Laulava Kylätohtori 02.02.2019 13:17:02 | |
---|
Pinewood: Mun mielestä Tompan hinta x 0,6 olisi oikea hinta käytetylle soittimelle. Noilla tunnetuimmilla on soitettu ihan älyttömästi, todennäköisesti tehty jotain modauksiakin eikä alkuperäiset osat varmaan sisälly kauppaan... Se musta strato on pahasti raiskattu monta kertaa, joten kaikki yli tonnin on liikaa. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
joku muu sikko 02.02.2019 14:27:57 | |
---|
Salettiin on vyön soljesta tulleita naarmuja takana. Kyseisen herran rasvaiset postaukset puhuvat omaa kieltään avioliittoa (ja lapsien hankkimista) vastaan. - Dr. Funkenstein: |
ÄrGee 02.02.2019 14:58:22 | |
---|
joku muu sikko: Salettiin on vyön soljesta tulleita naarmuja takana. Edelliseltä omistajalta. TO THE STARS!!! "Mieshän veteli puikoissa kuin taikuri Disneyn fantasiassa piiskaten koko orkesterin ihan pirun kovaan vireeseen." -Mescalero |
vapari 02.02.2019 15:11:29 | |
---|
Tehty omia virityksiä, voi helvetti! 550€, oppiipahan olemaan. |
Krice 02.02.2019 23:46:31 | |
---|
Hieno ajatus tuossa on se, että rikkaat lahjoittavat rahaa hyväntekeväisyyteen. Toisaalta kitaroista tulee sijoituskohteita, joiden arvo luultavasti vain kasvaa, kuten taideteoksissa. |
s8na 03.02.2019 01:29:37 | |
---|
Krice: Hieno ajatus tuossa on se, että rikkaat lahjoittavat rahaa hyväntekeväisyyteen. Toisaalta kitaroista tulee sijoituskohteita, joiden arvo luultavasti vain kasvaa, kuten taideteoksissa. Tässä ei musta oo juurikaan häviäjiä. Sitäpaitsi markkinatalous on parasta. Se maksaa hipeillekkin leivän suuhun. |
basisti1971 03.02.2019 07:11:41 | |
---|
Moi. Matoleka: Suomi on kaunis kieli! Totta, etenkin ruåtsiin verrattuna. Ajatellaan vaikkapa runoutta: saari, saari, heinäsaari menettää valtaosan sanomastaan ruotsiksi lausuttuna :). T:Samuli |
basisti1971 03.02.2019 07:16:57 | |
---|
Moi. LaMotta: Mikä David Gilmour ? LaMotta: Linkkiä avaamatta en olisi tiennyt kuka on kyseessä.... Kiva kun kerroit sivistäneesi itseäsi, tietämättömyytesi ja intosi tuoda se julki tuskin tuli kuitenkaan kellekään minään suurena yllätyksenä :). T:Samuli |
LaMotta 03.02.2019 09:13:35 (muokattu 03.02.2019 09:14:43) | |
---|
Joo se on tosi sivistymätöntä jos ei tunne entistä narkkaria ja sen kitaroita. On sillä kuitenkin upea soolo siinä ainoassa piisissä jonka tuotannostaan olen radiosta kuullut, 5/5. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Laulava Kylätohtori 03.02.2019 09:17:57 | |
---|
LaMotta: Joo se on tosi sivistymätöntä jos ei tunne entistä narkkaria ja sen kitaroita. On sillä kuitenkin upea soolo siinä ainoassa piisissä jonka tuotannostaan olen radiosta kuullut, 5/5. Juuri näin. Mikään ei voita tervettä ylpeyttä omasta tietämättömyydestään. 5/5 Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
joku muu sikko 03.02.2019 10:51:01 | |
---|
Pitäis olla sellainen viestiketju, että jokainen kirjoittaa jonkun kitaristin nimen ja ne jotka ei tunne sitä, kirjoittaa siihen alle että neva hööd, pitäiskö MUN tietää kuka se on? Tai sitten voishan sitä lähteä vaikka lumitöihin tai hiihtämään. Kyseisen herran rasvaiset postaukset puhuvat omaa kieltään avioliittoa (ja lapsien hankkimista) vastaan. - Dr. Funkenstein: |
aslak 03.02.2019 11:59:26 | |
---|
LaMotta: Joo se on tosi sivistymätöntä jos ei tunne entistä narkkaria ja sen kitaroita. On sillä kuitenkin upea soolo siinä ainoassa piisissä jonka tuotannostaan olen radiosta kuullut, 5/5. Sama täällä, se on ainoa biisi jonka pystyn nimeämään ja jonka kuullut. 250 miljoonaa lättyä myyty hippiliikkeen kukoistuksen aikaan LSD-matkan kylkiäisenä. Kaikkee tyhmää sitä tekeekin piripäissään. |
parek 03.02.2019 12:51:47 | |
---|
Antakaa mullekin vähän huomiota vaikka tiedänkin kuka Gilmour on! |
sustain65 03.02.2019 12:53:31 | |
---|
aslak: Sama täällä, se on ainoa biisi jonka pystyn nimeämään ja jonka kuullut. 250 miljoonaa lättyä myyty hippiliikkeen kukoistuksen aikaan LSD-matkan kylkiäisenä. Kaikkee tyhmää sitä tekeekin piripäissään. joku muu sikko tuossa yllä esitti sinulle(kin) sopivia aktiviteetteja pyhäpäivän ratoksi. |
aslak 03.02.2019 13:07:10 | |
---|
sustain65: joku muu sikko tuossa yllä esitti sinulle(kin) sopivia aktiviteetteja pyhäpäivän ratoksi. No kävitkö lykkimässä... |
LaMotta 03.02.2019 13:13:44 | |
---|
aslak: Sama täällä, se on ainoa biisi jonka pystyn nimeämään ja jonka kuullut. Niin se 'we don't need no edu kettunen'. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
hallu: Ei kysymys ole tyhmyydestä... On. . . . Foorumin tietokantahirviölle tiedoksi että noin lyhyeen lauseeseen ei mahdu yhtään virhettä. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Barska 03.02.2019 14:18:36 | |
---|
Mulle Gilmourin hienous soittajana ei oikein ole avautunut. Tiedän, vika varmaan on minussa. Hyvä kitaristi se on ja hienoja biisejä tehnyt, mutta että sen palvonnan ja jumaloinnin veroinen mitä siihen litetään? Ei mun mielestä. :) Koska säännöllisesti soitan henkilön (meitin kiipparisti) kanssa, joka on armoton Pink Floyd-fani ja toivoo minun soittavan kuten Gilmour, totean, että olis nyt myynyt ne kitarat jo 1968, niin olis mun elämä mukavampaa. Moni miehen fani kokee toki toisin. Hienoa on se, että noi huutokaupataan hyväntekeväisyyteen. Hieno mies. Respect. Nyt vaan kaino toive, että toivottavasti sillä ei o rahaa ostaa uusia kitaroita.. (vitsi) :D All I wanna do is drink as much as I can. That's why I'm a member of a Heavy Metal band. |
BugBadWolf 03.02.2019 14:24:20 | |
---|
Barska:...mutta että sen palvonnan ja jumaloinnin veroinen mitä siihen litetään? Ei mun mielestä.... Ei kukaan ole. Älytöntä pelleilyä kaikki tuollaiset palvonnat. Jokainen soittaja syö, paskantaa, piereskelee, puristelee finniä tonkeronvarresta, hypistelee itseään epäpyhästi ja tonttuilee muutenkin ihmisen tavalla. On karjan vouhotusta tuollaiset ideat elämää suuremmista ihmisistä. Kansalaisessa olisi hyvä olla holtti, niin ei syntyisi mojoja, kitarajumalia ja raumalaisia. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Laulava Kylätohtori 03.02.2019 14:35:48 | |
---|
Barska: Mulle Gilmourin hienous soittajana ei oikein ole avautunut. Tiedän, vika varmaan on minussa. Hyvä kitaristi se on ja hienoja biisejä tehnyt, mutta että sen palvonnan ja jumaloinnin veroinen mitä siihen litetään? Ei mun mielestä. :) Koska säännöllisesti soitan henkilön (meitin kiipparisti) kanssa, joka on armoton Pink Floyd-fani ja toivoo minun soittavan kuten Gilmour, totean, että olis nyt myynyt ne kitarat jo 1968, niin olis mun elämä mukavampaa. Moni miehen fani kokee toki toisin. Hienoa on se, että noi huutokaupataan hyväntekeväisyyteen. Hieno mies. Respect. Nyt vaan kaino toive, että toivottavasti sillä ei o rahaa ostaa uusia kitaroita.. (vitsi) :D Mielestäni se on melodioissa ja musiikillisissa ideoissa ja sisällössä. Nuotteja voi olla vähänkin, mutta ne nuotit toimii sitäkin hienommin. Eihän Mozartinkaan nerous perustunut nopeaan soittamiseen. Tosin eihän kaikki Mozartiskaan tykkää, joten ei se nerouskaan sinänsä riitä tai mitään merkitse. Ehkä sä et vaan tykkää ja siinä se. Itse olen sitä mieltä, että mies on ehdottomasti maineensa veroinen. Huikeaa soittoa loistavalla soundilla.. :) Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |