Aihe: Tori-liikenne
1 2
Nixzar
22.06.2004 19:30:45
Tuleehan se kitarat osasto selattua aina läpi kun täällä käyn.
Yritin kerran myydä kitaraa pois mutta ei oikein tärpännyt.
*Keep Rockin in The Free World* *IHKK #12*
Torniojaws
22.06.2004 22:58:07

miksi et osta?

En nyt tiedä, jotenkin en vain pidä käytetyn tavaran ostamisesta.
A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old.
KooMikko
22.06.2004 23:07:27 (muokattu 22.06.2004 23:09:10)

En nyt tiedä, jotenkin en vain pidä käytetyn tavaran ostamisesta.

Heh, sää oot sitte rikas mies.

Itsellä tulee Toria selailtua paljon, mutta vielä ei ole mitään tarttunu matkaan eikä myytyä sen kautta.

EDIT: Ai niin, laadukasta vasuribassoa olen tosin yrittäny ostatella jo pitkään. Eli jos nurkissasi lojuu esim. vasuri Fender Jazzbass made in USA, niin tarjoa toki.
Myy bassosi minulle, vasuri!
Dr. Muff
23.06.2004 00:02:06 (muokattu 23.06.2004 01:09:57)
Yli parikymmentä kauppaa olen hoitanut m.netin torin kautta, sekä ostanut että myynyt. Joten olen mielestäni hyötynyt aika paljon tosta palvelusta. Kiitos vaan ylläpidolle tästä!

Kaikki kaupat ovat pääsääntöisesti menneen tuubiin, joskin yksi vähän epäselvä tilanne kun ostin tavaraa joka paljastui joksikin muuksi vasta sen eteenpäin myytyäni.

Semmoista ajatusta olen pyöritellyt mielessäni kun olen arvuutellut mahdollisten kauppakumppanieni luotettavuutta että olisiko mitään ideaa jossain pienimuotosessa 'palauosiossa'. Eli kun tavara on vaihtanut onnistuneesti omistajaa voisi/pitäisi jättää näkyville vaikka profiiliin palaute tyylin huuto.net/ebay.com. Jos ei ihan niin hifiä, mutta vaikka kommentti tyylin 'kiitos kauposta'? Ja maininta vaika torin etusivulle että näin sopisi menetellä. Kun kommentteja olisi useampia niin uskaltaisi sen kummemmin pienimuotoisia (mikit, pedaalit yms muu sälä) ostoksia maksaa suoraan tilille.

Kyllä usein on ihan lähituntien aikana tavarat vaihtaneet omistajaa kun hinta on kohdillaan. Aika paljon tosin on liikkeellä myyjiä joilla ei ole hajuakaan siitä mitä käytetyistä tuotteista voi maksetaan tai sitten kokeillaan vaan jos joku pöljä maksaisi ylipaljon.

Joku voisi taas aloittaa kitarakama-palstalla uuden järjettömät hintopyynnöt-ketjun jossa voisi naureskella järjettömille pyyntihinnoille. =O
Viikon linkkivinkki: http://www.hut.fi/~jparkkar/Demi/
Jabe
23.06.2004 09:01:16

Tarkoitinkin kaupanteko vaiheessa.

Jaha. OK.
Torniojaws
25.06.2004 21:36:07

Heh, sää oot sitte rikas mies.

.. ja heti sitten poiketaan aiemmasta, eli tänään ostin käytetyn Danelectro CoolCat Choruksen (55 e), tosin sitä ei enää valmisteta, joten pieni pakkokin siinä oli.
A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old.
Härski
25.06.2004 22:45:41
Kyllähän torilla tulee käytyä yhtä useasti, kuin tällä foorumillakin. Se on mesta paikka!1
Härski
25.06.2004 22:46:19
.. ja heti sitten poiketaan aiemmasta, eli tänään ostin käytetyn Danelectro CoolCat Choruksen (55 e), tosin sitä ei enää valmisteta, joten pieni pakkokin siinä oli.

Äijä on tehny ehkä parhaan kaupan elämässään.
Keke Urlaub
14.07.2004 21:17:11

On tullut myytyä ja ostettua, viimeksi tänään, homma pelaa, hieno systeemi. Muusikot ovat (no, basisteista en tiedä) fiksua porukkaa :)!
Pedaaleja hakusessa, tsekkaa oma sivu/tori!
kivi
14.07.2004 23:27:46
On tullut sekä ostettua että myytyä. Hyvin on toiminut, ja puhelimessa neuvotellessa viimeistään on hinnatkin päätyneet kohdalleen.

Tokihan jotkut hintapyynnöt ovat kovempia kuin hetken halvin ovh, mutta silloin on yleensä kyseessä se, että myytävä tuote on myös hankittu kovempaan hintaan. No, puhumalla tuollaisetkin selviää.

Ja ainahan muihin .mnettiläisiin on hauska tutustua myös todellisessa elämässä.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
päänahka
15.07.2004 12:39:17
Miten teillä on, tuleeko paljon liikuttua muusikoiden.net torilla. Itse käyn siellä aina, kun käyn myös musnetissä.

Näinä päivinä joka kerta kun käyn m-netissä.

Ootteko tehnyt paljon kauppaa ja miten kaupanteko yleensä on sujunut?

Muutama pedaali ja yksi kaappi on tullut ostettua. Ei ole tarvinnut odotella. Yhdessä pedaalissa oli pikkuvika, en tiedä jättikö myyjä tahallaan mainitsematta, myikö jopa sen takia, mutta vika oli helposti korjattavissa.

Onko teistä torilla vilkasta myyntiä vai onko myynti hidasta?

Koko ajan tulee tavaraa tyrkylle. Vahvistinta ei ole vielä näkynyt, mutta muuten on nopeasti löytynyt, mitä olen tarvinnut.
Soolot on perseestä.
hessurf
15.07.2004 13:27:32
Cry Babyn tarvis ja ois kait sitä rahatkin siihen mutta ei vaan jaksa ruveta venkslaamaan sitä ostohommaa
waukku
15.07.2004 14:47:54
Olen yrittänyt ostaa tavaraa kaksi kertaa mutta molemmilla kerroilla on kauppias kadonnut maan päältä kun on käyty sopimaan noudosta...Hittoako laittavat myyntiin jos ei ole aivan 100% varma tahtooko myydä...
Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä myöskin menee./ Tommy taberman
Defrayer
15.07.2004 15:22:11
Käyn torin kitaramyynti-osastolla (suosikeissa) aina ennen kuin tulen tänne "chättäämään". Muita osastoja vilkuilen jos on tarvetta uudelle krääsälle.
"This is gonna suck for sure, so don't stress over it" -kuultu eräällä foorumilla. IMIK #15, IHKK #16
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)