Aihe: Levytukku..
1 2
januszian
21.06.2004 22:38:50

Juu, vein Mesan päättärin Levytukkuun kun siitä ei lähde enää voimaa ilman että vääntää reilusti nuppia. No, siinä vaiheessa tietysti alkaa tulla jo pääteastesäröä vastaan ja kun etunenkin pitää olla aika "ON" asennossa jotta pääsee kovaa lyövän rumpalin yli, niin aattelin että 4 kk vanhaan laitteeseen kuuluu Mesan antama 6 kk putkitakuu joten pojat vaihtaisivat putket takuuvaihtona.

No, laite jäi sinne 14.00 pintaan ja soitettiin siinä 16.30 että "ei tässä mitään vikaa ole ja voimaakin tulee niin maan pirusti."
Kysyin että "testasitteko kunnon volyymeilla?" ja vastasivat että "juu, kyllä me väännettiin ihan kunnolla melkein 2:selle täällä liikkeessä. eikä se säröty yhtään."

Alkoi hieman naurattaa.. oi voi.. kai se pitää sitte itte ostaa ne putket kun ei jaksa tapella..
False Synapse bändin demo http://koti.welho.com/mpappila
kalkkuna
21.06.2004 22:56:57
Alkoi hieman naurattaa.. oi voi.. kai se pitää sitte itte ostaa ne putket kun ei jaksa tapella..

Älä ihmeessä. Kyllä jos siinä on takuu, niin mene niille sinne liikkeeseen näyttämään että mikä on vikana.
Muutenkin, ainakin takuuhuolto siellä on erittäin p-ska, mulla oli siellä kitara kai kolme kertaa takuuhuollossa, eikä ne saanut sitä oikeihin säätöihin millään. Kerralla vielä kaikki nauhat särisi, ei juma... Pa--a huoltopalvelu siellä ainakin on, en suosittele.
Mutta kitara on eri asia kuin vahvari, niin kyllä niiden putkien vaihto pitää hoitaa, ilman muuta. Ei siinä turhaan itse kannata alkaa maksamaan niistä putkista, kun takuu on vielä voimassa.
Heavymies
21.06.2004 23:02:09 (muokattu 21.06.2004 23:03:29)
"ei tässä mitään vikaa ole ja voimaakin tulee niin maan pirusti."
Kysyin että "testasitteko kunnon volyymeilla?" ja vastasivat että "juu, kyllä me väännettiin ihan kunnolla melkein 2:selle täällä liikkeessä. eikä se säröty yhtään."

Jos sillon ku volat on 2:sella ja se on niiden mielestä isolla, niin mitäköhän nimitystä ne käyttää siitä ku väännetään yli vitosen?

Ilman muuta vaan takuun piikkiin jos sitä on jäljellä!
Jumala ei vähennä elämästäsi soittamiseen käytettyä aikaa.
Velli
21.06.2004 23:05:00
Älä missään nimessä suostu kusetettavaksi tällaisessa jutussa!!
On kuin kotiin palaisi kun kunnon vitutus iskee.
januszian
21.06.2004 23:12:04

Tattis taustajoukoille. :)

Joo, mua vaan vituttaa suoraan sanoen koko putiikki. Että pitikin sieltä ostaa Mesa...
Oli Mesassa meinaan aiemminkin vikaa. no, pientä mutta silti vikaa.

Oli meinaan left channelin piirilevymallinen naarasplugiliittimen yksi metallinen kosketin "löysällä" joka aiheutti sen että tietyillä piuhoilla jäi välillä kosketus saamatta. Mä silloinkin vein Mesan putiikkiin ja sieltä sanottiin taas hyvin asiantuntevasti että "ei tässä oo mitään vikaa." No, pääsin kämpille niin avasin Mesan itte kun vitutti ja löysin vian n. 10 sekunnin sisällä ja korjasin myös itse hieman metallikosketinta taivuttamalla.
Jormaz
21.06.2004 23:19:09
Mäkin ostin Levytukusta Mesan päätteen, 20/20:n. Toistaiseksi täysin ehjä..
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
januszian
21.06.2004 23:23:12

No sulle on varmaan sitten sattunut sellainen laite joka on vasta lyöty esille. Omaani kun kävin testaamassa niin ihan ensimmäinen "toimenpide" oli että pantiin piuha kiinni etuseen, siitä päättäriin ja lyötiin päättäri päälle. Käänneltiin hieman volume potikoita ja muuta ja ihmeteltiin että miksi ei kuulu mitään kunnes huomattiin että "hei, täällä ei oo kaappi kiinni!"
mietin vaan että montako kertaa näin on käynyt ennen kuin mä sen laitteen siitä testiräkistä ostin...
Jormaz
21.06.2004 23:29:20
Kuulostaa aika karulta.. Sitä suuremmalla syyllä niiden pitäisi pistää putket takuun piikkiin. Oli tää minunkin pääte siitä testiräkistä.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
Gypsy
22.06.2004 00:23:52
Aina sama vitun juttu noitten takuitten kanssa. Esim joskus mulla oli ministereopaketti missä rupes parin kuukauden päästä ostosta hyppiin biisit itestään. Se liike mistä olin sen ostanu, lähetti sen johonkin takuuhuoltoon. No, se tuli sitten huollosta pois "korjattuna". Vitut siihen mitään oltu tehty. Vein parin kuukauden päästä uudestaan, liike lähetti sen taas huoltoon, huollosta tuli jonkun ajan päästä laite takasin, ja mukana oli lappu "olemme käyttäneet sitä kahvihuoneessa testikuuntelussa eikä siinä ole mitään vikaa". Stereot pistettiin sitten vähän myöhemmin vasaralla palasiks.

Vaikka moni muuta väittääkin, niin mä väitän, että paras tapa hoitaa tommoset jutut on lyödä nyrkkiä pöytään.
januszian
22.06.2004 00:38:19

Iskunvoima tehostuu jos se osuu johonkin orgaaniseen. Mieluiten mahdollisimman lujaa ja pienellä ilman vastuksella. :)
LaXu
22.06.2004 01:26:39 (muokattu 22.06.2004 01:27:02)
"Korjaus" terminä tuntuu olevan näemmä useammallakin alalla tuntematon juttu. Hommasin tuossa vuoden alussa Samsungin 21" kuvaputkinäytön..no, vekottimessa oli geometriavirhe ja kuvan reunat suttuiset säädöistä huolimatta. Pistin takuuhuoltoon ja takaisin tullessa sama vika. "Huolto" oli vähän rukannut näytön säätöjä (jotka itsekin olisin voinut tehdä) paneelista ja pistänyt takaisin. Vaihdoin näytön vielä kahdesti ennen kuin tuli kohtuullinen yksilö. Tosin taitaa tämäkin mennä kohta vaihtoon kun välillä saa käynnistää useamman kerran ennen kuin tulee kuvaa...huolettaa vaan millainen kasa paskaa sieltä tulee takaisin.
Da Make
22.06.2004 20:01:53
Eräs tuttu autoalan mies sanoo usein fillareita rassailessaan: "Kutsutaanpa korjaaja paikalle", ja ottaa samalla lattialta purkin CRC:tä...
Cräx, Change, Ötöm!?IHKK #09 Katso omat plussasi täältä! EI OSTETA EQ PEDAALIA! ÄLÄ TARJOA!
januszian
23.06.2004 21:46:59

Joo, tänään sitten tapeltiin siellä Levytukussa Mesan päättärin kanssa. Ja luukutettiin ihan liikkeessä niin että korvia särki. :)

Joo, pojat oli taas sitä mieltä että "kyllä se rumpali voi soittaa hiljempaakin..." ja "ei tässä mitään vikaa ole että se on ihan normaalia kun etusesta pistää kovemmalle niin särkee..." ja "päättärisärö kuuluu asiaan..." ja ja ja.

No, sitte aikamme siinä tapeltuamme sälli sanoi että "no, vaihetaan ne putket ja katotaan että miltä se kuulostaa." Sitte vaihettiin ja pantiin volaa niin "KAPPAS! sehän kuulostaa paljon dynaamisemmalta ja selkeämmältä eikä särje läheskään niin paljon kun äsken! Oikeessa olit!"

V-O-I V-I-T-T-U-!-!-!-!

no, sainpa takuuvaihtona päättäri putket sitte. heh, en viittiny alkaa enää etusputkista sitte kitisemään. :) Ehkä viikon päästä uus matsi.
skebajaba
23.06.2004 21:53:37
Joo, pojat oli taas sitä mieltä että "kyllä se rumpali voi soittaa hiljempaakin...

paras kommentti, mitä oon vähään aikaan kuullut=).

on se ihme kun pitäisi ostaa kalliit vahvarit jotta soitto kuuluu rumpalin yli, sitten ostat kalliit vehkeet niin kaupassa sanotaan että rumpali voi soittaa hiljempaa.

naurattaa ihan saakutasti, sori.
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?-
kalkkuna
23.06.2004 22:05:51
Joo, tänään sitten tapeltiin siellä Levytukussa......

No onneksi ne m--kut sitten vaihtoi ne putket, ihmeellistä touhua kyllä. Jostain syystä ulkomailla kaupat ovat paljon "asiakasystävällisempiä". Tämän oon huomannut kaikissa Suomen ulkopuolella olevissa kaupoissa. Vaikka ei asiaan mitenkään liity, mutta...
januszian
23.06.2004 22:15:33

Se on kato toi ku myyjä on aina oikeessa. Tai vaikka tietäski olevansa väärässä ni sitä ei perkele paljasteta. Sit seisotaan helakan punasena vieressä ku liikkeen ainut järkevä myyjä toteaa että "joo, kyllä olit ihan oikeessa" asiakkaalle.
kalkkuna
23.06.2004 22:57:35 (muokattu 23.06.2004 22:57:49)
Se on kato toi ku myyjä on aina oikeessa. Tai vaikka tietäski olevansa väärässä ni sitä ei perkele paljasteta. Sit seisotaan helakan punasena vieressä ku liikkeen ainut järkevä myyjä toteaa että "joo, kyllä olit ihan oikeessa" asiakkaalle.

Muutenkaan, ei mikään loistopaikka toi levytukku ole. "Tuleeko muuta?" Ei juma...
PekkaM
24.06.2004 01:52:49
Kai mulla on sitten ollut ihan mahtava tuuri, kun pelkkää kympin arvoista palvelua olen aina tuolta saanut.
Myynnissä Jem77BFP!
Shaft
24.06.2004 14:29:22
Kai mulla on sitten ollut ihan mahtava tuuri, kun pelkkää kympin arvoista palvelua olen aina tuolta saanut.

Taitaa tuollakin palvelu määräytyä vähän asiakkaan mukaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)