Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Laite jota et tarvitse, mutta et halua luopua?
1
yanera
06.02.2019 21:00:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No otsikko ei ole mikään maailman paras.
 
Asia on kuitenkin näin.
 
Omistan Laneyn GH100TI mallin, elikkäs Tony Iommin sen vanhemman nimikkomallin. Sillä ei ole juuri käyttöä, koska soitan pääsääntöisesti Mesa/Boogiella.
 
Laney on loistava ja saattaa vielä muodostua joskus keräilykappaleeksi? Laney on niin vähällä käytöllä, että melkein tekee mieli luopua siitä.
En kuitenkaan oikein raaski. Vaikea tilanne.
 
Onko teillä vastaannlaisia kokemuksia?
 
Tai antaa kärsivälle omistajalle neuvoja?
 
https://www.gak.co.uk/en/laney-gh-100-ti/3827
 
Santerilla ei ole edes pankkitiliä. Hän ei halua olla rahan kanssa tekemisissä enää lainkaan.
LaMotta
06.02.2019 21:09:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Virheetön Marshall BluesBreaker pedaali. Säilön ja odotan kunnes joku höpelö maksaa siitä 500€.
 
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
hallu
06.02.2019 21:24:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tavaraan ei kannata rakastua (vaikka varmaan kaikki meistä siihen joskus syyllistyy). Myy pois vaan se, sanoisin että itse kun olen luopunut turhasta kamasta, niin olo on sen jälkeen helpottunut ja huojentunut.
 
Mulla oli yksi vahvistin joka oli ihan todella mieleinen ja siis varsin hyvä ja kun nuo nykyiset kamat tuli käyttöön, niin se jäi soittoa vaille. Koitin sitä aina välillä pistää tulille ihan vaan tavan vuoksi, mutta se kävi oikeasti aika tuskaiseksi kun en sitä ihan oikeasti tarvinnut ja kun jälleenmyyntihinnatkin on niin kirotun alhaalla niin en raattinut sitä myydä tai kertaalleen yritin, mutta ei sitä kukaan halunnut.
 
No sitten sain sen vaihdettua kitaraan jolla tuntuisi olevan mulla enemmän käyttöä ja lopulta pidän tilannetta aika onnellisena.... tosin ehkä jostakin noista kitaroista voisi luopua, mutta toisaalta soitan niitä kaikkia niin ei tää varmaan katastrofi ole.
 
"voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?"
VIPMetal
06.02.2019 21:44:05 (muokattu 08.02.2019 09:33:51)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ibanez RG3120TW.
 
Loistava kitara ja pala omaa soittohistoriaa. Parhaimpia Prestige -malleja mitä on hyvällä värityksellä. Mutta bändi soittelee seiskoilla. Ibanez roikkuu seinällä. Periaatteessa vois vaihtaa johonkin, mutta tulisko katumus jälkeenpäin. Luultavasti.
 
E: No nyt se on myyty. Kiitos tämän ketjun aiheuttaman epävarmuuden. =D
 
Soitan ja laulan: Heroes Don't Ask Why
Muovinen
08.02.2019 12:37:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VIPMetal: E: No nyt se on myyty. Kiitos tämän ketjun aiheuttaman epävarmuuden. =D
 
Mulle on käynyt pari kertaa noin. Just vannonut, että tätä en ainakaan myy ja seuraavassa hetkessä se on myyty. Kai se on jonkinlainen vastareaktio tuollaiselle ehdottomuudelle, koska ehdottomuus on perseestä ja sitä vastaan täytyykin taistella.
 
Mulla on nyt suuri sisäinen kamppailu semihollown suhteen. Soitan sitä todella harvoin ja kitaroita on muutenkin tarpeeksi mutta kun se on niin ihana, eikä toista tuollaista tuossa kunnossa tule todennäköisesti koskaan vastaan. Ja ylipäätään minkään myymistä mietin vain, jotta sais rahaa syntikoiden hankkimiseen (joo, hirttäkää munista).
vvaltsu
08.02.2019 15:43:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No näitähän löytyy. Mulla on parikin kitaraa joita mä en varsin tarvii, mutta ei voi ainakaan vielä myydä.
 
Ensimmäinen on ESP M-II. Hyvä kitara, mutta ei oikein istu meikäläisen ahtaaseen kitaramakuun tätä nykyä. Tämän kitaran sain lahjaksi viisitoistakesäisenä ja ilman sitä olisi soittohommat mahdollisesti jääneet lopullisesti teini-iässä, ja siksi sitä ei tohdi myydä pois.
 
Toisena on Charvel Model 3, jonka hankin kesällä. Ihan äärimmäisen siistissä kunnossa ja todella hyvä kitara, ja maksoi minulle niin vähän että ei kannata hukata, paitsi sitten kun/jos näistä saa kunnon hyvät massit.
 
jhlamm
10.02.2019 12:20:11 (muokattu 10.02.2019 12:20:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VIPMetal: Ibanez RG3120TW.
 
Loistava kitara ja pala omaa soittohistoriaa. Parhaimpia Prestige -malleja mitä on hyvällä värityksellä. Mutta bändi soittelee seiskoilla. Ibanez roikkuu seinällä. Periaatteessa vois vaihtaa johonkin, mutta tulisko katumus jälkeenpäin. Luultavasti.
 
E: No nyt se on myyty. Kiitos tämän ketjun aiheuttaman epävarmuuden. =D

 
Itsellä oli yksi, jonka luulin aina olevan pitokappale vaikka soittaminen jäikin paljon vähemmälle. Vanha tokai love rock mallia ALS37S. Halpa peli aikoinaan, mutta ensimmäinen oikea kitara, johon oli tuutattuna vielä EMG aktiivit jälkiasennuksena. Seiskakaasuissani myin pois. Nyt kadun. Toivottavasti et kohtaa samaa :D
 
Ps. Kyseisellä skeballa soitettu joskus aikoinaan jopa VIPin lämppärinä Porissa joku 15 vuotta sitten.
 
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
VIPMetal
10.02.2019 14:35:52 (muokattu 10.02.2019 14:39:54)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jhlamm: Itsellä oli yksi, jonka luulin aina olevan pitokappale vaikka soittaminen jäikin paljon vähemmälle. Vanha tokai love rock mallia ALS37S. Halpa peli aikoinaan, mutta ensimmäinen oikea kitara, johon oli tuutattuna vielä EMG aktiivit jälkiasennuksena. Seiskakaasuissani myin pois. Nyt kadun. Toivottavasti et kohtaa samaa :D
 
No joo. Kerran jo myynyt ton pois ku aattelin, ettei Gibsonia parempaa voi olla. Nyt kuitenkin seiskojen kans on seissyt vaan seinällä ja ei tuo ansaitse sitä. Mut toivotaan, ettei tule katumusta. Viimeks tuli. =/
 
Ps. Kyseisellä skeballa soitettu joskus aikoinaan jopa VIPin lämppärinä Porissa joku 15 vuotta sitten.
 
Oho! =DD Tuo Ibanez on ollu sitten siellä Porin keikallaki! Itseasiassa oltiin Heroesin kans Porissa keikalla syksyllä ja mietiskelin, et ollaan joskus oltu aiemmin Porissa VIPin kans sata vuotta sitten..
 
Soitan ja laulan: Heroes Don't Ask Why
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «