basistivol666 19.01.2004 20:40:59 | |
---|
Ite oon just tuota gsr200 bassoa katellu, mutta nyt jos tuo espikin on samaa hintaluokkaa, niin en nyt tiedäkkään. Kuinka paljon ootte maksanu ibasta/espistä? maksoin espistä muistaakseni 289eukenee! se on niin et käyt kokeilemaan molempia ja teet oman ratkaisun. mutta mun basistin käteen sopi paremmin ostamani bazo! PAREMPI VITUSTI METSÄÄN, KUN ARASTI PASKAAN! |
mie oon just ostamassa GSR200:sta niin en tiedä yhtään kannattaako sitä ostaa? mutta luulen että kannattaa kun sitä näköjään kehutaan paljon täällä. |
heville 23.06.2004 20:45:21 | |
---|
mie oon just ostamassa GSR200:sta niin en tiedä yhtään kannattaako sitä ostaa? mutta luulen että kannattaa kun sitä näköjään kehutaan paljon täällä. Osta pois. Kyllä se soi ja pelittää hyvinkin pari vuotta ennen kuin vintage-Jazzit ja Warwickin ameebat tulevat ajankohtaisiksi. Nyt menen uhraamaan sieluni materialismin alttarille. Ruokakauppaan. |
tkbass 17.07.2004 13:26:09 | |
---|
|
Incarnation 17.07.2004 15:34:36 | |
---|
ainaki tuol harmony centralissa on kehuttu tota espiä vähän paremmaks ku tota ibanezia itteäki alko kiinnostaa heti toi espi. En ymmärtänyt yhtään mitä tuolla piti tarkoittaa, mutta sen sanon ettei Harmony Centralin arvosteluita kannata ottaa minään ultimaattisena totuutena. !!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!! |
Tla 26.10.2004 15:15:37 | |
---|
|
thrashman 26.10.2004 16:05:18 | |
---|
Onhan nuo harmony centralin arviot suuntaa antavia, mutta tässä tapauksessa gsr200 on arvioitu 66 ja b-50 mahtavat 5 kertaa. On tuo b-50 silti hyvä keppi, yli puoli vuotta olen sillä soitellut eikä mitään ihmeempää valittamista ole ollut. Pitää vireen hyvin, hyvät soundit, mukava soittaa. Eipä tuossa ibassakaan mitään vikaa pitäis olla, paitsi vähän huonommat mikit ja mun makuun vähän liian ohut kaula. helppopalanakkikakkua |
Incarnation 26.10.2004 16:09:47 | |
---|
!!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!! |
möhköfanttimies 26.10.2004 18:31:00 | |
---|
Tuo oli mun eka basso. On mulla se vieläkin. Se on tosi hyvä hintalaatusuhteeltaan aloittelijalle, mutta nyt kun on kehittynyt niin en oikeen tykkää sen soundista niin paljon. Se ei soi yhtä hyvin, kuin esim. mun presari. Kannattaa ostaa, jos tää on sun eka basso. For those about to rock, We salute you! |
DarkFace 09.01.2005 03:13:07 | |
---|
joo mie itekki omistan kyseisen basson ja pelittää ihan hyvin. Puolisen vuotta mie oon sillä soitellu ja sit mulla on Behringerin UltraBass 2000 60W combo....sopii hyvin yhteen mun mielestä. Hyvä peli...osta pois vaan |
Incarnation 09.01.2005 10:38:58 | |
---|
Hyvä DarkFace, eiköhän topicin aloittaja ole jo ongelmaansa löytänyt ratkaisun kun ei ole yli vuoteen kirjoitellut mitään tähän topiciin eikä kukaan muukaan pariin kuukauteen. Oliko pakko nostaa? Rest in peace Dime |
NahkaAlbertti 19.01.2005 21:37:05 | |
---|
Onko Ibanez gsr 200 tr joku riisuttu versio tästä 200 mallista? Oli 289€ uutena myynnissä ja siinä oli aktiivimikit, mikä on pelottava yhistelmä... ei se oo niin soundin päälle |
EkiEkiEki 20.01.2005 08:25:28 | |
---|
Meikän eka basson oli joku heppu tuonut Thaimaasta ja myi 6kk käytettynä mulle (tämä oli vuonna 2000). Se on käytännössä GSR-200, paitsi 3 potikkaa. Mun mielestä tossa bassossa hinta/laatusuhde on todella loistava. Monet keikat, demot ja 1 levykin on sillä tehty. Syksyllä ostin uuden ja paremman beissin, enpä edes kokeillut muita kuin Ibanezia. |
Jani The Rock 20.01.2005 10:19:10 | |
---|
Vaikka tämä threadi onkin Wanha!!1! niin kommentoidaan nyt kuitenkin. Ehkäpä joku siitä jotenkin hyötyy. Elikä emännällä on tollanen GSR 200. Ihan ehdottomasti hintaluokkansa (ja vähän kalliimmankin luokan) parhaita bassoja. Ainoa trabeli oli se, kun juotos petti ja mykisti tallamikin. Mutta siitä selvittiin helposti. Soundit on enemmän kuin kohdillaan ja soittotuntuma erittäin hyvä. Pesee kirkkaasti esim. OLP Stingrayn, Tokain presarin ja Warwick RockBassin. Jos vaan tykkää tollasesta kukkakeppikaulasta, niin voin kyllä varauksetta suositella testiä. Sen verran kyllä huomautan, että olen kuullut että olen kuullut että joidenkin yksilöiden kaulojen ja kaularautojen kanssa on ollut jotain ongelmaa. Ja kyllä tostakin bassosta on jonkun kerran saanut rautaa väännellä. Se mikä mua eniten tossa närästää, on aktiivielektroniikka, mutta se nyt on makuasia. The road never ends for me, kid. |
JTS 20.01.2005 15:13:28 (muokattu 20.01.2005 15:15:13) | |
---|
Ainoa trabeli oli se, kun juotos petti ja mykisti tallamikin. Täysin saman tempun teki tuo minunkin yksilöni. Kyllähän se on hintaluokassaan todella mainio peli. Vieläkin se keikoilla (silloin harvoin kun niitä nyt on) kulkee varakeppinä mukana. Tämä oma yksilö on sitä passiivielektroniikalla varustettua mallia, voisi joskus ihan mielenkiinnosta käydä kokeilemassa tuota uudempaakin, vertailun vuoksi sitten vaikka. Kyllä kitara kestää mutta kestääkö Juki? -kitarisoija.- |
kalzu 20.01.2005 20:45:03 | |
---|
Itte oon vähä yli vuoden tolla Iballa soittanut ja on mun makuuni ainakin tarpeeks monipuolinen soitin. Ja suht. helpposoittoinen, joka nyt taas onkin enemmän mielipideasia. Niin ja hintansa väärti. Rasisti? Fasisti? Basisti? Näistä tunnetusti fiksuin on Basisti. (Eikä sekään niin fiksu ole.) |
acai 05.06.2006 22:30:39 | |
---|
Itselleni tilasin tuon "pikkuveljen", eli GSR190. Sen verran mitä olen testaillut ihan kelpo keppihän tuo. Niin ja tuon Jumpstartin siis ostin. |
iron10 06.06.2006 20:21:15 | |
---|
Sain tosta tarjouksen: GSR200,hartken vahvistin,piuhat,hihna ja kantolaukku hintaan 440€ et kokemuksia tänne vaan! Hyvä basso hinta/laatusuhde on aika hyvä, ääntäki kärsii kuunnella ja se on aika kevyt. |
T.Nick 11.06.2006 12:10:32 | |
---|
Ostin kyseisen basson vuonna 2000 hintaan 1700 markkaa. Kauppa oli Keravan Intromusic ja myyjänä oli tuona päivänä kukas muukaan kuin Idolseista tuttu Jani Wikhólmi. On ollu juuri nimenomaan tatsinsa puolesta hyvä basso. Siinä ei ole enää nauhoja. Hauska son soittaa. Eli toisinsanoen voin suositella kaikille ostettavaksi, jos hinta on kohdallaan. Tosimies ei välitä |
Nieby 11.06.2006 12:48:53 | |
---|
mullapa on "pikkuveljen pikkuveli" eli GSR180 ja hyvin soi ja pelittää.. ei tähän mennessä ole ollut pienintäkään ongelmaa kun olen tän kohta 1,5v omistanut.. |