Aihe: Kitara Jenkeistä: Tokai Goldstarsound
1
kulmahiomakone
22.06.2004 21:20:42
Flunssaa. Kiroilitko kovasti laatikon avattuasi?
Ostan EL84 pääteputkella varustetun putkiradion, toimivan tai rikkinäisen.
JLM
23.06.2004 09:58:18

Kitaroiden säätämisestä vähemmän tietävälle/pitävälle tuollainen ruljanssi olisi varmaan vetänyt kylmän hien otsalle moneen kertaan.

Onnee uuden kitaran johdosta vaan :)
HS
23.06.2004 10:15:37
Terve

Terve :)

Hyvä hyvä! Ja onnea uudelle soittimelle.
dragon
23.06.2004 13:47:51
Ihan mielenkiinnosta, että paljonko se loppuhinta sitten oli?
Dr. Muff
24.06.2004 12:21:57 (muokattu 24.06.2004 12:24:34)
Kiroilitko kovasti laatikon avattuasi?

En oikeastaan. Hetken en voinut muuta kuin olla hymyilemättä. Joskus ennenkin ole törmännyt tilanteeseen jossa kitara ei mun hyppysissä soi kun säädöt on päin helevettiä yms. Tossa oli vielä viat näkyvissä mistä ajattelin huonon soundin johtuvan ja ei pienet käytön jäljet mua pelota. Uskottavamman näköinen se vaan on.

Ei ne hommat mitä tolle tein olleet mitään aikaa tai suurta osaamista vaativia vaan mukavaa ajanvietettä.=) Apua moisiin löytyy täältä varmasti, jos joku on samanlaisen urakan edessa. Tokihan jos itse ei halua tehdä niin kitarakorjaaja varmaan pikkusummalla(max50e) puunauksen hoitaa tai vaikka minä jos Turun suunnalla tarvetta olisi..
Viikon linkkivinkki: http://www.hut.fi/~jparkkar/Demi/
Tomtom
24.06.2004 13:00:55
Saapas nähdä kuinka käy mun lentoween kohdalla, jota odottelen malttamattomana jenkeistä. Samoin ebaystä ostettu ja moittettomilla spekseillä. Tällaisissa tapauksissa on tietty aina aikamoinen riski, mutta mikäli yksilö on puiltaan kunnossa ja mahdoliset probleemit on tuolla säätö/puhdistuspuolella, niin tästähän selviää esimerkin mukaisesti pienellä vaivalla.

Itse käytän kaikki kitarat saman tien säädätyksessä "tohtorilla". Lähes kaikki olen ostanut käytettynä ja esim. Gretschin saksan ebaystä. Ennen säätöjä aika kökkönen alkuperäisillä kielillä jne. Säätöjen jälkeen (mulle) täydellinen.. Kävisipä Veen kanssa yhtä hyvä tuuri..
"Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)