. Nirvana ja Irwin Goodman, jotka innostavat aina uusia sukupolvia, ja joiden hittibiisit elävät aina. En halua elää nykytrendien mukaan, vaan pitää kiinni ajattomasta trendistä.
Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme.
Super-Jari
13.07.2019 13:58:11
Super-Jari: Eikös grunge ja junttius ole muutenkin sama asia?

Ohoh! Onpa meikä ollu provona tuollon pienenä.
Funkånaut
14.07.2019 07:21:28

Super-Jari: Ohoh! Onpa meikä ollu provona tuollon pienenä.

Mutta myös oikeassa.
"Comic sans in the streets, Wingdings in the sheets."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)