sambatre 18.02.2019 22:45:43 (muokattu 18.02.2019 22:55:00) | |
---|
Kun aux-piuhan irrottaa äänilähteestä esim. tietokoneesta ja kaiuttimet ovat vielä päällä, kuuluu kaiuttimista joskus kova poksahdus / räsähdys (riippuen kuinka kovalla kaiuttimet ovat sillä hetkellä). Onko tämä kaiuttimien kannalta haitallista? hakusanat: kaiutin, kaiuttimet, kaijutin, kaijuttimet, äänentoisto, stereot, vaurio, vanhingollinen, haitta, rikkoutuminen, elementti, kaiutinelementti |
Juhani_t 19.02.2019 06:18:12 | |
---|
sambatre: hakusanat: kaiutin, kaiuttimet, kaijutin, kaijuttimet, äänentoisto, stereot, vaurio, vanhingollinen, haitta, rikkoutuminen, elementti, kaiutinelementti Tämä aiheuttaa aivovaurion |
anapena 19.02.2019 10:20:41 | |
---|
Todennäköisesti ei vahinkoa, mutta onhan se sen verran epämiellyttävä ääni, että pyrkisin välttämään. Ja ei kait se ihan mahdotonta ole, että joku herkempi elementti tai pääte vois ottaa siipeensä. Volumen laskeminen tietty auttaa, tai mietitympi laitteitten päälle/poiskytkentäjärjestys. TommiW.- Autot, kämpät ja piparit. |
sambatre: hakusanat: kaiutin, kaiuttimet, kaijutin, kaijuttimet, äänentoisto, stereot, vaurio, vanhingollinen, haitta, rikkoutuminen, elementti, kaiutinelementti Tätä mä olen pitkään pelännyt. Hästäg kasvatit ovat löytäneet keskustelufoorumin :D RIP keskustelut |
Jeszse 20.02.2019 09:11:06 | |
---|
Tinnittus: Tätä mä olen pitkään pelännyt. Hästäg kasvatit ovat löytäneet keskustelufoorumin :D RIP keskustelut Onhan tämmöstä ollu esim torilla jo vuosia ennenku hästägit oli cool. |