hallu 21.02.2019 23:15:46 | |
---|
vapari: Taas on sivu paskanjauhantaa ja off topiccia, alkaa pikkuhiljaa vituttaa lukea tätä palstaa. Menkää nyt vittu vaikka suoli-24 lörpöttelemään! Älä nyt viiti, täällä on just hyvää settiä. Mistä haluaisit, että me puhutaan? olen avoin ehdotuksille :-) "voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?" |
kosmonausea 22.02.2019 08:11:15 | |
---|
vapari: Taas on sivu paskanjauhantaa ja off topiccia, alkaa pikkuhiljaa vituttaa lukea tätä palstaa. Menkää nyt vittu vaikka suoli-24 lörpöttelemään! Täällä pitäis kyllä olla joku off-topicille varattu ketju. Vaikka joku "Vapaamuotoista keskustelua kitaroista" tms. Eiku oho, sehän on jo varattu ketjulle, jonka nimi pitäis ilmeisesti olla "Julkinen puoli sisäpiirikitaradadasta". Minä oon Hautamäjen Anssi. |
Laulava Kylätohtori 22.02.2019 08:38:54 | |
---|
vapari: Taas on sivu paskanjauhantaa ja off topiccia, alkaa pikkuhiljaa vituttaa lukea tätä palstaa. Menkää nyt vittu vaikka suoli-24 lörpöttelemään! No mutta sähän itse jatkoit sitä samaa paskanjauhantaa ja ot:tä. :) Olisit laittanut tänne jotain halpaa torilta ja samalla ohjannut keskustelua haluamaasi suuntaan... Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
vapari 22.02.2019 13:05:21 | |
---|
hallu: Älä nyt viiti, täällä on just hyvää settiä. Mistä haluaisit, että me puhutaan? olen avoin ehdotuksille :-) Jos vaikka aiheesta Vinkki: Torilla halpaa juuri nyt! Laulava Kylätohtori: No mutta sähän itse jatkoit sitä samaa paskanjauhantaa ja ot:tä. :) Olisit laittanut tänne jotain halpaa torilta ja samalla ohjannut keskustelua haluamaasi suuntaan... On se vittu kun pitää aikuisia ihmisiä ohjata kun ei oma järki sano mitä topicci käsittelee. |
Jeszse 22.02.2019 14:14:40 | |
---|
vapari: Taas on sivu paskanjauhantaa ja off topiccia, alkaa pikkuhiljaa vituttaa lukea tätä palstaa. Menkää nyt vittu vaikka suoli-24 lörpöttelemään! No vittu yhyy |
vapari: Jos vaikka aiheesta Vinkki: Torilla halpaa juuri nyt! ...... Siitähän tästä keskustelut kohta sata sivua !?!? sinultako se kysyttävä miten sitä aihetta saa käsitellä? tää metakeskusteluhan se vasta offtopikkia on, heitä otsikon aiheesta joku mielesesi kommentti niin jatketaan siitä. Minä en ole koskaan kieltänyt ketään keskustelemasta. "voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?" |
TTV 22.02.2019 16:22:50 | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
TTV 23.02.2019 13:22:03 (muokattu 23.02.2019 14:11:59) | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
Snapo 23.02.2019 13:26:46 | |
---|
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
hallu 23.02.2019 13:56:40 (muokattu 23.02.2019 13:57:11) | |
---|
Snapo: Älähä sie tämmösii viiti :D Olisko se ollut "savolaista" vittuilua vaparille, joka vaati paluuta "aiheeseen" eli torilinkkien postailuun. Torin toisintaminen johonkin ketjuun on mun mielstä vain vähän sääntöjen ja hyvän netiketin kannalta harmaalla alueella liikkumista, kun voihan niitä tori-ilmoituksia lukea torillakin. Ihan oikeasti ajattelin, että keskusteluketjussa keskustellaan ilmiöstä nimeltä "torilla on halpaa juuri nyt" ja huomenna vielä halvempaa. Tämäkin ketju näyttää kuitenkin luisuvan tori-ilmoitusten mainostamiseen. "voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?" |
TTV 23.02.2019 14:03:18 | |
---|
hallu: Olisko se ollut "savolaista" vittuilua vaparille, joka vaati paluuta "aiheeseen" eli torilinkkien postailuun. Torin toisintaminen johonkin ketjuun on mun mielstä vain vähän sääntöjen ja hyvän netiketin kannalta harmaalla alueella liikkumista, kun voihan niitä tori-ilmoituksia lukea torillakin. Ihan oikeasti ajattelin, että keskusteluketjussa keskustellaan ilmiöstä nimeltä "torilla on halpaa juuri nyt" ja huomenna vielä halvempaa. Tämäkin ketju näyttää kuitenkin luisuvan tori-ilmoitusten mainostamiseen. Ei siinä mitään vittuilua ollut, en vaan ite huomannut tekstistä sitä "tarjousten pyyntöä" :-) Tässä ketjussa idea on nimenomaan vinkata niitä halpoja torilöytöjä, ei tietenkään haittaa, jos niistä onnistutaan asiallisesti myös keskustelemaan. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
joku muu sikko 24.02.2019 12:54:04 | |
---|
Ja jos vielä jatkossakin jaksaisitte linkin lisäksi myös kirjoittaa tekstiin mikä laite on kyseessä ja mikä hinta. Nämä ilmoitukset kun yleensä katoaa aika nopeasti niin tieto jäisi tähän ketjuun eikä vaan sitä että "ilmoitusta ei löydy" Kyseisen herran rasvaiset postaukset puhuvat omaa kieltään avioliittoa (ja lapsien hankkimista) vastaan. - Dr. Funkenstein: |
Pinewood 24.02.2019 18:54:30 | |
---|
|
Laulava Kylätohtori 24.02.2019 21:58:25 | |
---|
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Sjömanni 24.02.2019 22:28:52 | |
---|
"Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
Laulava Kylätohtori 24.02.2019 22:33:23 | |
---|
Sjömanni: Ettei olisi liian halpa ollakseen totta? Sama kävi kieltämättä itellänikin mielessä. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
kaikkonen975 24.02.2019 22:49:22 (muokattu 24.02.2019 22:52:14) | |
---|
|
Gary the pine 25.02.2019 12:11:29 | |
---|
Sjömanni: Ettei olisi liian halpa ollakseen totta? Reverbissä käytetyt lähti alkaen 72e, että ehkä ei kannata hyperventiloida, maalattu metallipurkki jossa on X-määrä komponentteja... Tulin, näin, paskoin housuun. |
Sjömanni 25.02.2019 12:41:32 | |
---|
Gary the pine: Reverbissä käytetyt lähti alkaen 72e, että ehkä ei kannata hyperventiloida, maalattu metallipurkki jossa on X-määrä komponentteja... Tiedä hänestä, henki kulkee ihan hyvin, mutta ilmoitus oli vähän informaatiota sisältävä. Ei puhelinnumeroa, vain sähköposti, uusi käyttäjä, ei kirjoituksia foorumilla. Voi olla tosijuttukin, mutta itse en suin päin lähtisi laittamaan rahoja tilille. "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
Gary the pine 25.02.2019 14:15:54 | |
---|
Sjömanni: Tiedä hänestä, henki kulkee ihan hyvin, mutta ilmoitus oli vähän informaatiota sisältävä. Ei puhelinnumeroa, vain sähköposti, uusi käyttäjä, ei kirjoituksia foorumilla. Voi olla tosijuttukin, mutta itse en suin päin lähtisi laittamaan rahoja tilille. Niin no joo, tolta kantilta juu. Tulin, näin, paskoin housuun. |