Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5278 279 280 281 282444 445 446 447 448
VIPMetal
21.02.2019 13:51:47 (muokattu 21.02.2019 13:52:30)

Kyllä meni nopeasti vuorokaudessa Ibanez RG kaupaksi. Olisiko vahvistinpuolella vähemmän kiirusta sitten tällä hetkellä...
Soitan ja laulan: Heroes Don't Ask Why
Shredator
21.02.2019 13:53:56

VIPMetal: Kyllä meni nopeasti vuorokaudessa Ibanez RG kaupaksi. Olisiko vahvistinpuolella vähemmän kiirusta sitten tällä hetkellä...

Aijai, nyt teit kyllä virheen kun 3120:n möit.
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
VIPMetal
21.02.2019 13:57:25

Shredator: Aijai, nyt teit kyllä virheen kun 3120:n möit.

Luultavasti kaduttaa hetken päästä. Taas. =/ Mutta liian vähällä käytöllä laatukitara.

No josko Mesan 2:90 aiheuttais vastaavasti iloa sitten ja stereo ping pongit vuosien jälkeen liideissä...
Soitan ja laulan: Heroes Don't Ask Why
Hikkis
21.02.2019 14:19:35
Postiennakolla voi lähettää vielä, jos ostaa palvelun kokonaisuudessaan postin nettipalvelun kautta. Minä kanssa huomasin saman, että tiskiltä tätä palvelua ei enää saa.

MaxDamage: Hyvin meni Gibson vaihdon myötä parissa päivässä ja mikit myös äsken olikohan kolme päivää.

Mutta tärähti uusi uudistus kasvoille kun menin maanantaina postiin lähettämään mikkejä.
Kuulemma Helmikuun alusta ei enää ole tavan kansalaisen ollut mahdollista lähettää postiennakolla. Eli rahat ensin tilille on ainoa vaihtoehto.

Lähetyskuluista saa kuulemma ruhtinaalliset kaksi euroa alennusta jos tietää vastaanottajan puhelinnumeron. Posti säästää ja vähentää..
Matias.
21.02.2019 14:45:46
Postin systeemeistä en tiedä mitään mutta Matkahuollon kautta voi lähettää bussiennakolla joka on vastaava kuin postiennakko. Matkahuollon kautta voi myös lähettää siten että vastaanottaja maksaa rahdit.
MaxDamage
21.02.2019 20:18:25
Hikkis: Postiennakolla voi lähettää vielä, jos ostaa palvelun kokonaisuudessaan postin nettipalvelun kautta. Minä kanssa huomasin saman, että tiskiltä tätä palvelua ei enää saa.

Kiitos vinkistä, hyvä tietää.

Ja juu, matkahuolto on toki tuttu. Niitäkin pisteitä vaan karsitaan niin peevelisti, että vuosia palvelua käyttäneenä potuttaa nykyään tukea lafkaa. Meillä ei Kotkan kokoisessa kaupungissa enää edes ole matkahuollon virallista toimipistettä vaan pelkkiä asiamiehiä.
BugBadWolf
21.02.2019 22:34:36
MaxDamage: ...Ja juu, matkahuolto on toki tuttu. Niitäkin pisteitä vaan karsitaan...

Matkahuolto levisi R-kioskeihin. Nyt on jonkinlainen murrosvaihe päällä, eikä varmaan joka ärrällä vielä toimi. Mutta itse olen postitellut pikkupaketteja ärräpaketteina.

Rahat toki ennakkoon tilille, mutta sieltä ne matkahuollon palvelut nykyisin löytyvät.
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
nightbird
22.02.2019 21:30:21 (muokattu 22.02.2019 21:30:37)
Käsittääkseni rahtia ei voi laittaa vastaanottajan piikkiin jos lähettää asiamiehen pisteestä.
Pitänee mennä oikeaan matkahuoltoon?
kojones
23.02.2019 12:16:51
Yllättävän hyvin menee ylimääräiset romut kaupaksi ja asiallisilla hinnoilla. Kevättä rinnassa?
Matias.
25.02.2019 09:51:00
LaMotta: Paljonko pedaalin lähettäminen maksaa matkahuollon kautta?

Pedaali pakattuna varmasti alle 2 kiloa. Lähetystuotteita on useita. MH:n pakettiautomaatti, lähipaketti palvelupisteistä ja bussipaketti sekä pikapaketti.

Bussipaketti on se mihin voidaa liittää bussiennakko ja se voidaan lähettää siten että vastaanottaja maksaa rahdin. Bussipaketti maksaa 12,90 alle kahden kilon painoiselle paketille. Netin kautta voi tilata lähipaketin ja se maksaa 9,50 eur, mutta se pitää maksaa siellä netissä eli maksu menee lähettäjälle ellei vastaanottaja tee sitä lähetystä netissä.
Matias.
25.02.2019 09:52:21
nightbird: Käsittääkseni rahtia ei voi laittaa vastaanottajan piikkiin jos lähettää asiamiehen pisteestä.
Pitänee mennä oikeaan matkahuoltoon?

Siis voi lähettää Matkahuollon asiamiespisteestä ja Matkahuollon asemilta. Ei onnistu marketeista ja R-kioskeilta.
LaMotta
25.02.2019 09:52:37

Matias: Bussipaketti on se mihin voidaa liittää bussiennakko ja se voidaan lähettää siten että vastaanottaja maksaa rahdin. Bussipaketti maksaa 12,90 alle kahden kilon painoiselle paketille. Netin kautta voi tilata lähipaketin ja se maksaa 9,50 eur, mutta se pitää maksaa siellä netissä eli maksu menee lähettäjälle ellei vastaanottaja tee sitä lähetystä netissä.

OK. Eli posti on vielä hiukan halvempi.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
tomaattiorava
25.02.2019 20:06:24
Onko pedaaleilla lainkaan parempi vaihtoarvo mitä skeboilla ja styrkilla?
LaMotta
25.02.2019 20:07:45

Jotkut pedaalit myy ns hyvin. Osa taas ei meinaa mennä millään.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Laulava Kylätohtori
25.02.2019 20:37:31
tomaattiorava: Onko pedaaleilla lainkaan parempi vaihtoarvo mitä skeboilla ja styrkilla?

Ei. Sama tilanne, että tietyt jutut on haluttuja, ne menee hyvin. Toiset saa menemään tosi halvalla ja osa ei kelpaa lainkaan...
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
TTV
27.02.2019 13:20:52
Huonosti meni, joten Amfisoundin Lessu pysyy itellä. Päivitin mikiksi Burstbucker Pron ja kitara heräsi uuteen loistoon :-)

Muistiinmerkkailijoille kiitos aktiivisuudesta, ehkä ens kerralla sitten niitä yhteydenottojakin....
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Mandarax
27.02.2019 14:46:21
Hitaanlaista oli kaupankäynti ainakin vähän hinnakkaampien kitaroiden osalta, paljon varovaista kyselyä ja vielä enemmän renkaanpotkintaa. Kolmisen viikkoa oli lopulta myyntiaika, nopeamminhan kaikki toki liikkuu jos pistää hinnan tarpeeksi alas mutta eipä mulla kiirus noiden kanssa ollutkaan. Kaupan oli siis Amfisound ja edullisemman pään Jackson.
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
Jeszse
28.02.2019 11:26:18
Mandarax: Hitaanlaista oli kaupankäynti ainakin vähän hinnakkaampien kitaroiden osalta, paljon varovaista kyselyä ja vielä enemmän renkaanpotkintaa. Kolmisen viikkoa oli lopulta myyntiaika, nopeamminhan kaikki toki liikkuu jos pistää hinnan tarpeeksi alas mutta eipä mulla kiirus noiden kanssa ollutkaan. Kaupan oli siis Amfisound ja edullisemman pään Jackson.

Eipä toi halpakaan tavara tunnu liikahtelevan, tai sit oon vaan haalinu nurkat täyteen paskaa
Hawkwood
02.03.2019 08:53:38
TTV: Muistiinmerkkailijoille kiitos aktiivisuudesta, ehkä ens kerralla sitten niitä yhteydenottojakin....

Tässähän voisi olla jopa idea torin kehittämiseen...

Ehkä kaupankäynti hieman elpyisi, jos ilmoituksen voimassaolon jälkeen myyjä voisi nähdä listan nimimerkeistä, jotka ovat ilmoituksen muistilistalle asettaneet. Tämän jälkeen myyjä voisi halutessaan itse ottaa yhteyttä, tiedustella aitoa mielenkiintoa ja alkaa hieroa diiliä.

Tällä tavoin muistilistan merkitys muuttuisi nykyisestä renkaanpotkimisesta myös myyjää suosivaksi, kun potentiaalisiin ostajiin saisi edes yhteyden. En tosin tiedä, voisiko GDPR tms. muodostua esteeksi tämän kaltaiselle järjestelylle.
"Ei se ole harrastus eikä mikään, jos ei se vie kaikkea aikaa ja kaikkia rahoja".
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)